Ja sorry er moet af en toe gesport wordenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, lang niet gesproken!
't Begint nu wel heel duidelijk te worden dat FOK!Forum qua 3FM-topic een beetje geweest is. DIE RUST hier!
...en er zijn ook nog mensen die moeten werken!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja sorry er moet af en toe gesport worden.
quote:
Had Frits nog een mooi showballet?quote:
Ik vind het ook best lastig. Het heeft een hoog "O ja"-gehalte.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Introscat was wel moeilijk hoor...
Ik wist 'm ook niet iig.
ben gister in slaap gevallen met mn nieuwe Suske & Wiskequote:Op maandag 8 juni 2009 21:27 schreef Sersjee het volgende:
In de trein heb ik de DONALD uitgelezen. Verdomd leuk blad!
ik ben al de hele tijd niet aan het luisteren... slecht hehquote:Op maandag 8 juni 2009 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
ben ff niet aan t luisteren, maar over tornado's aant kijken
ben ook weer aan t luisteren...over tornado's was niet zo leuk. Was gisteren aan het kutten met die liedjes van DJ Sandstorm...... Mag ze niet meer op Joesoep zetten omdat er zogenaamde auteursrechten opzitten, maar hyves werkt sinds kort niet meer samen met Zie.nl dus heb ik WEER en probleemquote:Op maandag 8 juni 2009 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben al de hele tijd niet aan het luisteren... slecht hehmaar nu weer wel
Gewoon linkjes plaatsen, simple as that.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben ook weer aan t luisteren...over tornado's was niet zo leuk. Was gisteren aan het kutten met die liedjes van DJ Sandstorm...... Mag ze niet meer op Joesoep zetten omdat er zogenaamde auteursrechten opzitten, maar hyves werkt sinds kort niet meer samen met Zie.nl dus heb ik WEER en probleem![]()
![]()
en dat terwijl ik sinds vrijdag op het werk de beschikking heb over een flinke stereo, waarvan 1 van de boxen tussen twee die-hard FOK!-ers in staatquote:Op maandag 8 juni 2009 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, lang niet gesproken!
't Begint nu wel heel duidelijk te worden dat FOK!Forum qua 3FM-topic een beetje geweest is. DIE RUST hier!
oke, you do it for me..ik ben een noob, en ik heb alles geprobeerd waarvan ik denk dat het zo hoortquote:Op maandag 8 juni 2009 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon linkjes plaatsen, simple as that.
Was 't trouwens al gelukt met die mix van 2 weken terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |