Stel je voor.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:23 schreef kleinzusje het volgende:
Jezus, die zat vannacht aan de zweedse balletjes![]()
Mirka gaat van schrik bevallen
Dat Soders zijn vuisjte tevoorschijn haalde omdat die bal uit zou gaanquote:
Klopt, deze set zal wel easy worden voor Federer. Hopelijk de 2e weer wat meer spanning anders is het zo gedaan in dit tempo.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:23 schreef TheArt het volgende:
Nu hoeft dat niets te zeggen. Als Soders straks wat minder zenuwen heeft en beter gaan serveren, gaan we een hele andere wedstrijd krijgen. Moet dat wel gebeuren natuurlijk.
Ja, inderdaad. Een uur naar een partij als deze kijken vind ik nou ook niet echt een feest.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nu hoeft dat niets te zeggen. Als Soders straks wat minder zenuwen heeft en beter gaan serveren, gaan we een hele andere wedstrijd krijgen. Moet dat wel gebeuren natuurlijk.
Oké, ja, inderdaad.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat Soders zijn vuisjte tevoorschijn haalde omdat die bal uit zou gaan
Ja ik hoop ook op een wedstrijd. Dit is helemaal niks.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:25 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Klopt, deze set zal wel easy worden voor Federer. Hopelijk de 2e weer wat meer spanning anders is het zo gedaan in dit tempo.
Maakt niet uit, als hij wint breekt hij allerlei records, daar mag je best een beetje emotioneel om worden...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Een uur naar een partij als deze kijken vind ik nou ook niet echt een feest.
Mar als hij nou met drie keer 6-1 wint, kan hij toch moeilijk met goed fatsoen op de baan laten vallen. Denk aan Kuznetsova gister; dan past het niet echt om je te laten vallen en te gaan huilen.
Soderling is blijkbaar erg nerveus en Federer is erg solide.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:26 schreef erikh het volgende:
4-0 alweer, man is soderling zo nerveus of is federer zo geweldig op dit moment?
Vooral Söders nerveus en dat de omstandigheden gigantisch in het voordeel van Fedje spreken.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:26 schreef erikh het volgende:
4-0 alweer, man is soderling zo nerveus of is federer zo geweldig op dit moment?
Inderdaad, belachelijk dat Federer zo goed speelt en Soderling niet meer games gunt. Het is geen topsport ofzo.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Een uur naar een partij als deze kijken vind ik nou ook niet echt een feest.
Mar als hij nou met drie keer 6-1 wint, kan hij toch moeilijk met goed fatsoen op de baan laten vallen. Denk aan Kuznetsova gister; dan past het niet echt om je te laten vallen en te gaan huilen.
Ja, op zichzelf wel, maar de ontlading is toch minder groot dan na een spannende partij. Dit kan met drie kwartier afgelopen zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:27 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als hij wint breekt hij allerlei records, daar mag je best een beetje emotioneel om worden...
Waarom niet? Fedje zou iets heel speciaals presteren, Sveta won gisteren "gewoon" haar tweede GS.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je mijn post überhaupt gelezen? Ik zeg dat het niet zo voor de hand ligt dat Federer heel emotioneel reageert als hij deze partij zo makkelijk wint.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:28 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Inderdaad, belachelijk dat Federer zo goed speelt en Soderling niet meer games gunt. Het is geen topsport ofzo.
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, op zichzelf wel, maar de ontlading is toch minder groot dan na een spannende partij. Dit kan met drie kwartier afgelopen zijn.
Omdat het geen spannende wedstrijd is. Het is überhaupt nog geen wedstrijd en ik hoop dat het er nog een wordt.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom niet? Fedje zou iets heel speciaals presteren, Sveta won gisteren "gewoon" haar tweede GS.
Wil je ophouden met op elke post van Federer-Fan te reageren op deze manier? Dank.quote:
Fijn dat je zo'n hekel hebt aan Fed-fan maar kan het wat minder ofzo?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wil je ophouden met op elke post van Federer-Fan te reageren op deze manier? Dank.
youre right, ach, als hij maar wint..quote:Op zondag 7 juni 2009 15:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, op zichzelf wel, maar de ontlading is toch minder groot dan na een spannende partij. Dit kan met drie kwartier afgelopen zijn.
Ben jij nou permanent gefrustreerd ofzo? Zo kom je namelijk wel over.quote:
Ja en? Nadal viel de afgelopen jaren ook telkens op het gravel. En die finale van vorig jaar kon je nou niet bepaald spannend noemen.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat het geen spannende wedstrijd is. Het is überhaupt nog geen wedstrijd en ik hoop dat het er nog een wordt.
ben ik met je eens...de slechtste grandslam finale van de afgelopen jaren tot nu toe..hier is het tennis bepaald niet bij gebaatquote:Op zondag 7 juni 2009 15:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat het geen spannende wedstrijd is. Het is überhaupt nog geen wedstrijd en ik hoop dat het er nog een wordt.
Volgens mij viel Nadal vorig jaar niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja en? Nadal viel de afgelopen jaren ook telkens op het gravel. En die finale van vorig jaar kon je nou niet bepaald spannend noemen.
Hallo, we zijn pas in de eerste set. Ga daar eens over oordelen na de wedstrijd.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:32 schreef sven2345 het volgende:
[..]
ben ik met je eens...de slechtste grandslam finale van de afgelopen jaren tot nu toe..hier is het tennis bepaald niet bij gebaat
Viel hij ook vorig jaar op het gravel? Volgens mij niet. Maar als hij dat wel had gedaan had ik het ook niet passend gevonden.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja en? Nadal viel de afgelopen jaren ook telkens op het gravel. En die finale van vorig jaar kon je nou niet bepaald spannend noemen.
niet spannend maar wel met de beste 2 spelers allertijden op deze ondergrondquote:Op zondag 7 juni 2009 15:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij viel Nadal vorig jaar niet.
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hallo, we zijn pas in de eerste set. Ga daar eens over oordelen na de wedstrijd.
Die vroege conclusies hier altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |