Maar ik weet niet hoe jij in het echie heet...quote:Op zondag 7 juni 2009 19:49 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Dat durf ik nooit zo goed. Ik wacht altijd tot mensen mij uitnodigen
. (Jaja, onder mijn luchtig geblaat zit een gevoelig wezentje
)
Ehm... Guusjequote:Op zondag 7 juni 2009 19:50 schreef Memmel het volgende:
[..]
Maar ik weet niet hoe jij in het echie heet...
Lief, leuk en gezelligquote:Op zondag 7 juni 2009 19:50 schreef Memmel het volgende:
[..]
Maar ik weet niet hoe jij in het echie heet...
Jou heb ik nog nooit in het echt gezienquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:53 schreef RockabeIIa het volgende:
omg we weten alles van elkaar, wat we eten, drinken en heel ons hebben en houwen maar we weten elkaars naam niet
6 tot 8 minuten ongeveer maar ze houden niet lang aanquote:Op zondag 7 juni 2009 19:54 schreef Guuzewuus het volgende:
Vicky, zeg eens eerlijk, hoe erg ben je al bezig met de weeën, hoe vaak komen ze ongeveer nu? En je weet echt wel waar je het over hebt, want je hebt het al eens eerder meegemaakt![]()
so truequote:Op zondag 7 juni 2009 19:53 schreef RockabeIIa het volgende:
omg we weten alles van elkaar, wat we eten, drinken en heel ons hebben en houwen maar we weten elkaars naam niet
Vicky, jouw beurt meid!![]()
![]()
![]()
Was dat bij Amber wel zo? Mijn weeën kwamen direct om de 3 à 4 minuten en duurden nooit langer dan 45 seconden en toch was ik echt aan het bevallenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
6 tot 8 minuten ongeveer maar ze houden niet lang aan
Whahaha sorry TFquote:Op zondag 7 juni 2009 19:55 schreef RockabeIIa het volgende:
tehehe de taartjesfee wil dat je ophoudt met posten en gaatdingessen
, Vicky
Weet ik nie mee preciesquote:Op zondag 7 juni 2009 19:56 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Was dat bij Amber wel zo? Mijn weeën kwamen direct om de 3 à 4 minuten en duurden nooit langer dan 45 seconden en toch was ik echt aan het bevallen.
jij snaptum!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:55 schreef RockabeIIa het volgende:
tehehe de taartjesfee wil dat je ophoudt met posten en gaatdingessen
, Vicky
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Sjak, mooi dat je er bent![]()
Vertel es, was de start van je 2e bevalling heel anders dan de eerste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |