Het wordt nu ook een mooie partij lijkt het.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb ook maar besloten ervan te genieten.
Wat een grap ben jijquote:Op zondag 7 juni 2009 16:27 schreef sven2345 het volgende:
beetje zoetzure RG voor federer.....een geblesseerde nadal, ik tel deze niet
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:30 schreef erkel het volgende:
[..]
Het wordt nu ook een mooie partij lijkt het.
De gene die dat riepen zijn dezelfde mensen die zeuren dat Federer en Nadal elke keer in een finale zitten.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat een grap ben jijDat je jezelf serieus durft te nemen.
Dan had hij eerst even zijn service moeten winnen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:31 schreef ABC_ het volgende:
Soderling pakt de volgende set, waarna Federer het afmaakt.
Ach, ik denk ik ben het ook eens met iemand eens.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk het niet, breakje en het is klaar. 6-2 max.
Want Federer kwam nooit ver op RG?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:33 schreef TubewayDigital het volgende:
federer had in de voorgaande jaren de coach van Soderling moeten nemen. Die coach weet hoe je ver komt op RG.
Ik ook. Die was echt extreem scherp.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:32 schreef Szura het volgende:
Jaaa break.
Ik dacht nog dat die backhandsmash uitging
Federer had vorig jaar minder games dan die Zweed nu. Dus dat gaat niet lukken denk ik.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:33 schreef BruggiKeane het volgende:
Korste finale ooit? Er van uitgaande dat Federer dit afmaakt.
Qua tijd misschien nog? Zou kunnen, want Nadal speelt altijd langzaam.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:35 schreef RAILGUNNER het volgende:
[..]
Federer had vorig jaar minder games dan die Zweed nu. Dus dat gaat niet lukken denk ik.
Nee, vorig jaar verpletterde Nadal Roger Federer met 6-1, 6-3, 6-0quote:Op zondag 7 juni 2009 16:33 schreef BruggiKeane het volgende:
Korste finale ooit? Er van uitgaande dat Federer dit afmaakt.
Niet live denk ik maar wel op www.rolandgarros.com .quote:Op zondag 7 juni 2009 16:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zijn de persconferenties na afloop eigenlijk ook nog ergens te bezichtigen?
Oh?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:36 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
nou kijk, die coach weet wel hoe je van Nadal moet winen
Kort kan ook in tijd zijn. De finale van vorig jaar duurde 108 minuten. Deze tot nu toe 85, dus het kan nog.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar verpletterde Nadal Roger Federer met 6-1, 6-3, 6-0
Ja hij weet het, hij kan het alleen niet in de praktijk brengen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |