zoiets, alleen dan met klerenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis na een verjaardagje.
Wat was er een streaker ofzo ?
Ja, een streaker die zijn kleren aanhield.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis na een verjaardagje.
Wat was er een streaker ofzo ?
Ja, stel je voor dat mensen dit zomaar kunnen zien.quote:
Guillermo Vilas.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef LeonH het volgende:
Wie is eigenlijk die man met veel te lange haren voor zijn kalende kop? Was net even in beeld..
Zag 'm net ook al zitten bij Eurosport/BBC bij Croft
Dan pak je deze voor zolang het er nog opstaat.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het filmpje doet het nu al niet meer.
Ik denk omdat-ie in het rood was en met een Barcelona-vlag zwaaide alsof-ie aan het stierenvechten was...quote:Op zondag 7 juni 2009 16:18 schreef Szura het volgende:
[..]
jups dat filmpje bedoelde ik inderdaad
hoe komt ie erbij dat het een Nadal-fan was vraag ik me dan af
Nadal is Real-fanquote:Op zondag 7 juni 2009 16:21 schreef Madam_Romella het volgende:
[..]
Ik denk omdat-ie in het rood was en met een Barcelona-vlag zwaaide alsof-ie aan het stierenvechten was...
Rafa is een Madrid-fan, als het een Barcelona-vlag was, gaat het iig niet om een Nadal-fan.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:21 schreef Madam_Romella het volgende:
[..]
Ik denk omdat-ie in het rood was en met een Barcelona-vlag zwaaide alsof-ie aan het stierenvechten was...
Ok thanks!quote:
oh was het dus een Barcelona-vlagquote:Op zondag 7 juni 2009 16:21 schreef Madam_Romella het volgende:
[..]
De man met het Popey armquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |