Sorry, ik had eerst mijn word-bestandje met al jouw posts moeten checken.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, zie mijn posts hierover in de topics van graveltoernooien voor Roland Garros.
Volgens mij zijn ze met nieuwe opnames van TBYD bezig dus het zou zomaar kunnenquote:
Gelukkig gaat het gewoon om het tennis en is Federer daar toevallig heul goed inquote:Op zondag 7 juni 2009 16:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, en dan druk ik me nog mild uit. Vergeleken bij hem waren Lendl en Edberg enorme lolbroeken.
Wat een hete donder is het tochquote:
Ja maar wel ultrasaai. Een tennisser zonder uitstraling en eigenheid, gewoon een van de saaiste spelers ever. Snap zijn populariteit ook niet, allemaal successupporters.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:51 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het gewoon om het tennis en is Federer daar toevallig heul goed in
Wiki:quote:Op zondag 7 juni 2009 16:48 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik zag het ja..
is dat buiten graff ooit iemand gelukt?
Als Nadal tegenover Soders stond ik voor Soders zou zijnquote:Op zondag 7 juni 2009 16:46 schreef SCH het volgende:
Kom op Soders, pak die saailing aan.
Dat heet een Calender Grand Slam.quote:
Idd, je gaat tegenwoordig denken dat de sport zelf niet belangrijk isquote:Op zondag 7 juni 2009 16:51 schreef musicfreakyme het volgende:
Gelukkig gaat het gewoon om het tennis en is Federer daar toevallig heul goed in
Val je op saaie mannen?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:53 schreef maril het volgende:
[..]
Als Nadal tegenover Soders stond ik voor Soders zou zijn![]()
Nee, ik gun Federereen keer dit tournooi.
Of gewoon liefhebbers van het spel die graag goed tennis willen zien en dan al gauw bij Federer uit komenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maar wel ultrasaai. Een tennisser zonder uitstraling en eigenheid, gewoon een van de saaiste spelers ever. Snap zijn populariteit ook niet, allemaal successupporters.
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wiki:
1938: Don Budge (m, Verenigde Staten)
1953: Maureen Connolly (v, Verenigde Staten)
1962 en 1969: Rod Laver (m, Australië)
1970: Margaret Smith-Court (v, Australië)
1988: Steffi Graf (v, Duitsland)
ps: Wiki zegt ook dat Federer alle Grand Slam's al wel eens heeft gewonnen
en dan heb je nog een small slam en dat is 3 van de 4 toernooien in 1 jaar winnen en dat deed Fedje in 2004, 6 en 7quote:Op zondag 7 juni 2009 16:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat heet een Calender Grand Slam.
Alle GS'en achter elkaar maar niet in 1 kalenderjaar, bijvoorbeeld Wimbledon en US Open 2009 en AO en RG 2010 heet een Non-Calender Grand Slam.
Alle GS'en in je carriere winnen heet een Career Grand Slam.
Alle GS'en en de lympische Spelen in 1 jaar winnen heet een Golden Slam.
Nadal is een veel leuker tennisser om naar te kijken, zoals zovelen: Djoko, Murray, Heywitt. Gebeurt altijd wat. Bij Federer is het gapen geblazen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:54 schreef LeonH het volgende:
[..]
Of gewoon liefhebbers van het spel die graag goed tennis willen zien en dan al gauw bij Federer uit komen
Lijkt me niet dat iemand dat al is gelukt toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Alle GS'en in je carriere winnen heet een Career Grand Slam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |