En weer is er 1 uur niet gereageerdquote:Op zondag 7 juni 2009 14:47 schreef gerbenp het volgende:
Zojuist zag ik iemand een klein kindje leren lopen in de 3FM studio![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Nu maar afwachten waar het ergens gehouden gaat worden...quote:Op zondag 7 juni 2009 16:41 schreef Resco het volgende:
Kaarten voor Blof in de pocket!
Ja als iemand "Midzomernacht" begint te spellen met M I D S is het niet zo moeilijk natuurlijk
Weet jij het ook niet dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu maar afwachten waar het ergens gehouden gaat worden...
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:41 schreef Resco het volgende:
Kaarten voor Blof in de pocket!
Ja als iemand "Midzomernacht" begint te spellen met M I D S is het niet zo moeilijk natuurlijk
Nee, Joost zei dat het echt geheim was en dat verdere informatie nog volgt via de mail.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En heb je nu te horen gekregen waar het is![]()
Ik heb wel wat dingen gehoord, maar ik mag het ook niet zeggen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:46 schreef Resco het volgende:
[..]
Weet jij het ook niet dan?![]()
Nou ja, ik hoor het wel
Jawel, we hebben nog Kill the director gehad. Maar dat was het dan wel weer volgens mijquote:Op zondag 7 juni 2009 16:53 schreef Sirolf het volgende:
Let's Dance To Joy Division!
Ook weer zo'n bandje waarvan we na deze single NOOIT MEER WAT VAN GEHOORD hebben...
Dan moet je het toch nog maar even doen.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja zonder Nadal, t zou een schande geweest zijn als ie verloren had.
Ja oke tuurlijk is het goed ,maar ja t scheelt wel wie je tegenstander is qua verschil Nadal/So'derling(een fitte Nadal dan he)quote:Op zondag 7 juni 2009 17:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan moet je het toch nog maar even doen.
Inderdaad, die Zweed bleek namelijk behoorlijk sterkquote:Op zondag 7 juni 2009 17:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan moet je het toch nog maar even doen.
Soderling staat al jaren in de top30 maar is voor dit toernooi nooit verder gekomen dan een derde ronde van een GSquote:Op zondag 7 juni 2009 17:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Inderdaad, die Zweed bleek namelijk behoorlijk sterk
Hopelijk voor die Zweed blijkt het geen Verkerk-actie, en is hij een blijvertje
Hebben de meesten toch niet .com?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:23 schreef Sirolf het volgende:
De S, de E en de N in je mailadres.
Nou, die N moet iig geen probleem zijn (.nl).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |