En de link naar het vorige topic mag wel wat mooierquote:
lolquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
En de link naar het vorige topic mag wel wat mooier
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:17 schreef Vicky het volgende:
Oeke
Ik hoop dat de weeen alsnog komen.
Net stukje gewandeld, zo ff douchen en hopen dat er iets gaat gebeuren vannacht.
Snoop, 't zijn de leukste he...quote:Op zondag 7 juni 2009 10:27 schreef snoopy het volgende:
Memmel, nogmaal van harte met jullie Morris
@ oeke![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 09:02 schreef renzell het volgende:
Oh ja, ik weet het weer; bevallen is DE HEL.![]()
Ja! Oek! Kom op meid!!quote:Kom op Oekie, je kunt het!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
déjà vuquote:Op zondag 7 juni 2009 13:01 schreef Tan het volgende:
Voor de nieuwsgierigen... Ik ben gisteren ook door de hel gegaan, ik zal me er niet over uitwijden hier, tandartsnachtmerries horen niet in een zwangerschapstopic thuis, maar ramptoeristen![]()
kunnen hier terecht
En helaas gaat het nog steeds niet goed... ben kotsmisselijk en mijn wang is nog steeds modelletje hamster.
Nee heb je niet over heen gelezen. Met meten kwam ze op 8 wk en 1 dag uit maar ze kon het kindje niet geheel meten dus houden we het gewoon op 9 weken zwanger vandaag en 3 juli mag ik voor de herkansing. Ik houdt het dus op uitgerekende datum 10 januari tot de nieuwe echo.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:01 schreef Tan het volgende:
Faja, wat een mooie echo, op welke datum kom je nu precies uit? (of heb ik er overheen gelezen?)
Ah een ervaringsdeskundige, hoe lang duurde het voor de zwelling wegtrok? Het wordt maar niet minderquote:
Ja, dat was bij mij ook zo (dat lastige meten), ik mag 16 juni voor een nieuwe echoquote:Op zondag 7 juni 2009 15:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Nee heb je niet over heen gelezen. Met meten kwam ze op 8 wk en 1 dag uit maar ze kon het kindje niet geheel meten dus houden we het gewoon op 9 weken zwanger vandaag en 3 juli mag ik voor de herkansing. Ik houdt het dus op uitgerekende datum 10 januari tot de nieuwe echo.
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:29 schreef Chell het volgende:
Zo tessie, je beeb kan nu écht komen hoor. Kraamkadootje is ook uitgedacht en dat wat ik moest bestellen is besteld. Alleen nog even 1 dingetje kopen, maar dat doe ik morgen![]()
Dus ik ben er nu ook klaar voor!
Mijn oudste neefje wordt 5 dit jaar en ik ben alleen op zijn eerste verjaardag geweest... Ook dit jaar gaan we met zijn verjaardag op vakantie...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:56 schreef Kersjes het volgende:
Nou zit ik al een half uur in een hormonale bui te huilen omdat mijn "enige" zusje niet op Devin's verjaardag komt![]()
Hij is zondag de 14e jarig en het is dus al bijna 2 jaar bekend dat we op die datum zijn 2e verjaardag gaan vieren. De 15e gaan zij en haar vriend op vakantie maar nu hebben ze besloten om al een dag eerder te gaan. Terwijl ze gewoon op de bonnefooi naar Frankrijk willen met de auto!! Ik ben echt zo kwaad en verdrietig, vind het echt een rotstreek en toen ze vroeg of ze dan op zaterdag even langs kunnen komen en ik zei dat het niet kon (M. moet de hele dag werken en ik heb in mijn eentje zat dingen te regelen voor het feestje) kon ze dat niet begrijpenEn mijn moeder die zich er ook mee bemoeit gooide me telefonisch nog even fijn voor de voeten dat ik stiekem getrouwd ben, vrijwillig zonder familie erbij, en dat ik nu niet zo'n drama moet maken van dit verhaal. Ik heb maar 1 zusje, met 3 vrije weken voor de boeg! Waarom in vredesnaam dan niet wachten tot het feestje van d'r enige neefje is geweest????
Zo vaak ziet ze hem nou ook weer niet!
Ik ken mijn zusje langer dan vandaag, ze komt ook zelden op manlief's verjaardag op 1 januari omdat ze dan "moe" is, maar ik kan hier nu even heel slecht mee omgaan op het moment![]()
Misschien niet helemaal OT, maar als ik niet zwanger was geweest had ik hier hoogstwaaschijnlijk niet zo om lopen janken.
Normaal gesproken ik ook nietquote:Op zondag 7 juni 2009 16:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan me er niet zo heel erg veel bij voorstellen heel eerlijk gezegd, maar ik ben dan ook niet zo heel erg van 'iedereen moet aanwezig zijn op dat soort dagen'.
Bijna hetzelfdequote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef miss_sly het volgende:
Vicky, hoe is het bij jou? Trek je het nog een beetje
Maarrrrr zijn ze ook pijnlijk? thats the question!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:28 schreef Vicky het volgende:
Jaaa daar istie eindelijk!!![]()
Oeke, gefeliciteerd met jullie zoon!!
![]()
hier nu wel regelmatige harde buiken... zo toch maar eens kijken om de hoeveel tijd ze komen
ze doen toch wel aardig zeer ja...quote:Op zondag 7 juni 2009 18:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Maarrrrr zijn ze ook pijnlijk? thats the question!
en oeke van harte!!!!!!!
ben benieuwd naar de foto en naam
Dat dus. En voor hetzelfde geld heb je misschien al een cm of wat ontsluiting!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
Oeke van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
Vicky, de 2e gaat meestal sneller dan de eerste dus misschien red je het nog vandaag. Succes met het opvangen van de weeen en hopelijk gaat het nu lekker vlot voor je.
Ik denk dat ik de naam wel weetquote:Op zondag 7 juni 2009 18:25 schreef Sugar het volgende:
* Sugar zegt: Gefeliciteerd, Oeke! En wat een superleuke naam!![]()
Wat nou eerst douchenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:13 schreef Vicky het volgende:
ga zo maar ff douchen, kijken wat dat doet.. en dan ff timen
Hou jullie op de hoogte
Dat wilde ik net zeggenquote:
FYI, ik ben 3 keer met zonder regelmatige weeen bevallen hequote:Op zondag 7 juni 2009 18:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze doen toch wel aardig zeer ja...
buik zo hard als een bowlingbal.. maar ik geloof het pas als ze echt regelmatig komen
Oh, haha, nou de mijne is dus niet zo greatquote:
wellus, want wij dachten hetzelfdequote:Op zondag 7 juni 2009 19:26 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh, haha, nou de mijne is dus niet zo greatblijkesbaar
![]()
Oh meid, EINDELIJK! Oh wat fijn!!!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze doen toch wel aardig zeer ja...
buik zo hard als een bowlingbal.. maar ik geloof het pas als ze echt regelmatig komen
Van timen wordt ze denk ik niet wakker hoor Vicky, dus dan kan je dat beter eerst even doenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:41 schreef Vicky het volgende:
Ga zo douchen
Amber ligt net in hed en wil niet dat ze wakker wordt
En dan maak je me niet eens tot vriendje?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:42 schreef Guuzewuus het volgende:
Trouwens... Ik wist ook al dat Morris van Memmel Morris heet. Ik keek op mijn hyves en zag bij vrienden van vrienden ineens Memmel staan. Dus ik klik daarop en zie gewoon allemaal 'gefeliciteerd met Morris' staan, terwijl het hier nog niet gezegd werd
.
Geinig.
Dat durf ik nooit zo goedquote:Op zondag 7 juni 2009 19:47 schreef Memmel het volgende:
[..]
En dan maak je me niet eens tot vriendje?![]()
Maar ik weet niet hoe jij in het echie heet...quote:Op zondag 7 juni 2009 19:49 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Dat durf ik nooit zo goed. Ik wacht altijd tot mensen mij uitnodigen
. (Jaja, onder mijn luchtig geblaat zit een gevoelig wezentje
)
Ehm... Guusjequote:Op zondag 7 juni 2009 19:50 schreef Memmel het volgende:
[..]
Maar ik weet niet hoe jij in het echie heet...
Lief, leuk en gezelligquote:Op zondag 7 juni 2009 19:50 schreef Memmel het volgende:
[..]
Maar ik weet niet hoe jij in het echie heet...
Jou heb ik nog nooit in het echt gezienquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:53 schreef RockabeIIa het volgende:
omg we weten alles van elkaar, wat we eten, drinken en heel ons hebben en houwen maar we weten elkaars naam niet
6 tot 8 minuten ongeveer maar ze houden niet lang aanquote:Op zondag 7 juni 2009 19:54 schreef Guuzewuus het volgende:
Vicky, zeg eens eerlijk, hoe erg ben je al bezig met de weeën, hoe vaak komen ze ongeveer nu? En je weet echt wel waar je het over hebt, want je hebt het al eens eerder meegemaakt![]()
so truequote:Op zondag 7 juni 2009 19:53 schreef RockabeIIa het volgende:
omg we weten alles van elkaar, wat we eten, drinken en heel ons hebben en houwen maar we weten elkaars naam niet
Vicky, jouw beurt meid!![]()
![]()
![]()
Was dat bij Amber wel zo? Mijn weeën kwamen direct om de 3 à 4 minuten en duurden nooit langer dan 45 seconden en toch was ik echt aan het bevallenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
6 tot 8 minuten ongeveer maar ze houden niet lang aan
Whahaha sorry TFquote:Op zondag 7 juni 2009 19:55 schreef RockabeIIa het volgende:
tehehe de taartjesfee wil dat je ophoudt met posten en gaatdingessen
, Vicky
Weet ik nie mee preciesquote:Op zondag 7 juni 2009 19:56 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Was dat bij Amber wel zo? Mijn weeën kwamen direct om de 3 à 4 minuten en duurden nooit langer dan 45 seconden en toch was ik echt aan het bevallen.
jij snaptum!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:55 schreef RockabeIIa het volgende:
tehehe de taartjesfee wil dat je ophoudt met posten en gaatdingessen
, Vicky
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Sjak, mooi dat je er bent![]()
Vertel es, was de start van je 2e bevalling heel anders dan de eerste?
hihiquote:Op zondag 7 juni 2009 20:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Haha Rocka duikt er meteen helemaal in
Hee, ander onderwerp! Vicky moet nogquote:Op zondag 7 juni 2009 20:15 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh Rocka heb jij zo'n zware bevalling gehad joh ?Staat jouw bevallingsverhaal ook ergens?
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:46 schreef Vicky het volgende:
Ga zo de vk maar even bellen. Ook onder d douche blijvem ze komen, om de 4a5 minuten.
Beter een keer te veel bellen...
Zo is het maar netquote:Op zondag 7 juni 2009 21:00 schreef Vicky het volgende:
ik word trouwens niet bang hoor van andermans bevallingsverhalen
elke bevalling is anders....
Ik heb er nou ook geen moeite meer mee.... Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:00 schreef Vicky het volgende:
ik word trouwens niet bang hoor van andermans bevallingsverhalen
elke bevalling is anders....
komt helemaal goed! wequote:Op zondag 7 juni 2009 21:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik wel, en ik moet mijn eerste bevalling nog doen...en wel over een week of 8-10
Ik heb het gelezen en het was mooiquote:Op zondag 7 juni 2009 21:06 schreef Lishe het volgende:
Slyke, het komt zoals het komt. En goed. Het doet onbeschrijflijk zeer maar ik vond het tegelijk het meest stoere ooit. Succesverhaal lezen? De bevalling van luuke ging heel relaxed (april 2005 staat ie denk ik) jij kunt dat net zo goed!
ik moest 8 minuutjes persen bij Elin.. een tweede floept er vast zo hortsik uitquote:Op zondag 7 juni 2009 21:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik wel, en ik moet mijn eerste bevalling nog doen...en wel over een week of 8-10
Hier komt geen tweede, dus ik zal het bij de eerst meteen goed en fijn enzo moeten doenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik moest 8 minuutjes persen bij Elin.. een tweede floept er vast zo hortsik uit
quote:
hoop dat je gelijk krijgtquote:Vicky je meisje komt vandaag nog hoor! En anders om 5 over middernacht
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:55 schreef Kersjes het volgende:
...
Memmel, wanneer gaan jullie een 3e knutselen?
De eerste ging snel uurtje of 3 en toen werd de geplande ks gedaan met 10cm ontsluiting.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:01 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Zo is het maar net
Ik wil gewoon alleen maar de goeie dingen horen
Ik gooi nog even een keer mijn mantra ertegenaan.... Als Victoria Beckam het kan....quote:Op zondag 7 juni 2009 21:46 schreef miss_sly het volgende:
Vicky lekker een paar uur slapen en dan straks een beetje uitgerust aan de bevalling beginnen. En hopelijk geen bezoekje aan de vk morgen, maar gewoon genieten van je meisje
Ach, meiden, als ik zie hoeveel er alleen al hier op Fok zitten (en hoeveel miljarden mensen er rondlopen) die een (of meer) kind(eren) op de wereld hebben gezet, dan zal ik het ook wel kunnen, he? En tja, er is niet echt meer keus he, kan nu niet meer terug
Nicole Richie danquote:Op zondag 7 juni 2009 22:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik gooi nog even een keer mijn mantra ertegenaan.... Als Victoria Beckam het kan....
ik moet denk ik op zoek gaan naar een andere skinny celeb die wel vaginaal is bevallen, maar je begrijpt mn punt wel denk ik
is die wel vaginaal bevallen?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
*proest*
amaranta
oh en vergeet Pamela niet!
die ja!!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nicole Richie dan![]()
Vicky kop op, ik gok echt op vannacht hoor![]()
![]()
hopelijk kun je nu nog wat rust pakken.
ook al een treffend voorbeeld! En bridget maasland kan het ook!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:07 schreef RockabeIIa het volgende:
oh wacht, hoe heet ze ook weer...
die ene...
heel drama en in december bevallen: Froukje de Both
Als zij het kan dan kan iedereen het!
Klinkt in ieder geval niet zo als het is hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 23:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Gister even met mijn vriend een voorlichtingsdvd over borstvoeding bekeken, hmmm.
Was niet echt wat. Hele oude beelden, volgens mij was het daar 1976 ofzo.
Iedereen liep er maar wat halfnaakt rond met baby's aan de borst. Het was niet echt mijn romantische idee van borstvoeden. Ik ben nogal preuts aangelegd, dus ik wil het straks wel discreet hebben.
Morgen een voorlichtingsavond in het zkh, hopelijk worden we daar vrolijker van.
Go Vicky, Go Vicky!!quote:Op zondag 7 juni 2009 23:03 schreef Vicky het volgende:
Teleurgesteld is een groot woord maar had wat anders gehoopt...
Harde buiken zijn behoorlijk pijnlijk nu.. Heb kruikje
Oeke en lief, gefeliciteerdquote:Op zondag 7 juni 2009 18:25 schreef Sugar het volgende:
Hier Renzell vanaf mijn account:Hij is er!
idd Guuzewuus
![]()
Een gezonde zoon, op eigen kracht eruit geperst!!! in 13 minuten![]()
![]()
De naam komt Oeke straks zelf vertellen, ze mogen namelijk vandaag nog naar huis.![]()
Lieve Oeke, ik ben supertrots op je!![]()
![]()
* Sugar zegt: Gefeliciteerd, Oeke! En wat een superleuke naam!
Ach meis heb ik helemaal over jouw geweldige nieuws heengelezen!!!!!!!!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:40 schreef ymme het volgende:
Oeke gefeliciteerd.
Ik mag mij officieel ook weer melden hier.
In april een miskraam gehad. En vandaag weer een positieve test.
4 prille weekjes pas. Maar ben wel ZWANGER..... En heeeeeeeel blij.
whaah spannend!!!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |