Bedoelde idd in tijd.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:39 schreef Federer-fan het volgende:
Kort kan ook in tijd zijn. De finale van vorig jaar duurde 108 minuten. Deze tot nu toe 85, dus het kan nog.
Tuurlijk, als het nog even doorgaat kunnen de lijnen glad worden.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:43 schreef Susi het volgende:
Bestaat er een reeele kans dat het wordt stilgelegd vanwege de regen ?
Alsh het nu nog iets harder gaat regenen wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:43 schreef Susi het volgende:
Nooit op gravel.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:43 schreef Palmboom313 het volgende:
Is er geen hawk-eye ?
Dat lijkt me wel. Als het te glad wordt stoppen ze en het regent al een hele tijd.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:43 schreef Susi het volgende:
Is ook niet nodig want er is altijd een afdruk.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:44 schreef Bruce117 het volgende:
Maar gewoon de servicegame behouden.
Maar nu speelt Nadal niet mee, dat scheelt zo al weer een half uur aan getrek aan zn onderbroek en gedraai van zn flesjes en zoquote:
Omdat er altijd een afdruk is. Als er dan ruimte tussen de bal en de lijn is, is 'ie uit. Tenminste, normaal gesproken.quote:
Grand Slam is inderdaad als je de vier Grand Slam toernooien AO, RG, WB, UO in 1 jaar wint.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef maril het volgende:
Grand slam is toch als je in een jaar tijd een grand slam wint? of heet dat anders?
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat er altijd een afdruk is. Als er dan ruimte tussen de bal en de lijn is, is 'ie uit. Tenminste, normaal gesproken.
Aha logisch ookquote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Omdat de bal een afdruk maakt op het gravel als hij stuitert
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:44 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Maar nu speelt Nadal niet mee, dat scheelt zo al weer een half uur aan getrek aan zn onderbroek en gedraai van zn flesjes en zo
daar is denk ik geen naam voor.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef maril het volgende:
Grand slam is toch als je in een jaar tijd alle grand slamtournooien wint? of heet dat anders?
Er zijn 4 Grand Slam toernooien, en als je ze alle 4 in 1 jaar wint heet het 'een Grand Slam' jaquote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef maril het volgende:
Grand slam is toch als je in een jaar tijd alle grand slamtournooien wint? of heet dat anders?
Jij hebt niet het hele toernooi gezien toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat er altijd een afdruk is. Als er dan ruimte tussen de bal en de lijn is, is 'ie uit. Tenminste, normaal gesproken.
Dat weet ik ook wel, zie mijn posts hierover in de topics van graveltoernooien voor Roland Garros.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij hebt niet het hele toernooi gezien toch?
De meeste mensen zijn het er nu wel over eens dat er ook op gravel een hawk-eye moet komen. Vooral in de wedstrijd Gonzalez-Söderling was er bij twijfelballen nog veel discussie over welke afdruk het precies was.
Niet iemand van BNN?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:48 schreef maril het volgende:
Het was volgens mij een Zwitser die idioot.
Federer een saailingquote:Op zondag 7 juni 2009 16:46 schreef SCH het volgende:
Kom op Soders, pak die saailing aan.
jupquote:Op zondag 7 juni 2009 16:48 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik zag het ja..
is dat buiten graff ooit iemand gelukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |