FYI, ik ben 3 keer met zonder regelmatige weeen bevallen hequote:Op zondag 7 juni 2009 18:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze doen toch wel aardig zeer ja...
buik zo hard als een bowlingbal.. maar ik geloof het pas als ze echt regelmatig komen
Oh, haha, nou de mijne is dus niet zo greatquote:
wellus, want wij dachten hetzelfdequote:Op zondag 7 juni 2009 19:26 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh, haha, nou de mijne is dus niet zo greatblijkesbaar
![]()
Oh meid, EINDELIJK! Oh wat fijn!!!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze doen toch wel aardig zeer ja...
buik zo hard als een bowlingbal.. maar ik geloof het pas als ze echt regelmatig komen
Van timen wordt ze denk ik niet wakker hoor Vicky, dus dan kan je dat beter eerst even doenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:41 schreef Vicky het volgende:
Ga zo douchen
Amber ligt net in hed en wil niet dat ze wakker wordt
En dan maak je me niet eens tot vriendje?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:42 schreef Guuzewuus het volgende:
Trouwens... Ik wist ook al dat Morris van Memmel Morris heet. Ik keek op mijn hyves en zag bij vrienden van vrienden ineens Memmel staan. Dus ik klik daarop en zie gewoon allemaal 'gefeliciteerd met Morris' staan, terwijl het hier nog niet gezegd werd
.
Geinig.
Dat durf ik nooit zo goedquote:Op zondag 7 juni 2009 19:47 schreef Memmel het volgende:
[..]
En dan maak je me niet eens tot vriendje?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |