Je kan beter het oudere werk van Greenday downloaden.Wat ze nu maken is echt baggerquote:Op zondag 7 juni 2009 21:16 schreef borisz het volgende:
[..]
*gaat langs de internetboer
Beetje matig nummer.
Eens. Drie keer niks die meuk van tegenwoordig.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je kan beter het oudere werk van Greenday downloaden.Wat ze nu maken is echt bagger
kga lekker bijna 3 weken op vakantiequote:
Ik ga naar Denemarken waarschijnlijk. Verder staat het nog niks in de planning.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:21 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
kga lekker bijna 3 weken op vakantienaar Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland om precies te zijn
en als we in Zwitserland zijn dan zitten we zo dicht tegen de Italiaanse grens aan dat we ook ff in een paar Italiaanse steden gaan kijken
en natuurlijk ga ik daarzo naar de Italiaanse dames kijken
lekker Knäckebröd eten?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ga naar Denemarken waarschijnlijk. Verder staat het nog niks in de planning.
Deense damesquote:Op zondag 7 juni 2009 21:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ga naar Denemarken waarschijnlijk. Verder staat het nog niks in de planning.
geef mij maar de zweedsequote:Op zondag 7 juni 2009 21:41 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
Italiaanse dames zijn ook niet verkeerd hoor
Ik ben regelmatig in Italië geweest, maar die vrouwen konden niet tippen aan de vrouwen die ik in Kopenhagen gezien hebquote:Op zondag 7 juni 2009 21:41 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
Italiaanse dames zijn ook niet verkeerd hoor
ah ok ik ben nog nooit in Denemarken geweest dus ik kan daar niet over oordelenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig in Italië geweest, maar die vrouwen konden niet tippen aan de vrouwen die ik in Kopenhagen gezien heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |