BJ, ik zou het idd ook in vertrouwen tegen je leidinggevende vertellen. Juist de eerste weken zijn dodelijk vermoeiend. Sterkte meid!
Vicky, ik kan me zo goed vorstellen dat je het helemaal beu bent! Maar ze komt echt hoor! Go girl!
Die hormonen ook he, Nijna.

Reageerden je ouders wel lief?
Chan, 30 weken!
Tessie, 38 weken alweer!
Wou ik zo ver was.

Maar ben vandaag alweer 25 weken! Da's 175 dagen tot nu toe. Nog 105 dagen of 15 weken te gaan!
Ik had gister zoiets raars. Had best een stuk achterop de fiets gezeten bij een vriendin. Op een fiets met een platte achterband. Da's nie zo fijn voor je buikspieren nie.

Nadien vroeg ik m'n vriendin om 'ns aan m'n buik te voelen hoe hard ie was. En op het moment dat ze haar hand naar m'n buik bewoog, kreeg ik zo'n harde por dat ik er dubbel van sloeg.

Het was net of iemand keihard met z'n vinger in m'n buik peurde. Echt een gerichte prik dus.
"Deed jij dat nou?" vroeg ik aan m'n vriendin. Maar ze had m'n buik nog niet aangeraakt.
Ik vraag me nu nog steeds af of het m'n kindje was of misschien een spier die terugfloepte oid. Heb 'r gelukkig de rest van de dag en vandaag nog lekker voelen bewegen.