Zoo! Heeeeeeeeeeel netjesquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd handig, zo'n abonnementsverlenging.
Ik heb 't op NOS Headlines gezien ja. Ken cricket ook niet echt, dacht dat je daar ook een veld moest doorkruisen, maar schijnbaar is het iets anders, en moet je 2x heen en weer rennen oid?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:31 schreef borisz het volgende:
Wel humor. NL verslaat Engeland op Lord's bij het WK cricket Twenty20
.
Dat komt internationaal net hard aan dat NL tweemaal Puerto Rico had verslagen tijdens de World Baseball Classic.
Alleen geen spellen bijquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd handig, zo'n abonnementsverlenging.
De basics van honkbal in de zin van Balletje wegmeppen. Vangen is uit. Als je de bal gemept hebt moet je heen en weer rennen ja. Van het hele scoren snap ik nog geen hol.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb 't op NOS Headlines gezien ja. Ken cricket ook niet echt, dacht dat je daar ook een veld moest doorkruisen, maar schijnbaar is het iets anders, en moet je 2x heen en weer rennen oid?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ombouwen, spellen downloaden, veel plezier!
Ombouwen gaat nog moeilijk met de PS3.. Daarnaast heeft 't zoveel extra's (zoals PSN network etc) dat het eigenlijk zonde is om er geen (extra) geld aan uit te geven..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ombouwen, spellen downloaden, veel plezier!
Ik ga es rustig uitzoeken wat ik allemaal met 't apparaat kanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ombouwen gaat nog moeilijk met de PS3.. Daarnaast heeft 't zoveel extra's (zoals PSN network etc) dat het eigenlijk zonde is om er geen (extra) geld aan uit te geven..
Volgens mij alles, behalve strijken. Daarvoor moet toch echt een strijkbout kopenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga es rustig uitzoeken wat ik allemaal met 't apparaat kan.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:15 schreef naatje_1 het volgende:
oeh, trouwensdr had toch net iets meer bloot mogen zijn vannacht
![]()
Helaas voor Roel kan je er ook geen kurk mee uit de fles krijgenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Volgens mij alles, behalve strijken. Daarvoor moet toch echt een strijkbout kopen
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Volgens mij alles, behalve strijken. Daarvoor moet toch echt een strijkbout kopen
Dan moet hij maar flessen wijn kopen met een schroefdopquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Helaas voor Roel kan je er ook geen kurk mee uit de fles krijgen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Helaas voor Roel kan je er ook geen kurk mee uit de fles krijgen.
Alleen al de TT'squote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:23 schreef TheZapster het volgende:
Als je een uurtje niets te doen hebt op deze mooie zaterdag moet je deze topics eens doorlezen![]()
"Ik en m'n schatje" - Dude WTF!
Danny, de politie staat straks ook aan jouw deur
Danny, pliesie aan je deur 2 - Met updates!
Danny, Daphne procedeert je hele tent failliet! - deeltje 3
[Paint] Daphne Tegelkamp, de vrouw met pit.
Daphne schrijft metzonder spelvouten! Deel 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |