quote:Op maandag 8 juni 2009 16:35 schreef broer het volgende:
Vanmiddag zei Stenders - op aandringen van Jelmer - dat hij misschien maar eens een open sollicitatie voor de functie van zendercoördinator moest sturen. Benieuwd of hij dat echt gaat doen.
(Zou wel leuk zijn. Vorige week zei Bert van Lent op KX ook al zoiets tegen hem. Waarop Stenders zei: "Dan geef ik jou 'vliegende zendtijd', omdat je bij jou nooit weet wanneer je wakker bent. Dus als je wakker bent, moet je zenden. Ook al is het half zeven 's ochtends. Dan is het gewoon: 'Sorry, Giel. Bert is wakker.'")
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:35 schreef broer het volgende:
Vanmiddag zei Stenders - op aandringen van Jelmer - dat hij misschien maar eens een open sollicitatie voor de functie van zendercoördinator moest sturen. Benieuwd of hij dat echt gaat doen.
(Zou wel leuk zijn. Vorige week zei Bert van Lent op KX ook al zoiets tegen hem. Waarop Stenders zei: "Dan geef ik jou 'vliegende zendtijd', omdat je bij jou nooit weet wanneer je wakker bent. Dus als je wakker bent, moet je zenden. Ook al is het half zeven 's ochtends. Dan is het gewoon: 'Sorry, Giel. Bert is wakker.'")
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:40 schreef broer het volgende:
Laat jullie niet afleiden door dat grote aantal regels in mijn vorige post, hoor. Ga gerust verder met de slechte woordspelingen.
we doen ons bestquote:Op maandag 8 juni 2009 16:40 schreef broer het volgende:
Laat jullie niet afleiden door dat grote aantal regels in mijn vorige post, hoor. Ga gerust verder met de slechte woordspelingen.
Miss op een link klikken, rechtermuisknop, en dan doel opslaan als? Geen idee of dat echt werktquote:Op maandag 8 juni 2009 16:49 schreef cheese. het volgende:
weet iemand btw of je van 3fm uitzendingen kan downloaden ? dus niet terugluisterne.
dacht dat jullie echte g33k s waren ?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Miss op een link klikken, rechtermuisknop, en dan doel opslaan als? Geen idee of dat echt werkt
komt omdat het een andere uitgang heeft dan mp3 ofzo, en het is een streamquote:Op maandag 8 juni 2009 16:57 schreef cheese. het volgende:
[..]
dacht dat jullie echte g33k s waren ?![]()
werkt nl. niet.
Neen, over HTML - codes enz. heb ik werkelijk geen echte verstandquote:Op maandag 8 juni 2009 16:57 schreef cheese. het volgende:
[..]
dacht dat jullie echte g33k s waren ?![]()
werkt nl. niet.
Via de achterdeurquote:Op maandag 8 juni 2009 16:49 schreef cheese. het volgende:
weet iemand btw of je van 3fm uitzendingen kan downloaden ? dus niet terugluisterne.
Op http://download.omroep.nl/podcast/radio3/ vind je MP3's van een aantal programma's (vooral AVRO, BNN en VPRO). Wil je een ander programma bewaren, dan zal je een stream recorder (zoals NetTransport) moeten gebruiken om de stream op te nemen.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:49 schreef cheese. het volgende:
Heel snel terugzetten naar de oude!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's mede mijn schuld. Sorry, vind je 't heel erg?
www.handleidinghtml.nlquote:Op maandag 8 juni 2009 17:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Neen, over HTML - codes enz. heb ik werkelijk geen echte verstand
Hee, lang niet gesproken!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:09 schreef MichielV het volgende:
Yo yo yo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |