sluit ik me bij aan..alhoewel het toch met een bitter randje is want Nadal was zwaargeblesseerdquote:
Vind je dat aantrekkelijk bij mannen?quote:
ach, ga toch weg manquote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef sven2345 het volgende:
[..]
sluit ik me bij aan..alhoewel het toch met een bitter randje is want Nadal was zwaargeblesseerd
Sven, wilt u opdonderen van dit forum.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef sven2345 het volgende:
[..]
sluit ik me bij aan..alhoewel het toch met een bitter randje is want Nadal was zwaargeblesseerd
Willende gefrustreerde suporters even een momentje hun mond houden....quote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef sven2345 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef sven2345 het volgende:
[..]
Huh.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef sven2345 het volgende:
[..]
Inderdaad. In een sport waar er alleen in nederland al honderduizenden zijn die het beoefenenquote:
Wat hebben jullie vandaag tegen mijquote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je dat aantrekkelijk bij mannen?
B
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |