Zojuist in mijn postdoosje:
quote:
waar ben jij mee bezig denk ff na en man doe normaal MENSEN PAS OP DEZE MAN SOORT NIET HIJ HEEFT EEN AFWIJKING WAT ZEG IK EEN AAFWIJKING HIJ IS GEK IN ZN KOP ALS JE NU EEN GROTE JONGEN BENT ZET JE DIT OP DAT FORUM LEREN ZE JE BETER KENNENMIKEYMO JE MAG JE EIGEN NAAM WEL GEBRUIKEN HOOR dan ben je eerlijk maar dir klopt gewoon nietloser pas jij maar op voor jij t weet staan je eigen fotos op forum maar ja je spoort gewoon niet maar we weten je te vinden als je haar nu niet met rust laat en voor de duidelijk heid haar vriend komt niet uit turkey losers zoek een leven alex rene jan tomas henry
Ook alex rene jan tomas henry gebruiken geen interpunctie
quote:
jongen jij spoort echt niet mensen pas op voor deze jongen hij spoort niet hij doet net zolang door tot t echt niet verder kan triest om mensen zo belachelijk te maken zet je dit ook ff op t internet maar pas jij maar op jij komt nog aan de beurt loser dat je bent wij weten je te vinden erg laag wat je nu doet wij zijn de vrienden van haar voor je t weet staan jou fotos erop en nou kappen en haal die fotos er af alex rene randy weten je te vinden loser
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik geen mooie mail terug ga krijgen op de mijne

Inlezen kan hier:
Danny, de politie staat straks ook aan jouw deur
[b]Op
vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_