Normaal gesproken ik ook nietquote:Op zondag 7 juni 2009 16:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan me er niet zo heel erg veel bij voorstellen heel eerlijk gezegd, maar ik ben dan ook niet zo heel erg van 'iedereen moet aanwezig zijn op dat soort dagen'.
Bijna hetzelfdequote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef miss_sly het volgende:
Vicky, hoe is het bij jou? Trek je het nog een beetje
Maarrrrr zijn ze ook pijnlijk? thats the question!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:28 schreef Vicky het volgende:
Jaaa daar istie eindelijk!!![]()
Oeke, gefeliciteerd met jullie zoon!!
![]()
hier nu wel regelmatige harde buiken... zo toch maar eens kijken om de hoeveel tijd ze komen
ze doen toch wel aardig zeer ja...quote:Op zondag 7 juni 2009 18:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Maarrrrr zijn ze ook pijnlijk? thats the question!
en oeke van harte!!!!!!!
ben benieuwd naar de foto en naam
Dat dus. En voor hetzelfde geld heb je misschien al een cm of wat ontsluiting!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
Oeke van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
Vicky, de 2e gaat meestal sneller dan de eerste dus misschien red je het nog vandaag. Succes met het opvangen van de weeen en hopelijk gaat het nu lekker vlot voor je.
Ik denk dat ik de naam wel weetquote:Op zondag 7 juni 2009 18:25 schreef Sugar het volgende:
* Sugar zegt: Gefeliciteerd, Oeke! En wat een superleuke naam!![]()
Wat nou eerst douchenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:13 schreef Vicky het volgende:
ga zo maar ff douchen, kijken wat dat doet.. en dan ff timen
Hou jullie op de hoogte
Dat wilde ik net zeggenquote:
FYI, ik ben 3 keer met zonder regelmatige weeen bevallen hequote:Op zondag 7 juni 2009 18:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze doen toch wel aardig zeer ja...
buik zo hard als een bowlingbal.. maar ik geloof het pas als ze echt regelmatig komen
Oh, haha, nou de mijne is dus niet zo greatquote:
wellus, want wij dachten hetzelfdequote:Op zondag 7 juni 2009 19:26 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh, haha, nou de mijne is dus niet zo greatblijkesbaar
![]()
Oh meid, EINDELIJK! Oh wat fijn!!!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze doen toch wel aardig zeer ja...
buik zo hard als een bowlingbal.. maar ik geloof het pas als ze echt regelmatig komen
Van timen wordt ze denk ik niet wakker hoor Vicky, dus dan kan je dat beter eerst even doenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:41 schreef Vicky het volgende:
Ga zo douchen
Amber ligt net in hed en wil niet dat ze wakker wordt
En dan maak je me niet eens tot vriendje?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:42 schreef Guuzewuus het volgende:
Trouwens... Ik wist ook al dat Morris van Memmel Morris heet. Ik keek op mijn hyves en zag bij vrienden van vrienden ineens Memmel staan. Dus ik klik daarop en zie gewoon allemaal 'gefeliciteerd met Morris' staan, terwijl het hier nog niet gezegd werd
.
Geinig.
Dat durf ik nooit zo goedquote:Op zondag 7 juni 2009 19:47 schreef Memmel het volgende:
[..]
En dan maak je me niet eens tot vriendje?![]()
Maar ik weet niet hoe jij in het echie heet...quote:Op zondag 7 juni 2009 19:49 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Dat durf ik nooit zo goed. Ik wacht altijd tot mensen mij uitnodigen
. (Jaja, onder mijn luchtig geblaat zit een gevoelig wezentje
)
Ehm... Guusjequote:Op zondag 7 juni 2009 19:50 schreef Memmel het volgende:
[..]
Maar ik weet niet hoe jij in het echie heet...
Lief, leuk en gezelligquote:Op zondag 7 juni 2009 19:50 schreef Memmel het volgende:
[..]
Maar ik weet niet hoe jij in het echie heet...
Jou heb ik nog nooit in het echt gezienquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:53 schreef RockabeIIa het volgende:
omg we weten alles van elkaar, wat we eten, drinken en heel ons hebben en houwen maar we weten elkaars naam niet
6 tot 8 minuten ongeveer maar ze houden niet lang aanquote:Op zondag 7 juni 2009 19:54 schreef Guuzewuus het volgende:
Vicky, zeg eens eerlijk, hoe erg ben je al bezig met de weeën, hoe vaak komen ze ongeveer nu? En je weet echt wel waar je het over hebt, want je hebt het al eens eerder meegemaakt![]()
so truequote:Op zondag 7 juni 2009 19:53 schreef RockabeIIa het volgende:
omg we weten alles van elkaar, wat we eten, drinken en heel ons hebben en houwen maar we weten elkaars naam niet
Vicky, jouw beurt meid!![]()
![]()
![]()
Was dat bij Amber wel zo? Mijn weeën kwamen direct om de 3 à 4 minuten en duurden nooit langer dan 45 seconden en toch was ik echt aan het bevallenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
6 tot 8 minuten ongeveer maar ze houden niet lang aan
Whahaha sorry TFquote:Op zondag 7 juni 2009 19:55 schreef RockabeIIa het volgende:
tehehe de taartjesfee wil dat je ophoudt met posten en gaatdingessen
, Vicky
Weet ik nie mee preciesquote:Op zondag 7 juni 2009 19:56 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Was dat bij Amber wel zo? Mijn weeën kwamen direct om de 3 à 4 minuten en duurden nooit langer dan 45 seconden en toch was ik echt aan het bevallen.
jij snaptum!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:55 schreef RockabeIIa het volgende:
tehehe de taartjesfee wil dat je ophoudt met posten en gaatdingessen
, Vicky
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Sjak, mooi dat je er bent![]()
Vertel es, was de start van je 2e bevalling heel anders dan de eerste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |