Ik begrijp dat je dat zegt. Maar ik kan niet genieten van een wedstrijd zoals deze tot nu toe gaat.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dat je dat zelf mag bepalen en tuurlijk mag je dat, maar dat constante kritische kan ook wel eens vervelend overkomen. En dan heb je het nota bene over degene waar je fan van bent (tenminste, dat zeg je). Laat ik het dan zo zeggen: geniet er eens van (want Fedje speelt hier gewoon erg goed), dat maakt het het voor jezelf ook een stuk leuker.
Goh, verrassend.quote:
Je bent dan ook geen Federer-fan (meer). Anders kan je hier nog heel goed van genieten.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je dat zegt. Maar ik kan niet genieten van een wedstrijd zoals deze tot nu toe gaat.
mooi gezegd, dit is een grote aanfluiting, vooral voor het neutrale publiekquote:Op zondag 7 juni 2009 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk dat ze zo'n training live uitzenden, maar wanneer begint de wedstrijd?
Tsja dan houdt het op. Helaas, zou ik willen zeggen. Toch wat meer Nadal-fan?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je dat zegt. Maar ik kan niet genieten van een wedstrijd zoals deze tot nu toe gaat.
Dat wou ik net roepen. Waarom ben je dan uberhaupt Federer-Fan (geworden)?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Je bent dan ook (geen) Federer-fan meer. Anders kan je hier nog heel goed van genieten.
Nee, dat bestaat niet. Want dat gaat alleen op als Federer slecht speelt. Dan is het de verdienste van de tegenstander. Als Federer makkelijk wint, dan ligt het altijd aan zijn tegenstander die zwak is.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:39 schreef erkel het volgende:
[..]
De zwakte van Soderling in deze set is natuurlijk de verdienste van Federer. Hij laat 'm geen moment in zijn spel komen.
Ik heb genoten van wedstrijden als Federer-Hewitt op de US Open destijds (6-0 7-6 6-0). Maar dit vind ik tot nu toe niet geweldig. Maar goed, over smaak valt niet te twisten.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja dan houdt het op. Helaas, zou ik willen zeggen.
Beetje vervelend dat iedereen met een mening constant geqoute moet worden...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Je bent dan ook geen Federer-fan (meer). Anders kan je hier nog heel goed van genieten.
wat een onzin zeg....dit is gewoon niet waar je op hoopt voor een grandslam finale...de grootste teleurstelling v/d afgelopen 5 jarenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja dan houdt het op. Helaas, zou ik willen zeggen. Toch wat meer Nadal-fan?
Ja, graag.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:43 schreef Ambrosius het volgende:
Zullen we nu overgaan naar de wedstrijd ipv op elkaar te gaan zitten zeuren?
Vorig jaar was het natuurlijk wél heel erg spannend.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:43 schreef sven2345 het volgende:
[..]
wat een onzin zeg....dit is gewoon niet waar je op hoopt voor een grandslam finale...de grootste teleurstelling v/d afgelopen 5 jaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |