Die finale van vorig jaar was mogelijk nog oninteressanter. Dus ik snap de kritiek niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:43 schreef sven2345 het volgende:
[..]
wat een onzin zeg....dit is gewoon niet waar je op hoopt voor een grandslam finale...de grootste teleurstelling v/d afgelopen 5 jaren
idd, geen kudos voor die gastquote:
Nee was ook bedoeld om jou gelijk te geven, daarom qoute ik jou...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik denk dat je de verkeerde quote. Ik geniet juist en zeur juist niet (op het spel iig).
Absurd. Tien jaar gevangenisstraf.quote:
Fed kan flink van zich af meppen met dat wapen in zijn hand.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef Ambrosius het volgende:
Maar goed dat er niks gebeurt, die man had zeker 20 seconden de tijd om Federer aan te vallen met wat dan ook. Lekkere beveiliging.
Dat is Monica Seles niet met je eens denk ik.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:51 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Fed kan flink van zich af meppen met dat wapen in zijn hand.
De eerste set is net afgelopen, wacht nou maar gewoon af...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:43 schreef sven2345 het volgende:
[..]
wat een onzin zeg....dit is gewoon niet waar je op hoopt voor een grandslam finale...de grootste teleurstelling v/d afgelopen 5 jaren
Als je neergestoken wordt, heeft dat ook weinig zin.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:51 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Fed kan flink van zich af meppen met dat wapen in zijn hand.
Stel je niet zo aan man. Zelfs Federer lacht erom.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:51 schreef Federer-fan het volgende:
Nu mag Federer van mij dik winnen. Dit is echt te erg. De score interesseert me nu niet meer. Dit vind ik te gek voor woorden.
Nou, dit was voor het eerst hoor. Die figuren doen normaal gesproken niks.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef golfer het volgende:
Wordt een beetje saai elke keer zo'n idioot.
Was dat geen Zwitserse vlag?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je neergestoken wordt, heeft dat ook weinig zin.
Wat stond er eigenlijk op die lap die hij bij zich had?
en even iets offtopicquote:Op zondag 7 juni 2009 15:45 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het natuurlijk wél heel erg spannend.
de finale van vorig jaar ging tussen de beste 2 spelers allertijden op gravel..dat is wel even iets anders....voor de neutrale toeschouwer was dat uiteraard ook niksquote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die finale van vorig jaar was mogelijk nog oninteressanter. Dus ik snap de kritiek niet.
Ik reageer verder niet meer op je, maar wat ben jij een zielig figuur zeg. Zeg ik iets ten gunste van Federer, is het nog niet goed.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Zelfs Federer lacht erom.
Met die wilson van fed kan je hard rammen hoor, niet alleen tegen ballenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je neergestoken wordt, heeft dat ook weinig zin.
Op de tribunes?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef kevinoz het volgende:
Nu ook nog een slachtoffer op de tribunes...
Echt een crazy wedstrijd aan het worden zo...
Ik kan nog een keer dezelfde reactie geven, maar dat heeft bij jou geen zin blijkbaar.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:53 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Met die wilson van fed kan je hard rammen hoor, niet alleen tegen ballen
Wat dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef kevinoz het volgende:
Volgens mij welquote:Op zondag 7 juni 2009 15:53 schreef beertenderrr het volgende:
Was het weer zo'n partij voor de dieren stemmer?
ben het volledig met je eens ...zieligerd!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik reageer verder niet meer op je, maar wat ben jij een zielig figuur zeg. Zeg ik iets ten gunste van Federer, is het nog niet goed.
Marcella.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:56 schreef kevinoz het volgende:
Publiek gaat nu alleen nog maar meer achter fedje staan...
En mesker weer "Hij wou denk ik het haarbandje van Federen pakken"
Wat wie?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef kevinoz het volgende:
Wat was er nou weer mis dan met mijn post? Was het die smiley? Hoe mensen van streek kunnen raken door een simpel figuurtje. Maar ok, ik ga genieten van de wedstrijd en zal vanaf nu alleen inhoudelijk op de wedstrijd gaan beoordelen.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik reageer verder niet meer op je, maar wat ben jij een zielig figuur zeg. Zeg ik iets ten gunste van Federer, is het nog niet goed.
achterlijke gast...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:56 schreef kevinoz het volgende:
Doe maar een flinke onweersbui kan ik even verder met de studie, want schiet niet echt op nu...quote:
Soderling raakte een return half, die daarna tegen een meisje aan zeilde. Gelukkig werd ze beschermd door een enorme zonnebril :pquote:
ik denk dat soderling wat mannetjes op de tribunes klaar heeft staan..voor als het moeilijk wordquote:Op zondag 7 juni 2009 15:56 schreef kevinoz het volgende:
Ach, als 'ie in de volgende game breekt is het gewoon 6-3, ook niet spannendquote:
Topquote:Op zondag 7 juni 2009 15:58 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Wat was er nou weer mis dan met mijn post? Was het die smiley? Hoe mensen van streek kunnen raken door een simpel figuurtje. Maar ok, ik ga genieten van de wedstrijd en zal vanaf nu alleen inhoudelijk op de wedstrijd gaan beoordelen.
Komen straks nog 3 tijdens de wisselquote:Op zondag 7 juni 2009 15:58 schreef sven2345 het volgende:
[..]
ik denk dat soderling wat mannetjes op de tribunes klaar heeft staan..voor als het moeilijk word
Spannendere als de 1e set dusquote:Op zondag 7 juni 2009 15:59 schreef Ambrosius het volgende:
Ach, als 'ie in de volgende game breekt is het gewoon 6-3, ook niet spannend.
Huh jij had toch alleen een radio of was dat iemand andersquote:Op zondag 7 juni 2009 16:00 schreef erikh het volgende:
Mijn hemel wat een dropshots plaatst die federer opeens man
Precies, dat zei Theo Bakker ook. Wat doen die beveiligers daar dan? Ze hoeven alleen op die baan te letten. En di man kreeg nog behoorlijk wat tijd. Had mooi geweest als ze gewoon met scherp om hem hadden geschoten.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:58 schreef kevin_ het volgende:
Ik hoopte eigenlijk op een backhand van Federer tegen zijn voorhoofd. Voor hetzelfde geld heeft die mafkees een mes in zijn klauwen.
het niveau van soderling ligt gewoon veeel te laag anders kan federer nooit die dropshots staanquote:
Flauwekul. Hij speelt gewoon geweldig geplaatste en goed gecamoufleerde dropshots.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:01 schreef sven2345 het volgende:
[..]
het niveau van soderling ligt gewoon veeel te laag anders kan federer nooit die dropshots staan
2013quote:Op zondag 7 juni 2009 16:01 schreef Palmboom313 het volgende:
Waarom spelen ze niet in de Arena met zo'n schuif dak
met scherp op hem hadden geschoten?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Precies, dat zei Theo Bakker ook. Wat doen die beveiligers daar dan? Ze hoeven alleen op die baan te letten. En di man kreeg nog behoorlijk wat tijd. Had mooi geweest als ze gewoon met scherp om hem hadden geschoten.
Beetje ver van Parijs.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:01 schreef Palmboom313 het volgende:
Waarom spelen ze niet in de Arena met zo'n schuif dak
Slaat helemaal nergens op. Tegen die dropshots is niets te doen. Hij slaat ze ook uit alle hoeken en standen, dus daarmee klopt je bewering ook al niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:01 schreef sven2345 het volgende:
[..]
het niveau van soderling ligt gewoon veeel te laag anders kan federer nooit die dropshots staan
Gewoon op z'n knieschijven mikken. Tasertje eroverheen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:02 schreef sven2345 het volgende:
[..]
met scherp op hem hadden geschoten?heb je nooit manieren geleerd
tuurlijk wel...als nadal daar had geslaan was het hem niet gelukt....dat is niet te doen met zoveel topspinquote:Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op. Tegen die dropshots is niets te doen. Hij slaat ze ook uit alle hoeken en standen, dus daarmee klopt je bewering ook al niet.
ja en het spel van Nadal is ook echt met dat van Soders te vergelijkenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:05 schreef sven2345 het volgende:
[..]
tuurlijk wel...als nadal daar had geslaan was het hem niet gelukt....dat is niet te doen met zoveel topspin
Tennis jij zelf als ik vragen mag?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:05 schreef sven2345 het volgende:
[..]
tuurlijk wel...als nadal daar had geslaan was het hem niet gelukt....dat is niet te doen met zoveel topspin
tuurlijk wel...quote:Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op. Tegen die dropshots is niets te doen. Hij slaat ze ook uit alle hoeken en standen, dus daarmee klopt je bewering ook al niet.
Waarschijnlijk pas bij 6-5*.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:07 schreef Szura het volgende:
Tandje erbij en Federer breakt Soders dadelijk
Dus omdat Soders niet vermijdt dat Federer dropshots slaat, is zijn niveau maar te laag?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
tuurlijk wel...
anders zou Fed natuurlijk alle partij'en winnen he.
je tegenstander kan de ballen natuurlijk zo slaan dat die dropshots niet mogelijk zijn.
Iemand speltype is natuurlijk niet hetzelfde als iemands spelniveau.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:05 schreef sven2345 het volgende:
[..]
ik wil ook nog een keer dezelfde reactie geven, de mods staan blijkbaar niet boven de users, waar kan ik solliciteren voor jouw baan.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kan nog een keer dezelfde reactie geven, maar dat heeft bij jou geen zin blijkbaar.
wattesquote:Op zondag 7 juni 2009 16:09 schreef TheArt het volgende:
Nou die zege van Berta is wel vrij verrassend te noemen. Vooral dat hij van Laaksonen won in de halve finale was een surprise.
ohquote:Op zondag 7 juni 2009 16:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mesker had het over de zege van Daniel Berta (een Zweed) in het juniorentoernooi.
lager dan fed iig.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Dus omdat Soders niet vermijdt dat Federer dropshots slaat, is zijn niveau maar te laag?
Het filmpje doet het nu al niet meer.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef Madam_Romella het volgende:
De aanvaller van Federer was blijkbaar fan van Nadal:
Mag niet meer van You tubequote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef Madam_Romella het volgende:
jups dat filmpje bedoelde ik inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef Madam_Romella het volgende:
zoiets, alleen dan met klerenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis na een verjaardagje.
Wat was er een streaker ofzo ?
Ja, een streaker die zijn kleren aanhield.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis na een verjaardagje.
Wat was er een streaker ofzo ?
Ja, stel je voor dat mensen dit zomaar kunnen zien.quote:
Guillermo Vilas.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef LeonH het volgende:
Wie is eigenlijk die man met veel te lange haren voor zijn kalende kop? Was net even in beeld..
Zag 'm net ook al zitten bij Eurosport/BBC bij Croft
Dan pak je deze voor zolang het er nog opstaat.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het filmpje doet het nu al niet meer.
Ik denk omdat-ie in het rood was en met een Barcelona-vlag zwaaide alsof-ie aan het stierenvechten was...quote:Op zondag 7 juni 2009 16:18 schreef Szura het volgende:
[..]
jups dat filmpje bedoelde ik inderdaad
hoe komt ie erbij dat het een Nadal-fan was vraag ik me dan af
Nadal is Real-fanquote:Op zondag 7 juni 2009 16:21 schreef Madam_Romella het volgende:
[..]
Ik denk omdat-ie in het rood was en met een Barcelona-vlag zwaaide alsof-ie aan het stierenvechten was...
Rafa is een Madrid-fan, als het een Barcelona-vlag was, gaat het iig niet om een Nadal-fan.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:21 schreef Madam_Romella het volgende:
[..]
Ik denk omdat-ie in het rood was en met een Barcelona-vlag zwaaide alsof-ie aan het stierenvechten was...
Ok thanks!quote:
oh was het dus een Barcelona-vlagquote:Op zondag 7 juni 2009 16:21 schreef Madam_Romella het volgende:
[..]
De man met het Popey armquote:
Wat een mongool is het toch... Is idd geen Nadal fan als je met een Barca vlag gaat zwaaien. En zijn haarbandje hoefde hij blijkbaar ook niet want hij had genoeg tijd om dat ding van zijn hoofd te halen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dan pak je deze voor zolang het er nog opstaat.
You're right. het is Jimmy Jump, lees ik nu net. Hij heeft ook de finale van het EK 2004 verstoord, rende het veld op tijdens Griekenland-Portugal en zwaaide met zijn Barca-vlag naar Figo.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Rafa is een Madrid-fan, als het een Barcelona-vlag was, gaat het iig niet om een Nadal-fan.
gastquote:Op zondag 7 juni 2009 16:27 schreef sven2345 het volgende:
beetje zoetzure RG voor federer.....een geblesseerde nadal, ik tel deze niet
Marcella was de tel even kwijt.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, 4. Hij heeft maar 4 keer geserveerd.
dat zal Federer jammer vinden dat sven2345 deze titel niet teltquote:Op zondag 7 juni 2009 16:27 schreef sven2345 het volgende:
Dacht even dat het een post van mezelf was.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:27 schreef sven2345 het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:27 schreef sven2345 het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:27 schreef sven2345 het volgende:
Ja, dat zal hem echt interesseren.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
dat zal Federer jammer vinden dat sven2345 deze titel niet telt
Goed verzorgen horen ook bij de sport. Als je je lijf zo' gebruikt als Nadal doet houd je echt niet heel. Dus deze telt zeer zeker wat mij betreft.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:27 schreef sven2345 het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb ook maar besloten ervan te genieten.
Het wordt nu ook een mooie partij lijkt het.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb ook maar besloten ervan te genieten.
Wat een grap ben jijquote:Op zondag 7 juni 2009 16:27 schreef sven2345 het volgende:
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:30 schreef erkel het volgende:
[..]
Het wordt nu ook een mooie partij lijkt het.
De gene die dat riepen zijn dezelfde mensen die zeuren dat Federer en Nadal elke keer in een finale zitten.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat een grap ben jijDat je jezelf serieus durft te nemen.
Dan had hij eerst even zijn service moeten winnen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:31 schreef ABC_ het volgende:
Soderling pakt de volgende set, waarna Federer het afmaakt.
Ach, ik denk ik ben het ook eens met iemand eens.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk het niet, breakje en het is klaar. 6-2 max.
Want Federer kwam nooit ver op RG?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:33 schreef TubewayDigital het volgende:
federer had in de voorgaande jaren de coach van Soderling moeten nemen. Die coach weet hoe je ver komt op RG.
Ik ook. Die was echt extreem scherp.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:32 schreef Szura het volgende:
Jaaa break.
Ik dacht nog dat die backhandsmash uitging
Federer had vorig jaar minder games dan die Zweed nu. Dus dat gaat niet lukken denk ik.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:33 schreef BruggiKeane het volgende:
Korste finale ooit? Er van uitgaande dat Federer dit afmaakt.
Qua tijd misschien nog? Zou kunnen, want Nadal speelt altijd langzaam.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:35 schreef RAILGUNNER het volgende:
[..]
Federer had vorig jaar minder games dan die Zweed nu. Dus dat gaat niet lukken denk ik.
Nee, vorig jaar verpletterde Nadal Roger Federer met 6-1, 6-3, 6-0quote:Op zondag 7 juni 2009 16:33 schreef BruggiKeane het volgende:
Korste finale ooit? Er van uitgaande dat Federer dit afmaakt.
Niet live denk ik maar wel op www.rolandgarros.com .quote:Op zondag 7 juni 2009 16:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zijn de persconferenties na afloop eigenlijk ook nog ergens te bezichtigen?
Oh?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:36 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
nou kijk, die coach weet wel hoe je van Nadal moet winen
Kort kan ook in tijd zijn. De finale van vorig jaar duurde 108 minuten. Deze tot nu toe 85, dus het kan nog.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar verpletterde Nadal Roger Federer met 6-1, 6-3, 6-0
Ja hij weet het, hij kan het alleen niet in de praktijk brengen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |