Die finale van vorig jaar was mogelijk nog oninteressanter. Dus ik snap de kritiek niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:43 schreef sven2345 het volgende:
[..]
wat een onzin zeg....dit is gewoon niet waar je op hoopt voor een grandslam finale...de grootste teleurstelling v/d afgelopen 5 jaren
idd, geen kudos voor die gastquote:
Nee was ook bedoeld om jou gelijk te geven, daarom qoute ik jou...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:46 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik denk dat je de verkeerde quote. Ik geniet juist en zeur juist niet (op het spel iig).
Absurd. Tien jaar gevangenisstraf.quote:
Fed kan flink van zich af meppen met dat wapen in zijn hand.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef Ambrosius het volgende:
Maar goed dat er niks gebeurt, die man had zeker 20 seconden de tijd om Federer aan te vallen met wat dan ook. Lekkere beveiliging.
Dat is Monica Seles niet met je eens denk ik.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:51 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Fed kan flink van zich af meppen met dat wapen in zijn hand.
De eerste set is net afgelopen, wacht nou maar gewoon af...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:43 schreef sven2345 het volgende:
[..]
wat een onzin zeg....dit is gewoon niet waar je op hoopt voor een grandslam finale...de grootste teleurstelling v/d afgelopen 5 jaren
Als je neergestoken wordt, heeft dat ook weinig zin.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:51 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Fed kan flink van zich af meppen met dat wapen in zijn hand.
Stel je niet zo aan man. Zelfs Federer lacht erom.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:51 schreef Federer-fan het volgende:
Nu mag Federer van mij dik winnen. Dit is echt te erg. De score interesseert me nu niet meer. Dit vind ik te gek voor woorden.
Nou, dit was voor het eerst hoor. Die figuren doen normaal gesproken niks.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef golfer het volgende:
Wordt een beetje saai elke keer zo'n idioot.
Was dat geen Zwitserse vlag?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je neergestoken wordt, heeft dat ook weinig zin.
Wat stond er eigenlijk op die lap die hij bij zich had?
en even iets offtopicquote:Op zondag 7 juni 2009 15:45 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het natuurlijk wél heel erg spannend.
de finale van vorig jaar ging tussen de beste 2 spelers allertijden op gravel..dat is wel even iets anders....voor de neutrale toeschouwer was dat uiteraard ook niksquote:Op zondag 7 juni 2009 15:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die finale van vorig jaar was mogelijk nog oninteressanter. Dus ik snap de kritiek niet.
Ik reageer verder niet meer op je, maar wat ben jij een zielig figuur zeg. Zeg ik iets ten gunste van Federer, is het nog niet goed.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Zelfs Federer lacht erom.
Met die wilson van fed kan je hard rammen hoor, niet alleen tegen ballenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je neergestoken wordt, heeft dat ook weinig zin.
Op de tribunes?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef kevinoz het volgende:
Nu ook nog een slachtoffer op de tribunes...
Echt een crazy wedstrijd aan het worden zo...
Ik kan nog een keer dezelfde reactie geven, maar dat heeft bij jou geen zin blijkbaar.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:53 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Met die wilson van fed kan je hard rammen hoor, niet alleen tegen ballen
Wat dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef kevinoz het volgende:
Volgens mij welquote:Op zondag 7 juni 2009 15:53 schreef beertenderrr het volgende:
Was het weer zo'n partij voor de dieren stemmer?
ben het volledig met je eens ...zieligerd!quote:Op zondag 7 juni 2009 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik reageer verder niet meer op je, maar wat ben jij een zielig figuur zeg. Zeg ik iets ten gunste van Federer, is het nog niet goed.
Marcella.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:56 schreef kevinoz het volgende:
Publiek gaat nu alleen nog maar meer achter fedje staan...
En mesker weer "Hij wou denk ik het haarbandje van Federen pakken"
Wat wie?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:52 schreef kevinoz het volgende:
Wat was er nou weer mis dan met mijn post? Was het die smiley? Hoe mensen van streek kunnen raken door een simpel figuurtje. Maar ok, ik ga genieten van de wedstrijd en zal vanaf nu alleen inhoudelijk op de wedstrijd gaan beoordelen.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik reageer verder niet meer op je, maar wat ben jij een zielig figuur zeg. Zeg ik iets ten gunste van Federer, is het nog niet goed.
achterlijke gast...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:56 schreef kevinoz het volgende:
Doe maar een flinke onweersbui kan ik even verder met de studie, want schiet niet echt op nu...quote:
Soderling raakte een return half, die daarna tegen een meisje aan zeilde. Gelukkig werd ze beschermd door een enorme zonnebril :pquote:
ik denk dat soderling wat mannetjes op de tribunes klaar heeft staan..voor als het moeilijk wordquote:Op zondag 7 juni 2009 15:56 schreef kevinoz het volgende:
Ach, als 'ie in de volgende game breekt is het gewoon 6-3, ook niet spannendquote:
Topquote:Op zondag 7 juni 2009 15:58 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Wat was er nou weer mis dan met mijn post? Was het die smiley? Hoe mensen van streek kunnen raken door een simpel figuurtje. Maar ok, ik ga genieten van de wedstrijd en zal vanaf nu alleen inhoudelijk op de wedstrijd gaan beoordelen.
Komen straks nog 3 tijdens de wisselquote:Op zondag 7 juni 2009 15:58 schreef sven2345 het volgende:
[..]
ik denk dat soderling wat mannetjes op de tribunes klaar heeft staan..voor als het moeilijk word
Spannendere als de 1e set dusquote:Op zondag 7 juni 2009 15:59 schreef Ambrosius het volgende:
Ach, als 'ie in de volgende game breekt is het gewoon 6-3, ook niet spannend.
Huh jij had toch alleen een radio of was dat iemand andersquote:Op zondag 7 juni 2009 16:00 schreef erikh het volgende:
Mijn hemel wat een dropshots plaatst die federer opeens man
Precies, dat zei Theo Bakker ook. Wat doen die beveiligers daar dan? Ze hoeven alleen op die baan te letten. En di man kreeg nog behoorlijk wat tijd. Had mooi geweest als ze gewoon met scherp om hem hadden geschoten.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:58 schreef kevin_ het volgende:
Ik hoopte eigenlijk op een backhand van Federer tegen zijn voorhoofd. Voor hetzelfde geld heeft die mafkees een mes in zijn klauwen.
het niveau van soderling ligt gewoon veeel te laag anders kan federer nooit die dropshots staanquote:
Flauwekul. Hij speelt gewoon geweldig geplaatste en goed gecamoufleerde dropshots.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:01 schreef sven2345 het volgende:
[..]
het niveau van soderling ligt gewoon veeel te laag anders kan federer nooit die dropshots staan
2013quote:Op zondag 7 juni 2009 16:01 schreef Palmboom313 het volgende:
Waarom spelen ze niet in de Arena met zo'n schuif dak
met scherp op hem hadden geschoten?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Precies, dat zei Theo Bakker ook. Wat doen die beveiligers daar dan? Ze hoeven alleen op die baan te letten. En di man kreeg nog behoorlijk wat tijd. Had mooi geweest als ze gewoon met scherp om hem hadden geschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |