Beetje ver van Parijs.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:01 schreef Palmboom313 het volgende:
Waarom spelen ze niet in de Arena met zo'n schuif dak
Slaat helemaal nergens op. Tegen die dropshots is niets te doen. Hij slaat ze ook uit alle hoeken en standen, dus daarmee klopt je bewering ook al niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:01 schreef sven2345 het volgende:
[..]
het niveau van soderling ligt gewoon veeel te laag anders kan federer nooit die dropshots staan
Gewoon op z'n knieschijven mikken. Tasertje eroverheen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:02 schreef sven2345 het volgende:
[..]
met scherp op hem hadden geschoten?heb je nooit manieren geleerd
tuurlijk wel...als nadal daar had geslaan was het hem niet gelukt....dat is niet te doen met zoveel topspinquote:Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op. Tegen die dropshots is niets te doen. Hij slaat ze ook uit alle hoeken en standen, dus daarmee klopt je bewering ook al niet.
ja en het spel van Nadal is ook echt met dat van Soders te vergelijkenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:05 schreef sven2345 het volgende:
[..]
tuurlijk wel...als nadal daar had geslaan was het hem niet gelukt....dat is niet te doen met zoveel topspin
Tennis jij zelf als ik vragen mag?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:05 schreef sven2345 het volgende:
[..]
tuurlijk wel...als nadal daar had geslaan was het hem niet gelukt....dat is niet te doen met zoveel topspin
tuurlijk wel...quote:Op zondag 7 juni 2009 16:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Slaat helemaal nergens op. Tegen die dropshots is niets te doen. Hij slaat ze ook uit alle hoeken en standen, dus daarmee klopt je bewering ook al niet.
Waarschijnlijk pas bij 6-5*.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:07 schreef Szura het volgende:
Tandje erbij en Federer breakt Soders dadelijk
Dus omdat Soders niet vermijdt dat Federer dropshots slaat, is zijn niveau maar te laag?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
tuurlijk wel...
anders zou Fed natuurlijk alle partij'en winnen he.
je tegenstander kan de ballen natuurlijk zo slaan dat die dropshots niet mogelijk zijn.
Iemand speltype is natuurlijk niet hetzelfde als iemands spelniveau.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:05 schreef sven2345 het volgende:
[..]
ik wil ook nog een keer dezelfde reactie geven, de mods staan blijkbaar niet boven de users, waar kan ik solliciteren voor jouw baan.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kan nog een keer dezelfde reactie geven, maar dat heeft bij jou geen zin blijkbaar.
wattesquote:Op zondag 7 juni 2009 16:09 schreef TheArt het volgende:
Nou die zege van Berta is wel vrij verrassend te noemen. Vooral dat hij van Laaksonen won in de halve finale was een surprise.
ohquote:Op zondag 7 juni 2009 16:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mesker had het over de zege van Daniel Berta (een Zweed) in het juniorentoernooi.
lager dan fed iig.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Dus omdat Soders niet vermijdt dat Federer dropshots slaat, is zijn niveau maar te laag?
Het filmpje doet het nu al niet meer.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef Madam_Romella het volgende:
De aanvaller van Federer was blijkbaar fan van Nadal:
Mag niet meer van You tubequote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef Madam_Romella het volgende:
jups dat filmpje bedoelde ik inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef Madam_Romella het volgende:
zoiets, alleen dan met klerenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis na een verjaardagje.
Wat was er een streaker ofzo ?
Ja, een streaker die zijn kleren aanhield.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef tong80 het volgende:
Kom net thuis na een verjaardagje.
Wat was er een streaker ofzo ?
Ja, stel je voor dat mensen dit zomaar kunnen zien.quote:
Guillermo Vilas.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef LeonH het volgende:
Wie is eigenlijk die man met veel te lange haren voor zijn kalende kop? Was net even in beeld..
Zag 'm net ook al zitten bij Eurosport/BBC bij Croft
Dan pak je deze voor zolang het er nog opstaat.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het filmpje doet het nu al niet meer.
Ik denk omdat-ie in het rood was en met een Barcelona-vlag zwaaide alsof-ie aan het stierenvechten was...quote:Op zondag 7 juni 2009 16:18 schreef Szura het volgende:
[..]
jups dat filmpje bedoelde ik inderdaad
hoe komt ie erbij dat het een Nadal-fan was vraag ik me dan af
Nadal is Real-fanquote:Op zondag 7 juni 2009 16:21 schreef Madam_Romella het volgende:
[..]
Ik denk omdat-ie in het rood was en met een Barcelona-vlag zwaaide alsof-ie aan het stierenvechten was...
Rafa is een Madrid-fan, als het een Barcelona-vlag was, gaat het iig niet om een Nadal-fan.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:21 schreef Madam_Romella het volgende:
[..]
Ik denk omdat-ie in het rood was en met een Barcelona-vlag zwaaide alsof-ie aan het stierenvechten was...
Ok thanks!quote:
oh was het dus een Barcelona-vlagquote:Op zondag 7 juni 2009 16:21 schreef Madam_Romella het volgende:
[..]
De man met het Popey armquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |