quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:35 schreef borisz het volgende:
Oh Roel, onze vriend Louis Bernard had nog een paar rosé flessen klaar staan. Louis heeft er voor gezorgd dat ik ze op kon halen bij Gall en jawel Gall
.
Voor die dag aanbieding heeft mijn moeder gezorgdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ik kwam net langs G&G en kon de verleiding van de dagaanbieding niet weerstaan. 4 flessen in de spreekwoordelijke pocket.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor die dag aanbieding heeft mijn moeder gezorgd
Er is ook al een deeltje 5quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alleen al de TT's. Straks es ff doorheen scrollen
.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Er is ook al een deeltje 5![]()
Daphne's vriendje doet nu ook mee. Deel 5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Kings of LeonKomt Notion of Revelry hier eigenlijk niet uit als single? Je zou toch zeggen dat Use Somebody inmiddels wel op de retour is.
Wie dit leest is alfabeet.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:11 schreef Corkscrew het volgende:
Fout in de TT
Geen idee, ik heb nog niks over een nieuwe KoL-single gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Kings of LeonKomt Notion of Revelry hier eigenlijk niet uit als single? Je zou toch zeggen dat Use Somebody inmiddels wel op de retour is.
Hoorde afgelopen week wat van KoL op StuBru, maar ook daarvan werd ik niet enthousiast. Die stem is heel erg verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog niks over een nieuwe KoL-single gehoord.
Geen smaak, en geen mening.quote:
aan het werkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:09 schreef gerbenp het volgende:
[hans]JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!ONE LOUDER![/hans] Weet iemand al waar ie is?
Annemieke is zelf ook lekkerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
Annemieke vind domien leuk![]()
en Annemieke vind Eric Corton lekker![]()
En coen steekt overal boven uit
tring tringquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:54 schreef themauster het volgende:
Queen![]()
Jammer dat de plaat niet helemaal draait
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
nwe DJ Sandstorm
http://tinyurl.com/r4kv73
heeft iemand die van vorige week? Hemmo zou m opsturen maar kheb nog niks
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:02 schreef themauster het volgende:
Vanavond maar niet te laat op bed gaan moet morgen naar Jan Smit die komt hier bij de dorpskermis
waarom ga je danquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:02 schreef themauster het volgende:
Vanavond maar niet te laat op bed gaan moet morgen naar Jan Smit die komt hier bij de dorpskermis
Ik heb een vriendin die hem wel leuk vind en ach de zondag op de kermis is altijd een feestje vorig jaar de 3js en dat was zelfs leukquote:
ja maar later kan ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die hem wel leuk vind en ach de zondag op de kermis is altijd een feestje vorig jaar de 3js en dat was zelfs leuk
kermisquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:07 schreef muisje-eliza het volgende:
t is voor t eerst dit jaar dag de kermis op zondag open was in Huizen
nee dit jaar moest je 5 euro extra betalen als lid van de vereniging voor volksvermaken omdat hij kwam ik wil die 5 euro wel nuttig besteden ik sta de hele middag bij de barquote:
okquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:09 schreef themauster het volgende:
[..]
nee dit jaar moest je 5 euro extra betalen als lid van de vereniging voor volksvermaken omdat hij kwam ik wil die 5 euro wel nuttig besteden ik sta de hele middag bij de bar
top 40 bandquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:12 schreef themauster het volgende:
wel een lichtpuntje er komt ook een top 40 band die nummers van o.a U2,queen en bruce springsteen spelen
Zo noemen wij een band hier die bekende nummers speelt uit de top 40 en top 40 van vroeger ik dacht dat iets algemeens was?quote:
ja, zal welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Zo noemen wij een band hier die bekende nummers speelt uit de top 40 en top 40 van vroeger ik dacht dat iets algemeens was?
Achja als Timur zijn onderwerpen hier gaat zoeken moet hij dat zelf weten vind ik dat mensen daar steeds om zeuren vind ik iiritanterquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, zal welik dacht een band uit de top 40
tja..
![]()
Nog een half uur en dan de weekendmix![]()
En er komt weer iemand van Fok bij timur
altijd 2equote:Top 20 in de 3FM-reeks op 05-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 083 Timo20
02. 072 naatje_1
03. 067 Roel_Jewel
04. 041 themauster
05. 041 Sjowhan
06. 036 purplerose
07. 028 Marc63
08. 022 3FMaster
09. 018 TheZapster
10. 018 Briggy
11. 018 Paul-89
12. 015 gerbenp
13. 014 Ofyles2
14. 012 Sersjee
15. 009 Sirolf
16. 006 Asskicker14
17. 006 erfc4ever
18. 005 borisz
19. 005 Feivel1
20. 005 on_air
Reeks-statistieken!
WTF ik 4e ik was altijd 20e ofzoquote:
wie ...jij mag bij hem komen?...(volg t ff niet hoor)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Achja als Timur zijn onderwerpen hier gaat zoeken moet hij dat zelf weten vind ik dat mensen daar steeds om zeuren vind ik iiritanter
man het is toch een eer als een bekende dj je mailt of je in de uitzending wilt komen
zeurenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Achja als Timur zijn onderwerpen hier gaat zoeken moet hij dat zelf weten vind ik dat mensen daar steeds om zeuren vind ik iiritanter
man het is toch een eer als een bekende dj je mailt of je in de uitzending wilt komen
Nee ik niet vond die ene keer bij Ekdom aan de telefoon meer dan genoegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wie ...jij mag bij hem komen?...(volg t ff niet hoor)![]()
Nee maar zijn wel heel veel fokkers die zeuren dat ze een pm krijgenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zeurener zeurt niemand
het is gewoon iemand van fok die op PP is geweest
en daar een meisje heeft gezien en die kwijt is en daar een topic over maakte
![]()
Aan het meisje die flauwviel tijdens pinkpop!
maar weg is
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zeurener zeurt niemand
het is gewoon iemand van fok die op PP is geweest
en daar een meisje heeft gezien en die kwijt is en daar een topic over maakte
![]()
Aan het meisje die flauwviel tijdens pinkpop!
maar weg is
ik heb helemaal geen autoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:25 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
Goede avond!
Iemand enig idee waarom het morgen gaat regenen als ik net geen auto heb? BALEN!
Zeker Balen! maar morgen regen dat wordt verzuipen op het veld in de modderpoel morgen dusquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:25 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
Goede avond!
Iemand enig idee waarom het morgen gaat regenen als ik net geen auto heb? BALEN!
tuurlijk gaat t goed met Hansquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:25 schreef themauster het volgende:
Ik mis Hans wel hoor tis zo stil in dit topic zonder Hans maar het gaat vast wel goed met Hans
haha hij is vast niet dood maar het topic is wel halfdoodquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk gaat t goed met Hans![]()
.... we praten er steeds over alsof ie dood is
Hans is Cold Turkey aan het afkicken van dit forumquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:29 schreef Daniellippens het volgende:
Waarom is hans er niet meer eigenlijk? ik heb iets gemist
Van de ene op de andere moment vertrokken maar wel een dag van te voren gezegd dat het nu wel de tijd was omeen sabbatical te houden van 3fm en fokquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:29 schreef Daniellippens het volgende:
Feivel oet Hoogezand-Sappemeerquote:
Ha Danielquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:29 schreef Daniellippens het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zelfs in een Ierse pub worden m'n oren geterrorisseerd met die verschrikkelijke KoL![]()
![]()
Kwam net ook langs op VH1 classicquote:Op zondag 7 juni 2009 10:45 schreef themauster het volgende:
GoedemorgenWakker worden met een album van pink floyd op de achtergrond heerlijk
En weer is er 1 uur niet gereageerdquote:Op zondag 7 juni 2009 14:47 schreef gerbenp het volgende:
Zojuist zag ik iemand een klein kindje leren lopen in de 3FM studio![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Nu maar afwachten waar het ergens gehouden gaat worden...quote:Op zondag 7 juni 2009 16:41 schreef Resco het volgende:
Kaarten voor Blof in de pocket!
Ja als iemand "Midzomernacht" begint te spellen met M I D S is het niet zo moeilijk natuurlijk
Weet jij het ook niet dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu maar afwachten waar het ergens gehouden gaat worden...
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:41 schreef Resco het volgende:
Kaarten voor Blof in de pocket!
Ja als iemand "Midzomernacht" begint te spellen met M I D S is het niet zo moeilijk natuurlijk
Nee, Joost zei dat het echt geheim was en dat verdere informatie nog volgt via de mail.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En heb je nu te horen gekregen waar het is![]()
Ik heb wel wat dingen gehoord, maar ik mag het ook niet zeggen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:46 schreef Resco het volgende:
[..]
Weet jij het ook niet dan?![]()
Nou ja, ik hoor het wel
Jawel, we hebben nog Kill the director gehad. Maar dat was het dan wel weer volgens mijquote:Op zondag 7 juni 2009 16:53 schreef Sirolf het volgende:
Let's Dance To Joy Division!
Ook weer zo'n bandje waarvan we na deze single NOOIT MEER WAT VAN GEHOORD hebben...
Dan moet je het toch nog maar even doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja zonder Nadal, t zou een schande geweest zijn als ie verloren had.
Ja oke tuurlijk is het goed ,maar ja t scheelt wel wie je tegenstander is qua verschil Nadal/So'derling(een fitte Nadal dan he)quote:Op zondag 7 juni 2009 17:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan moet je het toch nog maar even doen.
Inderdaad, die Zweed bleek namelijk behoorlijk sterkquote:Op zondag 7 juni 2009 17:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan moet je het toch nog maar even doen.
Soderling staat al jaren in de top30 maar is voor dit toernooi nooit verder gekomen dan een derde ronde van een GSquote:Op zondag 7 juni 2009 17:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Inderdaad, die Zweed bleek namelijk behoorlijk sterk
Hopelijk voor die Zweed blijkt het geen Verkerk-actie, en is hij een blijvertje
Hebben de meesten toch niet .com?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:23 schreef Sirolf het volgende:
De S, de E en de N in je mailadres.
Nou, die N moet iig geen probleem zijn (.nl).
Ik heb gemaildquote:Op zondag 7 juni 2009 17:23 schreef Sirolf het volgende:
De S, de E en de N in je mailadres.
Nou, die N moet iig geen probleem zijn (.nl).
Dan heb je altijd nog het mailadres van je provider.quote:
Gemistquote:Op zondag 7 juni 2009 17:34 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, even tennis wezen gaan kijken.
Wat een held is Federer toch!
Vind je???quote:Op zondag 7 juni 2009 17:32 schreef themauster het volgende:
Goedemiddaaaaaaaaaaaaag!![]()
Jan Smit was best wel goed alleen kan hij beter cabaretier worden![]()
man wat is die kerel grappig
Vanmiddag wel hoorquote:
Safina - Kuznetsova? Van die 2 wordt ik niet echt warmquote:Op zondag 7 juni 2009 17:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Gemist![]()
maar ik kijk toch liever tennisvrouwen
Nee een kermis hij gaf een klein meisje een kusje hij zei zo van en morgen staat dit in de telegraaf en is het bij rtlboulevardquote:
Kornicovaquote:Op zondag 7 juni 2009 17:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Safina - Kuznetsova? Van die 2 wordt ik niet echt warm
IvanovicSharapova
Das waar, Albert kijkt niet naar leeftijden , rang of standen,quote:Op zondag 7 juni 2009 17:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee een kermis hij gaf een klein meisje een kusje hij zei zo van en morgen staat dit in de telegraaf en is het bij rtlboulevard
helemaal mee eensquote:Op zondag 7 juni 2009 18:27 schreef Corkscrew het volgende:
Na een aantal goede MegaHits toch weer een mindere dit.
Heul niet!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:27 schreef Corkscrew het volgende:
Ik vind dit juist een best fijne Megahit. Die van twee weken terug viel me juist nogal tegen (John Legend)...quote:Op zondag 7 juni 2009 18:27 schreef Corkscrew het volgende:
Wat is de MH eigenlijk deze week ?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:27 schreef Corkscrew het volgende:
Je kan beter het oudere werk van Greenday downloaden.Wat ze nu maken is echt baggerquote:Op zondag 7 juni 2009 21:16 schreef borisz het volgende:
[..]
*gaat langs de internetboer
Beetje matig nummer.
Eens. Drie keer niks die meuk van tegenwoordig.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je kan beter het oudere werk van Greenday downloaden.Wat ze nu maken is echt bagger
kga lekker bijna 3 weken op vakantiequote:
Ik ga naar Denemarken waarschijnlijk. Verder staat het nog niks in de planning.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:21 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
kga lekker bijna 3 weken op vakantienaar Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland om precies te zijn
en als we in Zwitserland zijn dan zitten we zo dicht tegen de Italiaanse grens aan dat we ook ff in een paar Italiaanse steden gaan kijken
en natuurlijk ga ik daarzo naar de Italiaanse dames kijken
lekker Knäckebröd eten?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ga naar Denemarken waarschijnlijk. Verder staat het nog niks in de planning.
Deense damesquote:Op zondag 7 juni 2009 21:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ga naar Denemarken waarschijnlijk. Verder staat het nog niks in de planning.
geef mij maar de zweedsequote:Op zondag 7 juni 2009 21:41 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
Italiaanse dames zijn ook niet verkeerd hoor
Ik ben regelmatig in Italië geweest, maar die vrouwen konden niet tippen aan de vrouwen die ik in Kopenhagen gezien hebquote:Op zondag 7 juni 2009 21:41 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
Italiaanse dames zijn ook niet verkeerd hoor
ah ok ik ben nog nooit in Denemarken geweest dus ik kan daar niet over oordelenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig in Italië geweest, maar die vrouwen konden niet tippen aan de vrouwen die ik in Kopenhagen gezien heb
neequote:Op maandag 8 juni 2009 08:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Heeft t bij jullie trouwens gisteravond ook zo geonweerd?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope, alleen een regenbui aan het eind van de middag, en mist aan het begin van de avond...quote:Op maandag 8 juni 2009 08:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope, maar kon het onweer bij Eindhoven/Weert zelfs vanuit Maastricht zienquote:Op maandag 8 juni 2009 08:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is echt the hype.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wel The Hives, maar The Hype ken ik niet.
het beeld merk ik niet hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 15:48 schreef Sirolf het volgende:
Woei, de 3FM Webcam heeft een betere audio- en beeldkwaliteit gekregen!
www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asx
Voorheen: 32kbps audio (of was het 64?) en 273kbps video
Nu: 128kbps audio en 500kbps beeld.
Nijsquote:Op maandag 8 juni 2009 15:48 schreef Sirolf het volgende:
Woei, de 3FM Webcam heeft een betere audio- en beeldkwaliteit gekregen!
www.omroep.nl/radio3/3fmwebcam.asx
Voorheen: 32kbps audio (of was het 64?) en 273kbps video
Nu: 128kbps audio en 500kbps beeld.
die gast van GAE die nooit meer kan voetballen??quote:Op maandag 8 juni 2009 15:03 schreef borisz het volgende:
Zwitserland - Nederland 5-4 op het WK kwalificatietoernooi beachsoccer. Niels Kokmeijer is bondscoach van dat team.
Ja, dankzij Bouaouzan (ofzo ietsquote:Op maandag 8 juni 2009 16:00 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
die gast van GAE die nooit meer kan voetballen??
die is zeer triest aan het einde van z'n voetbalcarriere gekomen...
Jaquote:
kloptquote:Op maandag 8 juni 2009 16:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, dankzij Bouaouzan (ofzo ietsHij speelde afgelopen seizoen voor N.E.C)
Waar?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja.
Mijn moeder en ik bedenken altijd van zulke domme voor en achternamenInclusief verschillende Ekdommetjes: 'Ik denk dat ik Sarkozy'
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:35 schreef broer het volgende:
Vanmiddag zei Stenders - op aandringen van Jelmer - dat hij misschien maar eens een open sollicitatie voor de functie van zendercoördinator moest sturen. Benieuwd of hij dat echt gaat doen.
(Zou wel leuk zijn. Vorige week zei Bert van Lent op KX ook al zoiets tegen hem. Waarop Stenders zei: "Dan geef ik jou 'vliegende zendtijd', omdat je bij jou nooit weet wanneer je wakker bent. Dus als je wakker bent, moet je zenden. Ook al is het half zeven 's ochtends. Dan is het gewoon: 'Sorry, Giel. Bert is wakker.'")
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:35 schreef broer het volgende:
Vanmiddag zei Stenders - op aandringen van Jelmer - dat hij misschien maar eens een open sollicitatie voor de functie van zendercoördinator moest sturen. Benieuwd of hij dat echt gaat doen.
(Zou wel leuk zijn. Vorige week zei Bert van Lent op KX ook al zoiets tegen hem. Waarop Stenders zei: "Dan geef ik jou 'vliegende zendtijd', omdat je bij jou nooit weet wanneer je wakker bent. Dus als je wakker bent, moet je zenden. Ook al is het half zeven 's ochtends. Dan is het gewoon: 'Sorry, Giel. Bert is wakker.'")
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:40 schreef broer het volgende:
Laat jullie niet afleiden door dat grote aantal regels in mijn vorige post, hoor. Ga gerust verder met de slechte woordspelingen.
we doen ons bestquote:Op maandag 8 juni 2009 16:40 schreef broer het volgende:
Laat jullie niet afleiden door dat grote aantal regels in mijn vorige post, hoor. Ga gerust verder met de slechte woordspelingen.
Miss op een link klikken, rechtermuisknop, en dan doel opslaan als? Geen idee of dat echt werktquote:Op maandag 8 juni 2009 16:49 schreef cheese. het volgende:
weet iemand btw of je van 3fm uitzendingen kan downloaden ? dus niet terugluisterne.
dacht dat jullie echte g33k s waren ?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Miss op een link klikken, rechtermuisknop, en dan doel opslaan als? Geen idee of dat echt werkt
komt omdat het een andere uitgang heeft dan mp3 ofzo, en het is een streamquote:Op maandag 8 juni 2009 16:57 schreef cheese. het volgende:
[..]
dacht dat jullie echte g33k s waren ?![]()
werkt nl. niet.
Neen, over HTML - codes enz. heb ik werkelijk geen echte verstandquote:Op maandag 8 juni 2009 16:57 schreef cheese. het volgende:
[..]
dacht dat jullie echte g33k s waren ?![]()
werkt nl. niet.
Via de achterdeurquote:Op maandag 8 juni 2009 16:49 schreef cheese. het volgende:
weet iemand btw of je van 3fm uitzendingen kan downloaden ? dus niet terugluisterne.
Op http://download.omroep.nl/podcast/radio3/ vind je MP3's van een aantal programma's (vooral AVRO, BNN en VPRO). Wil je een ander programma bewaren, dan zal je een stream recorder (zoals NetTransport) moeten gebruiken om de stream op te nemen.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:49 schreef cheese. het volgende:
Heel snel terugzetten naar de oude!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's mede mijn schuld. Sorry, vind je 't heel erg?
www.handleidinghtml.nlquote:Op maandag 8 juni 2009 17:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Neen, over HTML - codes enz. heb ik werkelijk geen echte verstand
Hee, lang niet gesproken!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:09 schreef MichielV het volgende:
Yo yo yo!
Amen to that...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, lang niet gesproken!
't Begint nu wel heel duidelijk te worden dat FOK!Forum qua 3FM-topic een beetje geweest is. DIE RUST hier!
Vind het wel verdomde jammer, straks is hier helemaal niemand meer, en dan is het o.a. meepraten van de DJ's op het forum gedaan..quote:
dat deden ze toch al weinigquote:Op maandag 8 juni 2009 19:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Vind het wel verdomde jammer, straks is hier helemaal niemand meer, en dan is het o.a. meepraten van de DJ's op het forum gedaan..
Niets bijzonders.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Vind het wel verdomde jammer, straks is hier helemaal niemand meer, en dan is het o.a. meepraten van de DJ's op het forum gedaan..
dat vraag ik aan jouquote:Op maandag 8 juni 2009 19:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Fcuk.. Dan moet ik het zeker gaan bekijken
Misschien ligt het ook aan Coen & Sander.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Begint nu wel heel duidelijk te worden dat FOK!Forum qua 3FM-topic een beetje geweest is. DIE RUST hier!
maar bij michiel is het ook afgenomenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook aan Coen & Sander.
Bij Ekstra Weekend volgen de posts constant in drieën en vieren, bij C&S moet je meer denken aan een metrolijn met een ernstige wisselstoring (af en toe een post, dan een aantal minuten niets meer).
Zou een goed idee zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
kunnen we niet gewoon radio SC makendat KX en 3fm bij elkaar komen
*en dan behouden we het topicreeksaantal van 3fm*
Dan wordt het dus iets van 3fm/KX SC
Dan houd ik het maar op komkommertijd.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar bij michiel is het ook afgenomen
eindelijk een goed ideequote:Op maandag 8 juni 2009 20:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn.
Komen de posts tussen 16 en 19 tenminste aan.
Of niet, omdat je dan niet precies weet over welke zender het nou gaat. "*O* Stendersquote:Op maandag 8 juni 2009 20:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn.
Komen de posts tussen 16 en 19 tenminste aan.
Daarom ook 3fm/KX SCquote:Op maandag 8 juni 2009 20:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Of niet, omdat je dan niet precies weet over welke zender het nou gaat. "*O* Stenders" kan namelijk zowel voor KX als voor 3 zijn
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:26 schreef gerbenp het volgende:
Veenstra is ook meer nu bezig met de iPhone keynote aan het kijken zie ik, trouwens
Ja sorry er moet af en toe gesport wordenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
...en er zijn ook nog mensen die moeten werken!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja sorry er moet af en toe gesport worden.
quote:
Had Frits nog een mooi showballet?quote:
Ik vind het ook best lastig. Het heeft een hoog "O ja"-gehalte.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Introscat was wel moeilijk hoor...
Ik wist 'm ook niet iig.
ben gister in slaap gevallen met mn nieuwe Suske & Wiskequote:Op maandag 8 juni 2009 21:27 schreef Sersjee het volgende:
In de trein heb ik de DONALD uitgelezen. Verdomd leuk blad!
ik ben al de hele tijd niet aan het luisteren... slecht hehquote:Op maandag 8 juni 2009 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
ben ff niet aan t luisteren, maar over tornado's aant kijken
ben ook weer aan t luisteren...over tornado's was niet zo leuk. Was gisteren aan het kutten met die liedjes van DJ Sandstorm...... Mag ze niet meer op Joesoep zetten omdat er zogenaamde auteursrechten opzitten, maar hyves werkt sinds kort niet meer samen met Zie.nl dus heb ik WEER en probleemquote:Op maandag 8 juni 2009 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben al de hele tijd niet aan het luisteren... slecht hehmaar nu weer wel
Gewoon linkjes plaatsen, simple as that.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben ook weer aan t luisteren...over tornado's was niet zo leuk. Was gisteren aan het kutten met die liedjes van DJ Sandstorm...... Mag ze niet meer op Joesoep zetten omdat er zogenaamde auteursrechten opzitten, maar hyves werkt sinds kort niet meer samen met Zie.nl dus heb ik WEER en probleem![]()
![]()
en dat terwijl ik sinds vrijdag op het werk de beschikking heb over een flinke stereo, waarvan 1 van de boxen tussen twee die-hard FOK!-ers in staatquote:Op maandag 8 juni 2009 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
oke, you do it for me..ik ben een noob, en ik heb alles geprobeerd waarvan ik denk dat het zo hoortquote:Op maandag 8 juni 2009 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon linkjes plaatsen, simple as that.
Was 't trouwens al gelukt met die mix van 2 weken terug?
Boemquote:Op maandag 8 juni 2009 21:45 schreef Sersjee het volgende:
Oe! The Big Bang Theory begint zo op Veronica! *weer weg is*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |