Nee was ook bedoeld om jou gelijk te geven, daarom qoute ik jou...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik denk dat je de verkeerde quote. Ik geniet juist en zeur juist niet (op het spel iig).
Absurd. Tien jaar gevangenisstraf.quote:
Fed kan flink van zich af meppen met dat wapen in zijn hand.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef Ambrosius het volgende:
Maar goed dat er niks gebeurt, die man had zeker 20 seconden de tijd om Federer aan te vallen met wat dan ook. Lekkere beveiliging.
Dat is Monica Seles niet met je eens denk ik.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:51 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Fed kan flink van zich af meppen met dat wapen in zijn hand.
De eerste set is net afgelopen, wacht nou maar gewoon af...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:43 schreef sven2345 het volgende:
[..]
wat een onzin zeg....dit is gewoon niet waar je op hoopt voor een grandslam finale...de grootste teleurstelling v/d afgelopen 5 jaren
Als je neergestoken wordt, heeft dat ook weinig zin.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:51 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Fed kan flink van zich af meppen met dat wapen in zijn hand.
Stel je niet zo aan man. Zelfs Federer lacht erom.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:51 schreef Federer-fan het volgende:
Nu mag Federer van mij dik winnen. Dit is echt te erg. De score interesseert me nu niet meer. Dit vind ik te gek voor woorden.
Nou, dit was voor het eerst hoor. Die figuren doen normaal gesproken niks.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef golfer het volgende:
Wordt een beetje saai elke keer zo'n idioot.
Was dat geen Zwitserse vlag?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je neergestoken wordt, heeft dat ook weinig zin.
Wat stond er eigenlijk op die lap die hij bij zich had?
en even iets offtopicquote:Op zondag 7 juni 2009 15:45 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het natuurlijk wél heel erg spannend.
de finale van vorig jaar ging tussen de beste 2 spelers allertijden op gravel..dat is wel even iets anders....voor de neutrale toeschouwer was dat uiteraard ook niksquote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die finale van vorig jaar was mogelijk nog oninteressanter. Dus ik snap de kritiek niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |