hihiquote:Op zondag 7 juni 2009 20:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Haha Rocka duikt er meteen helemaal in
Hee, ander onderwerp! Vicky moet nogquote:Op zondag 7 juni 2009 20:15 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh Rocka heb jij zo'n zware bevalling gehad joh ?Staat jouw bevallingsverhaal ook ergens?
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:46 schreef Vicky het volgende:
Ga zo de vk maar even bellen. Ook onder d douche blijvem ze komen, om de 4a5 minuten.
Beter een keer te veel bellen...
Zo is het maar netquote:Op zondag 7 juni 2009 21:00 schreef Vicky het volgende:
ik word trouwens niet bang hoor van andermans bevallingsverhalen
elke bevalling is anders....
Ik heb er nou ook geen moeite meer mee.... Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:00 schreef Vicky het volgende:
ik word trouwens niet bang hoor van andermans bevallingsverhalen
elke bevalling is anders....
komt helemaal goed! wequote:Op zondag 7 juni 2009 21:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik wel, en ik moet mijn eerste bevalling nog doen...en wel over een week of 8-10
Ik heb het gelezen en het was mooiquote:Op zondag 7 juni 2009 21:06 schreef Lishe het volgende:
Slyke, het komt zoals het komt. En goed. Het doet onbeschrijflijk zeer maar ik vond het tegelijk het meest stoere ooit. Succesverhaal lezen? De bevalling van luuke ging heel relaxed (april 2005 staat ie denk ik) jij kunt dat net zo goed!
ik moest 8 minuutjes persen bij Elin.. een tweede floept er vast zo hortsik uitquote:Op zondag 7 juni 2009 21:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik wel, en ik moet mijn eerste bevalling nog doen...en wel over een week of 8-10
Hier komt geen tweede, dus ik zal het bij de eerst meteen goed en fijn enzo moeten doenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik moest 8 minuutjes persen bij Elin.. een tweede floept er vast zo hortsik uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |