Bedankt, maar ik maak zelf wel uit wat ik hier post. Ik ben nu eenmaal kritisch.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:31 schreef TheArt het volgende:
Fed-fan kan je a.u.b. ophouden met dat constante gemekker en genuanceer. Overal moet je maar telkens vraagtekens bij plaatsen e.d. Nergens voor nodig, gewoon genieten.
Je hebt gelijk, maar hij was wel gigantisch blij. En ik zie niet in waarom Fedje hier dat niet mag zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij viel Nadal vorig jaar niet.
Dat begrijp ik dat je dat zelf mag bepalen en tuurlijk mag je dat, maar dat constante kritische kan ook wel eens vervelend overkomen. En dan heb je het nota bene over degene waar je fan van bent (tenminste, dat zeg je). Laat ik het dan zo zeggen: geniet er eens van (want Fedje speelt hier gewoon erg goed), dat maakt het het voor jezelf ook een stuk leuker.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik maak zelf wel uit wat ik hier post. Ik ben nu eenmaal kritisch.
De zwakte van Soderling in deze set is natuurlijk de verdienste van Federer. Hij laat 'm geen moment in zijn spel komen.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:37 schreef Don_Gurgen het volgende:
Federer speelt goed, heel goed. Maar Soderling is ook onthutsend zwak. En tja dan is het zo 6-1
Hij kan winnen van degene die beter was dan Nadal, dat is nog beter.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:37 schreef BoerBert het volgende:
Toch had het leuker geweest als hij hier Nadal had verslagen![]()
Amen.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dat je dat zelf mag bepalen en tuurlijk mag je dat, maar dat constante kritische kan ook wel eens vervelend overkomen. En dan heb je het nota bene over degene waar je fan van bent (tenminste, dat zeg je). Laat ik het dan zo zeggen: geniet er eens van (want Fedje speelt hier gewoon erg goed), dat maakt het het voor jezelf ook een stuk leuker.
Beter dan Nadal in DIE POT !quote:Op zondag 7 juni 2009 15:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kan winnen van degene die beter was dan Nadal, dat is nog beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |