Told you soquote:
Ambrosius zat er naastquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:30 schreef Tim86 het volgende:
derde beslissende set dus..
Niet dat ik mijn kut heb gebroken.quote:
Hij is net terug van vakantie hè, hij moet er weer een beetje in gaan komenquote:
Muv Wimbledon.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Volgens mij 2 ....
Al sinds 2002 of zo wordt er best-of-three gespeeld in GS dubbelwedstrijden dacht ik
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Door die bal in zijn oog was hij een Black Eyed Paes, hihihi.
Ik had beter van je verwacht Chris. Dit lijkt een beetje op het niveau van de grappen van Fed-fanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is dan ook mijn grote voorbeeld.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik had beter van je verwacht Chris. Dit lijkt een beetje op het niveau van de grappen van Fed-fan
Daar gaat mijn colaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De echte finale komt morgen pas, wanneer Dick het tegen Martin gaat opnemen aan de bar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:00 schreef Szura het volgende:
Jammer, maar nu kan iedereen gaan zuipen op Dick's kosten
En de mannenfinale is het voorprogramma?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:03 schreef Reya het volgende:
[..]
De echte finale komt morgen pas, wanneer Dick het tegen Martin gaat opnemen aan de bar.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Laat hem een beetje in zijn waarde wil je.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik had beter van je verwacht Chris. Dit lijkt een beetje op het niveau van de grappen van Fed-fan
Ow.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Federer-fan op 06-06-2009 21:01:53 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Zo'n drama als de dames finale kan het gewoon niet worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ben benieuwd naar morgen.Hopelijk wordt het een fantastische vijfsetter.
Zeg dat alsjeblieft niet. Denk even aan de finale van vorig jaar. Was ook niet echt een hoogtepunt. Alles kan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zo'n drama als de dames finale kan het gewoon niet worden.
Nee, klopt. Vaak zijn de halve finales wel goed. Al waren de laatste Wimbledon- en de laatste AO-finale wel erg goed.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:16 schreef Szura het volgende:
Finales zijn meestal niet het hoogtepunt van een toernooi
Ja, ik heb zelden zo'n zielige vertoning gezien. En hij duurde nog meer dan een uur ook./ Wat een drama zeg.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:21 schreef Szura het volgende:
Gaat in ieder geval wel op bij de dames dit jaar![]()
Ja, vooral Gonzalez-Soderling vond ik.quote:En de halve finales van de heren waren ook geweldig
Nee, ik begrijp wat je bedoelt. Vanuit dat perspectief heb ik ook liever een vijfsetter. Ik hoop dat Soderling top speelt en Federer ook en dat Federer wint.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:36 schreef TheGeneral het volgende:
Ik hoop op een 3 setter voor Federer. Een 5 setter kan ik niet aan.
Ja, zeker. En op www.tennis.com staat dit artikel over Soderling. Wat ik tot nu toe mis zijn voorspellingen. Zijn jullie al commentatoren ofzo tegengekomen die Soderling beschouwen als de favoriet?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:27 schreef TheGeneral het volgende:
Mooie preview op de ATP site.
http://www.atpworldtour.com/tennis/1/en/news/newsarticle_3884.asp
Nee hoor, er zijn nog wel wat beteren uit het verleden en hij heeft nog wat records te gaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:19 schreef tennisboy het volgende:
Nog 16 uur en Federer kan zijn gang aan om historie te worden, om de grootste ooit te worden.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:19 schreef tennisboy het volgende:
Nog 16 uur en Federer kan zijn gang aan om historie te worden, om de grootste ooit te worden.
Wie is er dan beter? Qua tennis is de enige die beter is misschien Nadal. Budge, Laver, Borg en alle andere helden uit het verleden zouden geen game van Federer winnen. Het waren toen toch absoluut niet de atleten die het nu zijn?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn nog wel wat beteren uit het verleden en hij heeft nog wat records te gaan.
Hoop ik ook.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hopelijk zien we Federer ook zo morgen
Alsof Kuznetsova zo geweldig stond te spelenquote:Op zondag 7 juni 2009 03:04 schreef Kadafi het volgende:
Die Safina is geen nummer 1 waardig. Wanneer je als een natte krant staat te serveren, en alles van lomp slaan moet hebben... En dan dat slappe commentaar erbij op NL1: "het is die spanning, mentaal zit het niet goed bij d'r, laat me niet lachen. Ze heeft gewoon ontzettend veel geluk gehad dat haar tegenstandsters in de voorgaan de rondes allemaal hun dag niet hadden. Technisch (slagwerk en voetenwerk) is het 3x niks die Russin.
Ik vond het wel vermakelijk dat Kuznetsova bij de speech zei dat ze beter was. Van mij had ze het nog meer mogen aandikken door te zeggen dat ze zo niet wilde winnen, tegen zo'n zwakke tegenstandster.
Morgen de mannenfinale. Ik ben bang voor 3-0 Federer omdat Soderling 0-9 achter staat in onderlinge duels. Ik hoop dat Soderling z'n forehands blijft timmeren en in de tie-breaks ook scherp blijft net zoals Roger dat altijd is. Ik hoop dat het een 5 setter wordt. Wie er wint maakt me niet uit, maar Federer is duidelijk favoriet.
Ja, het zou een heleboel journalisten erg sieren als ze zouden erkennen dat ze er helemaal naast zaten.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:13 schreef tennisboy het volgende:
zo mooi toen het vorig jaar wat minder met Fedje ging, zeiden mensen, media dat hij maar moest stoppen zodat hij op zijn hoogtepunt moest stoppen.
Volgens mij moet de finale nog gespeeld worden hoor.quote:Op die mensen heeft Fedje mooi revance opgenomen door nu RG te winnen
Ik heb hier een aangepaste versie voor jou.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:10 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zoek nog steeds naar een vooruitblik op de finale. Hier staat er wel een maar daar worden gewoon feiten opgesomd. Ik zoek naar iets waarin vergelijkingen worden gemakt tussen Federer en Soderling voor wat betreft hun spel, hun vorm en het mentale aspect.
quote:Op zondag 7 juni 2009 10:21 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Ik heb hier een aangepaste versie voor jou.
Soderling speelt fantastisch tennis, terwijl Federer met met belabberd spel en duizenden UE (die niet meegerekend zijn en altijd het stadion uitvliegen) de finale voor de 4e keer op rij met mazzel heeft behaald.
Soderling is de zweedse ijskonijn en Federer de ouwe chagrijnige vedette die doet overkomen alsof het hem niets interesseert.
Mentaal heeft Soderling een groot voordeel aangezien Federer een mentaal oud wrak is.
Mocht Federer om een of andere dubieuze reden winnen, dan zal het een zonder glans zijn. Federer doet er dan ook goed aan om deze trofee dan niet te accepteren.
111-0 tegen spelers buiten de top 5 in grandslamsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:27 schreef TheGeneral het volgende:
Mooie preview op de ATP site.
http://www.atpworldtour.com/tennis/1/en/news/newsarticle_3884.asp
Het spel van Kuznetsova was ook armoedig inderdaad. Maar dat had ik niet gezegd, ze was beter geef toequote:Op zondag 7 juni 2009 04:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Alsof Kuznetsova zo geweldig stond te spelen![]()
![]()
Tering wat een recordquote:Op zondag 7 juni 2009 10:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
111-0 tegen spelers buiten de top 5 in grandslams. Succes Soderling
![]()
.
Veel plezier allemaal straks.
quote:Op zondag 7 juni 2009 10:21 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Ik heb hier een aangepaste versie voor jou.
Soderling speelt fantastisch tennis, terwijl Federer met met belabberd spel en duizenden UE (die niet meegerekend zijn en altijd het stadion uitvliegen) de finale voor de 4e keer op rij met mazzel heeft behaald.
Soderling is de zweedse ijskonijn en Federer de ouwe chagrijnige vedette die doet overkomen alsof het hem niets interesseert.
Mentaal heeft Soderling een groot voordeel aangezien Federer een mentaal oud wrak is.
Mocht Federer om een of andere dubieuze reden winnen, dan zal het een zonder glans zijn. Federer doet er dan ook goed aan om deze trofee dan niet te accepteren.
Omdat het ononderbroken is.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:50 schreef leonnoel het volgende:
[..]
![]()
![]()
De weersverwachting is behoorlijk belabberd voor vandaag in Parijs...Hoop dat het op Chatrier meevalt, en dat we een Onondoorbroken (waarom voelt dit als een verkeerd woord)
Ja, nu nog maar een uur. Erg spannend dit.quote:finale kunnen gaan meemaken. Ik heb er vertrouwen in dat Federer het gaat doen. Als iemand met dergelijke druk om kan gaan, is hij het wel. Robin zal alleen kunnen winnen als die echt buitenaards goed speelt lijkt me.
Nog 2 uur....
Je hebt liever geen beeld?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:43 schreef versteegrob het volgende:
Kan ik de wedstrijd op de radio volgen??
Ah juist ja, ik wist dat m'n gevoel me niet in de steek lietquote:Op zondag 7 juni 2009 13:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat het ononderbroken is.
[..]
Ja, nu nog maar een uur. Erg spannend dit.
Laten we hopen dat het een mooie dag gaat worden.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb niet meer zo uitgekeken naar een Grand Slam-finale sinds Wimbledon 1996
Verkerk?quote:Op zondag 7 juni 2009 10:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb niet meer zo uitgekeken naar een Grand Slam-finale sinds Wimbledon 1996
Mooi, met die hoofdletters.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:23 schreef RayMania het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het moment dat Hij op het gravel valt. Met tranen in Zijn ogen.
Was dat na zijn halve finaleoverwinning op RG? Of was het toen hij hoorde dat hij als lucky loser mocht meedoen aan het hoofdtoernooi?quote:
Nee, dit was vlak nadat ik hem één van jouw grappen vertelde. De genialiteit werd hem eventjes te veel.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was dat na zijn halve finaleoverwinning op RG? Of was het toen hij hoorde dat hij als lucky loser mocht meedoen aan het hoofdtoernooi?
De setstanden zijn natuurlijk moeilijk te voorspellenquote:
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:04 schreef sven2345 het volgende:
ik voorspel een kutfinale...heel erg slecht voor het tennis dit
Wat zei Jan dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:04 schreef Szura het volgende:
Bedankt Jan![]()
Weten we in ieder geval dat er zeker een record wordt gevestigd vandaag
Dat er nog nooit iemand 4x de finale van Roland Garros heeft verlorenquote:
Oké, bedankt.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat er nog nooit iemand 4x de finale van Roland Garros heeft verloren
quote:
Waarom ben je voor Soderling?quote:
Wat is er zo moeilijk aan? nos.nlquote:Op zondag 7 juni 2009 15:16 schreef Game_Error het volgende:
Heeft iemand een link naar de nos stream toevallig? of moet ik zelf gaan zoeken op die baggerwebsite
Federer.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:16 schreef Szura het volgende:
Gelijk breakpoint![]()
In wiens voordeel is het eigenlijk dat de baan wat trager is?
quote:
Maximaal 7 games naar Soderling idd.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:19 schreef Bruce117 het volgende:
Appeltje eitje
Nee, Federer is wel wat gewend.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:19 schreef golfer het volgende:
Geen last van zenuwen, zo te zien, bij Federer.
Nu hoeft dat niets te zeggen. Als Soders straks wat minder zenuwen heeft en beter gaan serveren, gaan we een hele andere wedstrijd krijgen. Moet dat wel gebeuren natuurlijk.quote:
Wat bedoel je?quote:
http://app.nos.nl/tennis/quote:Op zondag 7 juni 2009 15:23 schreef TubewayDigital het volgende:
linkje naar streams (incl de NOS)
Stel je voor.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:23 schreef kleinzusje het volgende:
Jezus, die zat vannacht aan de zweedse balletjes![]()
Mirka gaat van schrik bevallen
Dat Soders zijn vuisjte tevoorschijn haalde omdat die bal uit zou gaanquote:
Klopt, deze set zal wel easy worden voor Federer. Hopelijk de 2e weer wat meer spanning anders is het zo gedaan in dit tempo.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:23 schreef TheArt het volgende:
Nu hoeft dat niets te zeggen. Als Soders straks wat minder zenuwen heeft en beter gaan serveren, gaan we een hele andere wedstrijd krijgen. Moet dat wel gebeuren natuurlijk.
Ja, inderdaad. Een uur naar een partij als deze kijken vind ik nou ook niet echt een feest.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nu hoeft dat niets te zeggen. Als Soders straks wat minder zenuwen heeft en beter gaan serveren, gaan we een hele andere wedstrijd krijgen. Moet dat wel gebeuren natuurlijk.
Oké, ja, inderdaad.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat Soders zijn vuisjte tevoorschijn haalde omdat die bal uit zou gaan
Ja ik hoop ook op een wedstrijd. Dit is helemaal niks.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:25 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Klopt, deze set zal wel easy worden voor Federer. Hopelijk de 2e weer wat meer spanning anders is het zo gedaan in dit tempo.
Maakt niet uit, als hij wint breekt hij allerlei records, daar mag je best een beetje emotioneel om worden...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Een uur naar een partij als deze kijken vind ik nou ook niet echt een feest.
Mar als hij nou met drie keer 6-1 wint, kan hij toch moeilijk met goed fatsoen op de baan laten vallen. Denk aan Kuznetsova gister; dan past het niet echt om je te laten vallen en te gaan huilen.
Soderling is blijkbaar erg nerveus en Federer is erg solide.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:26 schreef erikh het volgende:
4-0 alweer, man is soderling zo nerveus of is federer zo geweldig op dit moment?
Vooral Söders nerveus en dat de omstandigheden gigantisch in het voordeel van Fedje spreken.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:26 schreef erikh het volgende:
4-0 alweer, man is soderling zo nerveus of is federer zo geweldig op dit moment?
Inderdaad, belachelijk dat Federer zo goed speelt en Soderling niet meer games gunt. Het is geen topsport ofzo.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Een uur naar een partij als deze kijken vind ik nou ook niet echt een feest.
Mar als hij nou met drie keer 6-1 wint, kan hij toch moeilijk met goed fatsoen op de baan laten vallen. Denk aan Kuznetsova gister; dan past het niet echt om je te laten vallen en te gaan huilen.
Ja, op zichzelf wel, maar de ontlading is toch minder groot dan na een spannende partij. Dit kan met drie kwartier afgelopen zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:27 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als hij wint breekt hij allerlei records, daar mag je best een beetje emotioneel om worden...
Waarom niet? Fedje zou iets heel speciaals presteren, Sveta won gisteren "gewoon" haar tweede GS.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je mijn post überhaupt gelezen? Ik zeg dat het niet zo voor de hand ligt dat Federer heel emotioneel reageert als hij deze partij zo makkelijk wint.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:28 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Inderdaad, belachelijk dat Federer zo goed speelt en Soderling niet meer games gunt. Het is geen topsport ofzo.
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, op zichzelf wel, maar de ontlading is toch minder groot dan na een spannende partij. Dit kan met drie kwartier afgelopen zijn.
Omdat het geen spannende wedstrijd is. Het is überhaupt nog geen wedstrijd en ik hoop dat het er nog een wordt.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom niet? Fedje zou iets heel speciaals presteren, Sveta won gisteren "gewoon" haar tweede GS.
Wil je ophouden met op elke post van Federer-Fan te reageren op deze manier? Dank.quote:
Fijn dat je zo'n hekel hebt aan Fed-fan maar kan het wat minder ofzo?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wil je ophouden met op elke post van Federer-Fan te reageren op deze manier? Dank.
youre right, ach, als hij maar wint..quote:Op zondag 7 juni 2009 15:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, op zichzelf wel, maar de ontlading is toch minder groot dan na een spannende partij. Dit kan met drie kwartier afgelopen zijn.
Ben jij nou permanent gefrustreerd ofzo? Zo kom je namelijk wel over.quote:
Ja en? Nadal viel de afgelopen jaren ook telkens op het gravel. En die finale van vorig jaar kon je nou niet bepaald spannend noemen.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat het geen spannende wedstrijd is. Het is überhaupt nog geen wedstrijd en ik hoop dat het er nog een wordt.
ben ik met je eens...de slechtste grandslam finale van de afgelopen jaren tot nu toe..hier is het tennis bepaald niet bij gebaatquote:Op zondag 7 juni 2009 15:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat het geen spannende wedstrijd is. Het is überhaupt nog geen wedstrijd en ik hoop dat het er nog een wordt.
Volgens mij viel Nadal vorig jaar niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja en? Nadal viel de afgelopen jaren ook telkens op het gravel. En die finale van vorig jaar kon je nou niet bepaald spannend noemen.
Hallo, we zijn pas in de eerste set. Ga daar eens over oordelen na de wedstrijd.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:32 schreef sven2345 het volgende:
[..]
ben ik met je eens...de slechtste grandslam finale van de afgelopen jaren tot nu toe..hier is het tennis bepaald niet bij gebaat
Viel hij ook vorig jaar op het gravel? Volgens mij niet. Maar als hij dat wel had gedaan had ik het ook niet passend gevonden.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja en? Nadal viel de afgelopen jaren ook telkens op het gravel. En die finale van vorig jaar kon je nou niet bepaald spannend noemen.
niet spannend maar wel met de beste 2 spelers allertijden op deze ondergrondquote:Op zondag 7 juni 2009 15:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij viel Nadal vorig jaar niet.
quote:Op zondag 7 juni 2009 15:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hallo, we zijn pas in de eerste set. Ga daar eens over oordelen na de wedstrijd.
Die vroege conclusies hier altijd
Bedankt, maar ik maak zelf wel uit wat ik hier post. Ik ben nu eenmaal kritisch.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:31 schreef TheArt het volgende:
Fed-fan kan je a.u.b. ophouden met dat constante gemekker en genuanceer. Overal moet je maar telkens vraagtekens bij plaatsen e.d. Nergens voor nodig, gewoon genieten.
Je hebt gelijk, maar hij was wel gigantisch blij. En ik zie niet in waarom Fedje hier dat niet mag zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij viel Nadal vorig jaar niet.
Dat begrijp ik dat je dat zelf mag bepalen en tuurlijk mag je dat, maar dat constante kritische kan ook wel eens vervelend overkomen. En dan heb je het nota bene over degene waar je fan van bent (tenminste, dat zeg je). Laat ik het dan zo zeggen: geniet er eens van (want Fedje speelt hier gewoon erg goed), dat maakt het het voor jezelf ook een stuk leuker.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik maak zelf wel uit wat ik hier post. Ik ben nu eenmaal kritisch.
De zwakte van Soderling in deze set is natuurlijk de verdienste van Federer. Hij laat 'm geen moment in zijn spel komen.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:37 schreef Don_Gurgen het volgende:
Federer speelt goed, heel goed. Maar Soderling is ook onthutsend zwak. En tja dan is het zo 6-1
Hij kan winnen van degene die beter was dan Nadal, dat is nog beter.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:37 schreef BoerBert het volgende:
Toch had het leuker geweest als hij hier Nadal had verslagen![]()
Amen.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dat je dat zelf mag bepalen en tuurlijk mag je dat, maar dat constante kritische kan ook wel eens vervelend overkomen. En dan heb je het nota bene over degene waar je fan van bent (tenminste, dat zeg je). Laat ik het dan zo zeggen: geniet er eens van (want Fedje speelt hier gewoon erg goed), dat maakt het het voor jezelf ook een stuk leuker.
Beter dan Nadal in DIE POT !quote:Op zondag 7 juni 2009 15:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kan winnen van degene die beter was dan Nadal, dat is nog beter.
Ik begrijp dat je dat zegt. Maar ik kan niet genieten van een wedstrijd zoals deze tot nu toe gaat.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dat je dat zelf mag bepalen en tuurlijk mag je dat, maar dat constante kritische kan ook wel eens vervelend overkomen. En dan heb je het nota bene over degene waar je fan van bent (tenminste, dat zeg je). Laat ik het dan zo zeggen: geniet er eens van (want Fedje speelt hier gewoon erg goed), dat maakt het het voor jezelf ook een stuk leuker.
Goh, verrassend.quote:
Je bent dan ook geen Federer-fan (meer). Anders kan je hier nog heel goed van genieten.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je dat zegt. Maar ik kan niet genieten van een wedstrijd zoals deze tot nu toe gaat.
mooi gezegd, dit is een grote aanfluiting, vooral voor het neutrale publiekquote:Op zondag 7 juni 2009 15:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk dat ze zo'n training live uitzenden, maar wanneer begint de wedstrijd?
Tsja dan houdt het op. Helaas, zou ik willen zeggen. Toch wat meer Nadal-fan?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je dat zegt. Maar ik kan niet genieten van een wedstrijd zoals deze tot nu toe gaat.
Dat wou ik net roepen. Waarom ben je dan uberhaupt Federer-Fan (geworden)?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Je bent dan ook (geen) Federer-fan meer. Anders kan je hier nog heel goed van genieten.
Nee, dat bestaat niet. Want dat gaat alleen op als Federer slecht speelt. Dan is het de verdienste van de tegenstander. Als Federer makkelijk wint, dan ligt het altijd aan zijn tegenstander die zwak is.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:39 schreef erkel het volgende:
[..]
De zwakte van Soderling in deze set is natuurlijk de verdienste van Federer. Hij laat 'm geen moment in zijn spel komen.
Ik heb genoten van wedstrijden als Federer-Hewitt op de US Open destijds (6-0 7-6 6-0). Maar dit vind ik tot nu toe niet geweldig. Maar goed, over smaak valt niet te twisten.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja dan houdt het op. Helaas, zou ik willen zeggen.
Beetje vervelend dat iedereen met een mening constant geqoute moet worden...quote:Op zondag 7 juni 2009 15:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Je bent dan ook geen Federer-fan (meer). Anders kan je hier nog heel goed van genieten.
wat een onzin zeg....dit is gewoon niet waar je op hoopt voor een grandslam finale...de grootste teleurstelling v/d afgelopen 5 jarenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja dan houdt het op. Helaas, zou ik willen zeggen. Toch wat meer Nadal-fan?
Ja, graag.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:43 schreef Ambrosius het volgende:
Zullen we nu overgaan naar de wedstrijd ipv op elkaar te gaan zitten zeuren?
Vorig jaar was het natuurlijk wél heel erg spannend.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:43 schreef sven2345 het volgende:
[..]
wat een onzin zeg....dit is gewoon niet waar je op hoopt voor een grandslam finale...de grootste teleurstelling v/d afgelopen 5 jaren
Ik denk dat je de verkeerde quote. Ik geniet juist en zeur juist niet (op het spel iig).quote:Op zondag 7 juni 2009 15:43 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Beetje vervelend dat iedereen met een mening constant geqoute moet worden...
Geniet van de genialteit van FedExx en hou eens op met zeuren, je lijkt wel Tony Nadal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |