Ok, ik had in het vorig topic een bericht geplaatst wat ik in mijn hyves inbox had gekregen:
quote:
Lieve vrienden,
Gisteren heb ik besloten weg te gaan van hyves en weg te blijven. Dit is mijn allerlaatste blog, waarin ik jullie wat uitgebreider wil uitleggen wat de reden van mijn vertrek precies is.
Het begon met een berichtje van ene "Daphne", die mij voor SM-hoer uitmaakte. Ik vond het maar vreemd, en besloot het te negeren, zeker nadat ik haar eigen foto's had bekeken, waarop een extreem dikke en ongelukkige vrouw met een geestelijke achterstand te zien was. Jaloezie, zeiden ook hyves vriendjes & dinnetjes :-d
Helaas bleef het niet bij dit ene bericht. Het een na het andere bericht volgde, waarin zij ook mijn kind een lelijk mormel noemde die dood moest. Ik moest ook dood, sterven, ziektes krijgen etc. etc. Dit was voor mij niet te negeren en ik stuurde haar een mail terug waarop een soort online war ontstond. Ik besloot mijn energie niet meer te steken in deze gestoorde vrouw. Ik blokkeerde haar en dacht dat daarmee de kous af was.
Intussen kreeg ik van hyvesvriendjes klachten dat ook zij lastig gevallen werden door dit mens. Vooral had zij het gemunt op profielen van mensen die bijvoorbeeld aan BDSM doen of een fetish hebben, of vrouwen die er veel beter uitzagen dan zijzelf. Die werden dan uitgescholden en bedreigd. Een hyvesdinnetje van me kwam erachter dat zij haar profiel op niet OK had laten zetten. En inderdaad, verschillende mensen hadden een mailtje gehad van Daphne met het verzoek een bepaald profiel op Niet OK te klikken omdat het niet in haar bekrompen gedachtewereld paste.
Het bleef hier niet bij. Daphne maakte nog tientalle andere profielen aan, waaronder ene Sandra, Greet, Remco en Sharon. Onder die profielen zette ze haar bedreigingen en beledigingen jegens mij en anderen verder, en schreef ze scraps bij zichzelf hoe mooi ze was en hoe prachtig en wat een topmodel.
Via deze profielen kreeg ik van Daphne nog meer bedreigingen. Steeds als ik weer een van haar nieuwe profielen geblokkeerd had, maakte ze weer eentje aan om mij het leven zuur te maken.
Toen ik honderden mailtjes per dag kreeg van haar, waarin naar mijn hele familie verwensingen gedaan werden, mijn foto´s voorzien van gescheld en andere vrienden van hyves tegen mij opgezet werden, heb ik opnieuw hyves gemaild. Geen reactie.
Op de een of andere manier heeft deze vrouw (die verstandelijk gehandicapt is, maar dit wel kon) mijn adres en telefoonnummer achterhaald. Sindsdien word ik op mijn huistelefoonnummer wel 10x per dag door haar gebeld met de meest walgelijke verwensingen.
Ook mijn familie die in het telefoonboek staat, kregen telefoontjes, zogenaamd van de politie Apeldoorn, die hen voor mij waarschuwde. Ik was namelijk een gevaarlijke SM´er en crimineel etc. etc. etc. Mijn familie vond het maar vreemd en besloten dit te negeren.
Voor mij is dit reden geweest mijn huistelefoonnummer te veranderen in een geheim nummer. Ook stop ik met deze hyve, omdat ik doodziek word van dit mens. Ik heb het opgegeven, er is niet meer tegenop te vechten, al die scheldkannonades, al die bedreigingen, al die nieuwe profielen waarop steeds mij het leven zuur word gemaakt.
Lieve vrienden thnx voor jullie steun! En probeer dit mens te negeren, want ze is echt gevaarlijk. Ze bedreigd mensen met de dood en beledigt ze link en rechts. Het is dieptriest dat zulke mensen bestaan.
Nou kreeg ik nu een mail binnen waarin ze deze bovenstaande tekst naar mij stuurt met de volgende mededeling:
quote:
DIT KWAM IK NET TEGEN EN DIT IS ECHT DE MEEST BELACHELIJKE LEUGEN WAT IK OOIT HEB GELEZEN AMBER IS ZELF EEN GESTOORD WIJF ZOEK HAAR MAAR EENS OP OP GOOGLE AMBER F. DAN KUN JE PAS LACHEN EN ZIE JE HOE KK GESTOORD DAT WIJF IS!!! ZIJ IS GEVAARLIJK ZIJ HEEFT VERSCHILLENDE VRIENDEN VAN MIJ BEDREIGD EN GESTALKT!! IK WEET DR TELEFOON NIET EENS DUS WAT LULT ZE DAN BETER GAAT ZIJ EEN LEVEN ZOEKEN ZIJ IS ECHT EEN LEVENLOOS HOERTJE (EN JA ZET DIT OOK MAAR OP FOK KAN IEDEREEN EENS ZIEN HOE ACHTERLIJKE DIKKE TYFUS HOER AMBER IS) EEN PATOGOLISCHE LEUGENAAR... ZE LEEFT IN DR EIGEN WERELDJE EN GENIET NOG FF VAN FOK WANT ZAL NIET LANG MEER DUREN OF FOK IS OOK PLEITE EN NEE IK HAAL GEEN FOTOS VAN INTERNET!!! IK ZET ZE ER NIET VOOR NIKS OP EN DIE MODELLENFOTOS KRIJG JIJ STRAKS EEN DIKKE CLAIM VOOR WANT DAAR RUST COPYRIGHT OP!! HEB DE FOTOGRAAF INGELICHT IK MOCHT ZE ALLEEN OP MN EIGEN SITE PLAATSEN DUS HET IS JOU VERANTWOORDELIJKHEID LOSER!!!
Pas maar op Danny
[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 17-07-2011 12:41:07 ]
[b]Op
vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_