quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Door die bal in zijn oog was hij een Black Eyed Paes, hihihi.
Ik had beter van je verwacht Chris. Dit lijkt een beetje op het niveau van de grappen van Fed-fanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is dan ook mijn grote voorbeeld.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik had beter van je verwacht Chris. Dit lijkt een beetje op het niveau van de grappen van Fed-fan
Daar gaat mijn colaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De echte finale komt morgen pas, wanneer Dick het tegen Martin gaat opnemen aan de bar.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:00 schreef Szura het volgende:
Jammer, maar nu kan iedereen gaan zuipen op Dick's kosten
En de mannenfinale is het voorprogramma?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:03 schreef Reya het volgende:
[..]
De echte finale komt morgen pas, wanneer Dick het tegen Martin gaat opnemen aan de bar.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Laat hem een beetje in zijn waarde wil je.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik had beter van je verwacht Chris. Dit lijkt een beetje op het niveau van de grappen van Fed-fan
Ow.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Federer-fan op 06-06-2009 21:01:53 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Zo'n drama als de dames finale kan het gewoon niet worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:05 schreef Federer-fan het volgende:
Ben benieuwd naar morgen.Hopelijk wordt het een fantastische vijfsetter.
Zeg dat alsjeblieft niet. Denk even aan de finale van vorig jaar. Was ook niet echt een hoogtepunt. Alles kan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zo'n drama als de dames finale kan het gewoon niet worden.
Nee, klopt. Vaak zijn de halve finales wel goed. Al waren de laatste Wimbledon- en de laatste AO-finale wel erg goed.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:16 schreef Szura het volgende:
Finales zijn meestal niet het hoogtepunt van een toernooi
Ja, ik heb zelden zo'n zielige vertoning gezien. En hij duurde nog meer dan een uur ook./ Wat een drama zeg.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:21 schreef Szura het volgende:
Gaat in ieder geval wel op bij de dames dit jaar![]()
Ja, vooral Gonzalez-Soderling vond ik.quote:En de halve finales van de heren waren ook geweldig
Nee, ik begrijp wat je bedoelt. Vanuit dat perspectief heb ik ook liever een vijfsetter. Ik hoop dat Soderling top speelt en Federer ook en dat Federer wint.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:36 schreef TheGeneral het volgende:
Ik hoop op een 3 setter voor Federer. Een 5 setter kan ik niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |