En de link naar het vorige topic mag wel wat mooierquote:
lolquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
En de link naar het vorige topic mag wel wat mooier
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:17 schreef Vicky het volgende:
Oeke
Ik hoop dat de weeen alsnog komen.
Net stukje gewandeld, zo ff douchen en hopen dat er iets gaat gebeuren vannacht.
Snoop, 't zijn de leukste he...quote:Op zondag 7 juni 2009 10:27 schreef snoopy het volgende:
Memmel, nogmaal van harte met jullie Morris
@ oeke![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 09:02 schreef renzell het volgende:
Oh ja, ik weet het weer; bevallen is DE HEL.![]()
Ja! Oek! Kom op meid!!quote:Kom op Oekie, je kunt het!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
déjà vuquote:Op zondag 7 juni 2009 13:01 schreef Tan het volgende:
Voor de nieuwsgierigen... Ik ben gisteren ook door de hel gegaan, ik zal me er niet over uitwijden hier, tandartsnachtmerries horen niet in een zwangerschapstopic thuis, maar ramptoeristen![]()
kunnen hier terecht
En helaas gaat het nog steeds niet goed... ben kotsmisselijk en mijn wang is nog steeds modelletje hamster.
Nee heb je niet over heen gelezen. Met meten kwam ze op 8 wk en 1 dag uit maar ze kon het kindje niet geheel meten dus houden we het gewoon op 9 weken zwanger vandaag en 3 juli mag ik voor de herkansing. Ik houdt het dus op uitgerekende datum 10 januari tot de nieuwe echo.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:01 schreef Tan het volgende:
Faja, wat een mooie echo, op welke datum kom je nu precies uit? (of heb ik er overheen gelezen?)
Ah een ervaringsdeskundige, hoe lang duurde het voor de zwelling wegtrok? Het wordt maar niet minderquote:
Ja, dat was bij mij ook zo (dat lastige meten), ik mag 16 juni voor een nieuwe echoquote:Op zondag 7 juni 2009 15:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Nee heb je niet over heen gelezen. Met meten kwam ze op 8 wk en 1 dag uit maar ze kon het kindje niet geheel meten dus houden we het gewoon op 9 weken zwanger vandaag en 3 juli mag ik voor de herkansing. Ik houdt het dus op uitgerekende datum 10 januari tot de nieuwe echo.
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:29 schreef Chell het volgende:
Zo tessie, je beeb kan nu écht komen hoor. Kraamkadootje is ook uitgedacht en dat wat ik moest bestellen is besteld. Alleen nog even 1 dingetje kopen, maar dat doe ik morgen![]()
Dus ik ben er nu ook klaar voor!
Mijn oudste neefje wordt 5 dit jaar en ik ben alleen op zijn eerste verjaardag geweest... Ook dit jaar gaan we met zijn verjaardag op vakantie...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:56 schreef Kersjes het volgende:
Nou zit ik al een half uur in een hormonale bui te huilen omdat mijn "enige" zusje niet op Devin's verjaardag komt![]()
Hij is zondag de 14e jarig en het is dus al bijna 2 jaar bekend dat we op die datum zijn 2e verjaardag gaan vieren. De 15e gaan zij en haar vriend op vakantie maar nu hebben ze besloten om al een dag eerder te gaan. Terwijl ze gewoon op de bonnefooi naar Frankrijk willen met de auto!! Ik ben echt zo kwaad en verdrietig, vind het echt een rotstreek en toen ze vroeg of ze dan op zaterdag even langs kunnen komen en ik zei dat het niet kon (M. moet de hele dag werken en ik heb in mijn eentje zat dingen te regelen voor het feestje) kon ze dat niet begrijpenEn mijn moeder die zich er ook mee bemoeit gooide me telefonisch nog even fijn voor de voeten dat ik stiekem getrouwd ben, vrijwillig zonder familie erbij, en dat ik nu niet zo'n drama moet maken van dit verhaal. Ik heb maar 1 zusje, met 3 vrije weken voor de boeg! Waarom in vredesnaam dan niet wachten tot het feestje van d'r enige neefje is geweest????
Zo vaak ziet ze hem nou ook weer niet!
Ik ken mijn zusje langer dan vandaag, ze komt ook zelden op manlief's verjaardag op 1 januari omdat ze dan "moe" is, maar ik kan hier nu even heel slecht mee omgaan op het moment![]()
Misschien niet helemaal OT, maar als ik niet zwanger was geweest had ik hier hoogstwaaschijnlijk niet zo om lopen janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |