Amen to that...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, lang niet gesproken!
't Begint nu wel heel duidelijk te worden dat FOK!Forum qua 3FM-topic een beetje geweest is. DIE RUST hier!
Vind het wel verdomde jammer, straks is hier helemaal niemand meer, en dan is het o.a. meepraten van de DJ's op het forum gedaan..quote:
dat deden ze toch al weinigquote:Op maandag 8 juni 2009 19:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Vind het wel verdomde jammer, straks is hier helemaal niemand meer, en dan is het o.a. meepraten van de DJ's op het forum gedaan..
Niets bijzonders.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Vind het wel verdomde jammer, straks is hier helemaal niemand meer, en dan is het o.a. meepraten van de DJ's op het forum gedaan..
dat vraag ik aan jouquote:Op maandag 8 juni 2009 19:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Fcuk.. Dan moet ik het zeker gaan bekijken
Misschien ligt het ook aan Coen & Sander.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, lang niet gesproken!
't Begint nu wel heel duidelijk te worden dat FOK!Forum qua 3FM-topic een beetje geweest is. DIE RUST hier!
maar bij michiel is het ook afgenomenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook aan Coen & Sander.
Bij Ekstra Weekend volgen de posts constant in drieën en vieren, bij C&S moet je meer denken aan een metrolijn met een ernstige wisselstoring (af en toe een post, dan een aantal minuten niets meer).
Zou een goed idee zijn.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
kunnen we niet gewoon radio SC makendat KX en 3fm bij elkaar komen
*en dan behouden we het topicreeksaantal van 3fm*
Dan wordt het dus iets van 3fm/KX SC
Dan houd ik het maar op komkommertijd.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar bij michiel is het ook afgenomen
eindelijk een goed ideequote:Op maandag 8 juni 2009 20:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn.
Komen de posts tussen 16 en 19 tenminste aan.
Of niet, omdat je dan niet precies weet over welke zender het nou gaat. "*O* Stendersquote:Op maandag 8 juni 2009 20:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn.
Komen de posts tussen 16 en 19 tenminste aan.
Daarom ook 3fm/KX SCquote:Op maandag 8 juni 2009 20:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Of niet, omdat je dan niet precies weet over welke zender het nou gaat. "*O* Stenders" kan namelijk zowel voor KX als voor 3 zijn
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:26 schreef gerbenp het volgende:
Veenstra is ook meer nu bezig met de iPhone keynote aan het kijken zie ik, trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |