abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 10:05:03 #201
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_70572545
Dit was ook wel een mooie:

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_70705197
Pannenkoeken gaar samen met een maat Bob Ross kijken op het grote videoscherm.

Heb in jaren al niet meer zoveel lol gehad als toen. Hilarisch was de aflevering waar er een eekhoorntje uit zijn borstzak komt!
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_70711797
Lowlands

Jaartallen weet ik niet meer, maar een selectie;

1: Op de camping een of andere gek met een gitaar die over vanalles zingt wat er naar hem toe geschreeuwd wordt. "Bier!", en hij begon te spelen en te zingen over bier. En dat dus met alles. Apart, wel lollig.

2: Je zit met je ex (toen niet ex) te chillen tegen een feesttent, komt er een groep mensen voorbij: "Jullie zien er zo schattig uit, daar drinken we een biertje op! Proost!" en toen liepen ze door. Erg Lowlandserig.

3: Mensen die m'n Ben & Jerry's hoedje wilde kopen omdat ze niet meer te krijgen waren bij de stands. Geniale hoedjes, vooral met die hitte. Zeker 3 mensen wilde 'm overkopen.

4: Eerste jaar Lowlands, volgens mij 2000. Voedselgevecht in de american food tent. Overal vlogen bakken met voedsel door de lucht, gigantische teringbende. Overal friet/patat (whatever ), burgers, frikandellen, saus.

5: Ook m'n eerste Lowlands, ik dronk toen nog niet. (ik was 16, het boeide me niet) De mensen met wie ik mee was boden me wat te drinken aan; vol glas, doorzichtig. Ik: Wasda? Zij: Water.
Ik kiep 't in een keer naar binnen, en maakte toen kennis met mevrouw Tequila. Heb prima geslapen.

6: Op de camping, een van m'n eerdere Lowlands: Koppeltje dat net verloofd was stond in de buurt. Alles prima op de eerste dag. 2e dag, betrapt de man z'n vrouw-to-be met een ander, ellende, rotzooi, ruzie, prachtig voor de neutrale toeschouwer. Man stormt weg, vrouw ook weg. Later betrapt die vrouw die man met een ander. Toen was het hek helemaal v/d dam, dat was echt prachtig. Hoe het precies afgelopen is weet ik niet, want ik ga niet de hele dag op de camping hangen, maar leuk was 't zeker.

N~
  maandag 6 juli 2009 @ 19:35:22 #204
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70712378
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:22 schreef Nickenator het volgende:

4: Eerste jaar Lowlands, volgens mij 2000. Voedselgevecht in de american food tent. Overal vlogen bakken met voedsel door de lucht, gigantische teringbende. Overal friet/patat (whatever ), burgers, frikandellen, saus.
Ik moest hardop lachen Geweldig!
quote:
5: Ook m'n eerste Lowlands, ik dronk toen nog niet. (ik was 16, het boeide me niet) De mensen met wie ik mee was boden me wat te drinken aan; vol glas, doorzichtig. Ik: Wasda? Zij: Water.
Ik kiep 't in een keer naar binnen, en maakte toen kennis met mevrouw Tequila. Heb prima geslapen.
Ahhh mevrouw Tequila!!
quote:
6: Op de camping, een van m'n eerdere Lowlands: Koppeltje dat net verloofd was stond in de buurt. Alles prima op de eerste dag. 2e dag, betrapt de man z'n vrouw-to-be met een ander, ellende, rotzooi, ruzie, prachtig voor de neutrale toeschouwer. Man stormt weg, vrouw ook weg. Later betrapt die vrouw die man met een ander. Toen was het hek helemaal v/d dam, dat was echt prachtig. Hoe het precies afgelopen is weet ik niet, want ik ga niet de hele dag op de camping hangen, maar leuk was 't zeker.

N~

Tja.. dat heb je natuurlijk ook wel eens. Maar dat het hen beiden gebeurd is wel erg mooi xD
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 6 juli 2009 @ 19:42:34 #205
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_70712681
Het is Señor Tequila..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  maandag 6 juli 2009 @ 19:48:21 #206
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70712955
Whichever.

I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:25:53 #207
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_70717307
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 10:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit was ook wel een mooie:

[ afbeelding ]

Wij deden elk jaar het spelletje "Wie ziet als eerste die gozer met het vraagteken op zijn rug"

And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  maandag 6 juli 2009 @ 21:45:55 #208
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_70718309
quote:

ach. vriend van mij heeft het andersom mee gemaakt.

Komt iemand langs en vraagt: mag ik een slokje van je water?
vriend: " Das geen water maar Tequilla"
vaag persoon: "Jaja, maar mag ik nu een slokje van je water?
vriend: Het is geen water het is tequilla.
vaag persoon: Ja maar mag ik een slokje?
vriend geeft beker aan vaag persoon en vaag persoon trekt de beker adje leeg en gaat 2 tellen later over zijn nek.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_70718761
Wat ik ook erg raar vond de eerste jaren waren de gozers die op hun blote pens van de helling naast de Alpha afgleden.

Ja, er ligt modder. Maar het heeft al dagen niet geregend? Oh er staan piskruizen !
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_70726512
Met 10 man achter elkaar gaan zitten op de heuvel bij Alpha richting de schermen. Wachten tot de achtbaanfilmpjes van sixflags langskomen en daarna de achtbaan zo goed mogelijk imiteren. inclusief loopings en kurketrekkers.

Moet in 2005 geweest zijn denk ik.

Zelfde jaar ook 'n tattoo laten zetten op LL, is allemaal goed gegaan maar achteraf gezien was het toch 'n beetje naief om dat nou daar te laten doen.
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 juli 2009 @ 15:17:28 #211
7889 tong80
Spleenheup
pi_70741193
Ik kom er al een paar jaar niet meer.

Maar wordt er nog steeds 'Oooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhh' geroepen door iemand waarna heel het terrein het overneemt ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_70741606
Niet echt meer. Twee jaar terug nog één keertje gehoord, vorig jaar heb ik eht niet meegekregen. Schijnbaar is hét punkanthem van de jaren engentig neit het anthem van de jaren '00
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:58:58 #213
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_70743170
De "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh!!!" wave gaat zo nu en dan wel nog over het campingterrein heen..
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 16:13:15 #214
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_70743850
Wel raar dat ik nog nooit oeigoeren op LL heb gezien?
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 16:14:12 #215
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_70743887
ohja ik ben ook al een jaar of 3 niet meer geweest zeg me alsjeblieft dat ze met dat theo gebeuren gestopt zijn dat was in 2003 al niet leuk meer alleen het eerste jaar 2002 was het nog wel grappig
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 juli 2009 @ 16:31:39 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_70744614
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 15:58 schreef Tism het volgende:
De "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh!!!" wave gaat zo nu en dan wel nog over het campingterrein heen..
Dat bedoel ik

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_70748541
Ik herinner me dat we op donderdagmiddag op camping drie of vier werden tegengehouden door security omdat eerst de andere terreinen moesten vollopen... Maar goed, ik ga niet een Nijmeegse vierdaagse wandelen om op het terrein te komen, en vele met mij. Dus we stonden met zijn allen als een droge kudde voor die twee man security en een stukje hek tot ze ons er in zouden laten. Protesten werden steeds luider omdat het zóó lang duurde. Opeens ging iedereen staan omdat het leek dat ze zich bedachten... Dat was niet het geval; Hierop begint mijn maat plots als een schaap te mekkeren, ik doe met hem mee en iedereen neemt dat linea recta over. Het paste ideaal bij de situatie: Die 2 man security keek naar zo'n honderd lowlanders die in koor zaten te blaten In het momentum van dit vreemde beeld zijn we met zijn allen richting terrein gaan rennen, toen gaven ze het maar op. Béééé!
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_70771004
quote:
Lowlands
Ik heb er in 2001 een meegemaakt, daarna niet meer. Maar ik ging er toch eigenlijk vanuit dat het jaarlijks gebeurt en dat ik er sindsdien niet op het juiste moment bij geweest ben.

Over twee dagen zit ik op Oxegen, dat wordt ook weer gezellig.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_70776270
Dames die aanbieden met je te zoenen voor een 3FM ballon...

Voor de rest, de algehele sfeer van relaxtheid en dwaasheid waarin alles kan en mag en iedereen elkaar lekker laat gaan! Dit topic draagt zo erg bij aan mijn voorpret voor volgende maand!

Jeeeeeuj!
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:33:55 #220
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_70776587
Bij het opgaan van het terrein stond een gast met een sporttas voor me. Werd natuurlijk gecontroleerd op drank en drugs door een beveiligingsmannetje. Tas open, waarop die beveiliger twee vrijwel volle handen met wiet uit de tas schept...

'Dit is te veel he...'
- 'Ja weet ik meneer'
'Oke mooi, volgende keer wat minder meenemen'

Waarna hij door mocht lopen met zijn hele wietcollectie
Was mij eerste lowlands 4 jaar geleden, zal nu minder snel zo gebeuren vrees ik.
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:00:19 #221
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_70777699
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:33 schreef ralfseltje het volgende:
Bij het opgaan van het terrein stond een gast met een sporttas voor me. Werd natuurlijk gecontroleerd op drank en drugs door een beveiligingsmannetje. Tas open, waarop die beveiliger twee vrijwel volle handen met wiet uit de tas schept...

'Dit is te veel he...'
- 'Ja weet ik meneer'

Was mij eerste lowlands 4 jaar geleden, zal nu minder snel zo gebeuren vrees ik.
Zo doet/deed een klasgenoot het ook

"heuj das veel wiet, daar moet ik maar wat van achterhouden, Veel plezier nog "
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_70777773
quote:

'Dit is te veel he...'
- 'Ja weet ik meneer'

Mooi is dat :p Lowlands
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:05:51 #223
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_70777940
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:13:07 #224
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_70780748
quote:

'Dit is te veel he...'
- 'Ja weet ik meneer'

Hehe afgelopen vrijdag op een festivalletje hier in Groningen. Vriend van me wordt gefouiileerd, had 5 gram wiet in 1 broekzak zitten. Security kerel haalt dat eruit. Ruikt eraan. 'Ah dit is goeie shit man, loop maar door'.
pi_70781803
-Op zoek zijn naar vers fruit en dan toevallig in een mega sinaasappelgevecht terecht komen.

-Spareribs eten, alle saus en spareribs in je gezicht en haren uitsmeren, teruglopen naar de kraam waar je het gekocht heb en doodleuk vragen: "heeft u ook servetjes?"

-Op zaterdagnacht na 5 uur in de 24-uurstent met je dronken kop over het dranghek en over de tafel van de DJ kruipen en pas na meer dan een uur door de security gevraagd worden toch alsjeblieft daar weg te gaan.
pi_70782140
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 22:40 schreef alkaholic63 het volgende:
Nu al een leuk topic :-)

[ afbeelding ]
Lowlands 2004 komen we een opa tegen in de alpha

[ afbeelding ]
Meid wil niet wachten bij de toiletten

Een verhaal dat bijna onwerkelijk is.
Wij staan met een vriendengroep bij een optreden van Gorefest, in de pit verliest een vriend van me zijn schoen.
Wij lopen uit de pit, hij zegt tegen mij:"loop jij dadelijk mee om nieuwe schoen te halen in de tent?", ik zeg dat ik wel mee loop.
Hij doet z'n andere schoen uit, geeft die aan een meid naast ons om hem weg te gooien en ze gooit hem weg.
2 minuten later komt een andere vriend van me terug met een schoen. Is dat die schoen die hij was kwijtgeraakt in de pit.
Balen dat hij die schoen had weggegooid, maar vind wel een andere schoen. Dus stond op 2 verschillende schoenen.
Het optreden was inmiddels afgelopen en we stonden op het punt de tent te verlaten totdat een jongen naar ons toe kwam en zei "een van jullie was toch z'n schoen kwijt? loop eens mee". Wij lopen mee, staat daar een gast met 2 verschillende schoenen aan, precies hetzelfde schoenen als die vriend van mij, maar dan aan de andere voet. Uiteindelijk dus toch z'n beide schoenen weer :-)
Super gaaf verhaal!
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:28:00 #227
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_70798083
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:41 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Ik heb er in 2001 een meegemaakt, daarna niet meer. Maar ik ging er toch eigenlijk vanuit dat het jaarlijks gebeurt en dat ik er sindsdien niet op het juiste moment bij geweest ben.

Over twee dagen zit ik op Oxegen, dat wordt ook weer gezellig.
Vorig jaar nog een voedselgevecht gezien in de Asia, maar die werd weer snel de kop in gedrukt door klagende bezoekers en security die daarop reageerde.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:57:10 #228
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_70845538
Mooie verhalen
It's okay to be white
pi_70849889
- Koud blik soep opeten (en nog goed smaken ook)
- Wakker worden en vragen hoe je van het festival terrein je tent in bent gekomen (en waarempel ook nog eens niets kwijt bent)
- Je tent afbreken en een B-H vinden terwijl je niet meer kan herinneren iemand in je tent te hebben gehad.
- Touwtje springen met tentstokken
- Wakker worden in de voortent terwijl er in je binnentent 3 meisjes (britse) van 16 liggen.Die stonden naast me met een heel klein tentje en ik heb zon 4 persoons tent voor mijn eentje. Schijnbaar heb ik met mijn zatte kop ze uitgenodigd. Dat was nog niet zo erg, totdat ik smorgens natuurlijk de tent uitkwam en die 3 vlak daarna. Niemand geloofde dat ik in de voortent had geslapen.
Had ook nog een extra tent bij, die maar opgezet voor die dames de volgende dag. Maar een van mijn maten had iemand anders ook die tent aangeboden. Die persoon heeft dus die 2 dames er uitgegooid, flauw hoor...
- Paar jaar ervoor was er een zatte op de tent gedonderd, stok kapot, regen in de tent etc, met haringen proberen de tent strak te krijgen, kwamen wat haringen tekort, rent een maat van mij weg op zoek naar een visboer (hij had nogal geblowt), komt een uur of wat later met pannekoeken aan omdat ie geen viskraam kon vinden
  zondag 12 juli 2009 @ 11:36:10 #230
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_70896015
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:06 schreef De.Marcus het volgende:

- Paar jaar ervoor was er een zatte op de tent gedonderd, stok kapot, regen in de tent etc, met haringen proberen de tent strak te krijgen, kwamen wat haringen tekort, rent een maat van mij weg op zoek naar een visboer (hij had nogal geblowt), komt een uur of wat later met pannekoeken aan omdat ie geen viskraam kon vinden
Geef mij maar Amsterdam
pi_70907236
Vorig jaar was mijn eerste Lowlands. Ik had met 3 vrienden via marktplaats een oude tent gekocht, best groot en er een groot LL logo op gespoten met verf. We stonden op camping 3. We zijn niet veel bij de tent geweest, eigenlijk alleen om te slapen en zo nu en dan uit te rusten. Elke keer als we terugkwamen bij de tent, was er iets veranderd. Zo zat ie een keer volgepropt met ballonnen (we zijn er nooit achter gekomen wie dat gedaan had), er stond een keer een grote, zilver gespoten tak in de luifel met richtingaanwijzers naar het noorden en 'kauwgomballenbos' en volgens vrienden die verderop stonden was er ook in de tent gewipt. Dat was wel vreemd:
'Wie van jullie heeft er gewipt in de tent?'
'Huh? we zijn de hele dag niet bij de tent geweest!'
'Oh, dan zou ik maar hopen dat het niet op jouw matras was...'

Ander verhaal:
Zaterdag, tegen het eind van de ochtend. We waren net wakker, zaten nog in de slaapzak een biertje te drinken in de tent, met de flappen opengeklapt. Komt onze buurman aanlopen. Hij was vanaf de ochtend ervoor al op de been en kwam nu uit de 24-uurs tent. Hij kwam behoorlijk strak en ril over. Dus we nodigden hem uit om even te zitten en een pilsje mee te drinken. Hij ging zitten, vertelde z'n verhaal, stond op, draaide een pirouette en klapte achterover op de tent van de overburen, waar hij acuut in slaap viel. De overburen kwamen de tent uit kruipen met een kop van: 'wtf?'

Leuk topic dit. Nog een dikke maand
Want je weet niets, tot ik het je vertel.
  zondag 12 juli 2009 @ 18:17:58 #232
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_70908268
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:36 schreef Love_My_Baby het volgende:
Twee jaar terug stonden we op camping...5? 6? Die vlakbij de camercamping. Dwars door dat veld loopt een soort smal slootje zonder water. Wij hadden daarnaast onze tent opgezet, aan de andere kant van het slootje ging de camping gewoon verder.
Op een gegeven moment gingen we slapen, alleen mijn vrienden slapen altijd binnen 3 seconden en bij mij duurt het altijd wat langer.

Dus ik lag een beetje te luisteren naar wat er om ons heen gebeurde. Vlakbij zat een groep jongens, waarvan ik er 1 ineens hoorde roepen: "Ik wil een ninja worden, ik wil een ninja worden! Wat moet ik doen in een ninja te worden?"
Waarop 1 van zijn vrienden zei: "Hier, dan moet je in deze sok schijten. Dan ben je een echte ninja"
En jawel, er volgde een hoop gestommel, gemompel en gevloek in het slootje tussen onze tenten in, waarna een triomfantelijk: "Kijk nou! Nu ben ik een echte ninja!" volgde.

Ik zei nog tegen mijn tentgenoten: hoorden jullie dat? Geen antwoord, ze sliepen echt al. Dus dan lig je een beetje in jezelf te grinniken

Ohja, de volgende dag geloofde niemand dat het waargebeurd was
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  Trouwste user 2022 zondag 12 juli 2009 @ 18:40:26 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_70908888
Trouwens ik kocht een fles spa blauw 10 meter voor we het terrein op konden.

Bleek dat je die fles moest inleveren bij de ingang. Je kreeg wel een plastic glas om het in te gieten.

Ik zag dat en heb de fles spa blauw in mijn broek gestopt.

Ze zullen gedacht hebben heeft ie nu al een stijve ?

Maar ik was wel de enige die de hele fles mee het terrein op nam.

pi_70925432
quote:
Geweldig
pi_70926178
Goh, die haring/haring grappen komen wel heel vaak terug...
pi_70933071
Moet het per sé Lowlands zijn? Afgelopen weekend op Oxegen had ik een zwerm van vier zestienjarige (of minder?) meisjes om me heen die absoluut mijn haren moesten vlechten. Ik denk dat ik toch maar eens naar de kapper moet gaan...

En als je daar vertelt dat je uit Nederland komt hebben ze het ook bijna allemaal meteen over wiet. Over hoe goedkoop het in Nederland is, hoe lastig het soms is om het hier in Ierland te verkrijgen, etc.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_70942842
In 2006 (?) kreeg je gratis een skippybal als je naar Walibi geweest was. Op de laatste dag bleken mensen met zo'n bal groot wild. Iemand riep: "Skippybaaahlllllll!" en half Lowlands vloog er achteraan.

Heb wat ballen in de boom zien hangen
  Moderator maandag 13 juli 2009 @ 19:45:56 #238
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_70943085
Ik ben wel een keer gedrengt in een heel busje axe op de maandag. Onder het motto 'kapot alles moet' woonden er wat punkers naast ons. Een kameraad van mij deed even mee, schreeuwde kapot alles moet en sprong vol enthousiasme op een een busje axe. De bodem ,die naar mij gericht was, sprong eruit en de inhoud van 1 heel busje axe kwam op mij terecht. Ik heb nog nooit zo fris in de coupe op de terugreis gezeten. Er kwam zelfs een moeder en kind onze coupe binnen en zei "kijk deze ruikt een stuk beter"tegen haar kindje en ging vervolgens naast ons zitten
  maandag 13 juli 2009 @ 22:07:42 #239
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_70948323
quote:
Paar jaar ervoor was er een zatte op de tent gedonderd, stok kapot, regen in de tent etc, met haringen proberen de tent strak te krijgen, kwamen wat haringen tekort, rent een maat van mij weg op zoek naar een visboer (hij had nogal geblowt), komt een uur of wat later met pannekoeken aan omdat ie geen viskraam kon vinden
pi_70951792
quote:
Op maandag 13 juli 2009 19:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben wel een keer gedrengt in een heel busje axe op de maandag. Onder het motto 'kapot alles moet' woonden er wat punkers naast ons. Een kameraad van mij deed even mee, schreeuwde kapot alles moet en sprong vol enthousiasme op een een busje axe. De bodem ,die naar mij gericht was, sprong eruit en de inhoud van 1 heel busje axe kwam op mij terecht. Ik heb nog nooit zo fris in de coupe op de terugreis gezeten. Er kwam zelfs een moeder en kind onze coupe binnen en zei "kijk deze ruikt een stuk beter"tegen haar kindje en ging vervolgens naast ons zitten
camping 1?

Naast ons zat een groep punkers wat alleen van de camping afging voor de sex pistols...
pi_70953558
Lowlands 2006 kwam ik een jongen tegen met 1 schouder. Ik dacht dat het een act ofzo was, hij liep vrij normaal. Ik kwam met hem aan de praat en vroeg waar hij zn schouder had verstopt? Ten eerste zei hij dat ie hem had verloren op ameland. Maar wat bleek? Hij had gewoon 1 schouder!!! WTF!!

Later met hem en een vriendin van hem een biertje gedronken. Aardige gast maar stond versteld.
pi_70964485
quote:
Op maandag 13 juli 2009 19:39 schreef Tasha het volgende:
In 2006 (?) kreeg je gratis een skippybal als je naar Walibi geweest was. Op de laatste dag bleken mensen met zo'n bal groot wild. Iemand riep: "Skippybaaahlllllll!" en half Lowlands vloog er achteraan.

Heb wat ballen in de boom zien hangen
Volgens mij hetzelfde jaar kwamen we 's avond van het terrein af en gingen linksaf richting camping 5 daar waren toen mensen skippyballen aan het overschieten met mensen backstage bij de Lima. Dat ging dus over de supermarkt heen Af en toe was er eentje baldadig en die knalde dan een skippybal keihard richting de mensen die aan het kijken waren. Geweldig gezicht
pi_71012446
2005: Onze buurman kwam met eenzelfde fles sprite aanzetten en vroeg of wij frisdrank hadden. Hat ie n fles vodka over gegoten :S (dezelfdse buurman viel n dag later over zn eigen tent. de volgende ochtend gattie geen idee wat er gebeurt was, maar de tent was toch al bestemd voor n vreugde vuur.

2005: Ons zwembadje was na drie dagen veranderd in een reactievat :S

2005: (Als t 2005 was) N vriendin van me viel tijdens de prodigy in slaap Ze hat de nacjht ervoor praktisch doorgehaald.

2006: Iemand kwam om afval vragen. dus wij dachten wt?!? Maar okee. Niet veel later werd de tent van onze overburen bedolven onder een x aantal vuilniszakken :")

2006: Kreeg ik een tros bananen mee van de EO missionarissen
Als je geen goed voorbeeld kan zijn. Wordt dan een waarschuwing en geniet ervan!
pi_71031704
Vorig jaar in m'n vrije uurtjes even over de camping gewandeld, moest onwijs schijten dus ging lekker op camping 3 op het toilet zitten, zie op een gegeven moment mijn slotje omdraaien en ben net te laat om m'n deur vast te houden, trekt een over andere kneus de deur open.

Moest er eigenlijk wel om lachen en heb de rest van m'n schijterij de deur maar vastgehouden.

Hoorde om de haverklap deuren open gaan, jongens brullen en meisjes gillen.

Toen ik eenmaal klaar was toch maar even staan kijken om het leedvermaak te beleven.

.... totdat meneer de verkeerde deur lostrok.

Er was een behoorlijke buffel een hokje ingegaan en ipv die te gebruiken is hij op het hout gaan zitten dat om de spoelbak heen is getimmerd, twee voeten tegen de deur gezet en wachten totdat meneer het slotje ging omdraaien. Op het moment dat het slotje ver genoeg was schopte koning buffel de deur van binnenuit open

Meneer werd een meter of 2 naar achter geslingerd en vervolgens door 3 man het toiletgebouw uitgeslingerd

Geen idee wat er verder met 'm is gebeurd, ik zag 'n klein legertje security aan komen lopen, meer weet ik ook niet
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:34:12 #245
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_71031950
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:27 schreef Kinz het volgende:
Vorig jaar in m'n vrije uurtjes even over de camping gewandeld, moest onwijs schijten dus ging lekker op camping 3 op het toilet zitten, zie op een gegeven moment mijn slotje omdraaien en ben net te laat om m'n deur vast te houden, trekt een over andere kneus de deur open.

Moest er eigenlijk wel om lachen en heb de rest van m'n schijterij de deur maar vastgehouden.

Hoorde om de haverklap deuren open gaan, jongens brullen en meisjes gillen.

Toen ik eenmaal klaar was toch maar even staan kijken om het leedvermaak te beleven.

.... totdat meneer de verkeerde deur lostrok.

Er was een behoorlijke buffel een hokje ingegaan en ipv die te gebruiken is hij op het hout gaan zitten dat om de spoelbak heen is getimmerd, twee voeten tegen de deur gezet en wachten totdat meneer het slotje ging omdraaien. Op het moment dat het slotje ver genoeg was schopte koning buffel de deur van binnenuit open

Meneer werd een meter of 2 naar achter geslingerd en vervolgens door 3 man het toiletgebouw uitgeslingerd

Geen idee wat er verder met 'm is gebeurd, ik zag 'n klein legertje security aan komen lopen, meer weet ik ook niet
Over schijterij gesproken. Vorig jaar zat ik net iets te lang op de plee. mijn benen voelden al een beetje raar toen ik opstond maar ach. dat kan. het was tenslotte alweer zondag. Gooi de deur open wil een stap zetten. Werkten de benen niet echt mee en flikker zo voorover die plees uit. Ik heb mensen nog nooit zo hard horen lachen. Kon er zelf de humor gelukkig ook wel van inzien.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_71032712
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:34 schreef Gewoonik het volgende:

[..]

Over schijterij gesproken. Vorig jaar zat ik net iets te lang op de plee. mijn benen voelden al een beetje raar toen ik opstond maar ach. dat kan. het was tenslotte alweer zondag. Gooi de deur open wil een stap zetten. Werkten de benen niet echt mee en flikker zo voorover die plees uit. Ik heb mensen nog nooit zo hard horen lachen. Kon er zelf de humor gelukkig ook wel van inzien.
Je had er eigenlijk een toneelstukje van moeten maken, vieze kop trekken en schreeuwen dat het stinkt enzo
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:32:05 #247
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_71033883
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:58 schreef Kinz het volgende:

[..]

Je had er eigenlijk een toneelstukje van moeten maken, vieze kop trekken en schreeuwen dat het stinkt enzo
Het was zondag.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_71118168
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:32 schreef Gewoonik het volgende:

[..]

Het was zondag.
Wat was er mis met je dan? Meestal loopt iedereen er op zondag zo bij, al hebben ze dat zelf niet door
  zondag 19 juli 2009 @ 14:48:41 #249
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_71118702
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:32 schreef Kinz het volgende:

[..]

Wat was er mis met je dan? Meestal loopt iedereen er op zondag zo bij, al hebben ze dat zelf niet door
Ja, maar dat schreeuwen. Daar ben ik dan veel te brak voor.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  zondag 26 juli 2009 @ 16:16:55 #250
147650 based
my very own drum!
pi_71341441
kickje

- toen in 2006 de riolering was overstroomd op camping B en er schijt all over the place lag, incl. in een aantal tenten, die ook nog eens compleet weggespoeld werden (tip: kijk goed of je niet bij een putdeksel staat )
- modderglijden bij alpha was leuk om te zien, incl. half naakte dames (moet nog ergens een foto van staan op internet)
-een tent die mensen hadden laten staan op maandag die gewoon letterlijk 50 meter door de lucht vloog en daarna weer netjes verderop landde

pff ik weet het allemaal niet meer
I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
pi_71342008
Camping B? Is dat een geheime camping ofzo?
  zondag 26 juli 2009 @ 17:07:15 #252
147650 based
my very own drum!
pi_71342710
quote:
Op zondag 26 juli 2009 16:37 schreef frame-saw het volgende:
Camping B? Is dat een geheime camping ofzo?
ik bedoelde de 2e
sorry hoor...
I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
pi_71352905
2009 is mijn eerste keer LL, als ik deze verhalen lees krijg ik extra zin .
pi_71356671
In 2006 iets grappigs. Was met 2 vrienden in de 24uurs tent en er ontstond een pit op de muziek van Tiesto . Wij er ook in, merk ik dat m'n horloge van m'n pols geslagen werd. Dus wij zoeken en begint ineens iedereen te zoeken. Vraagt zo'n gast na 5 minuten aan me: "Hey joh! Wat zoeken we eigenlijk?"
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 juli 2009 @ 23:15:30 #255
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_71380969
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:41 schreef Sunnythesun het volgende:
En waar blijft nou die foto?!?

voor de volledigheid, ik ben daar links aan het vissen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 27 juli 2009 @ 23:52:46 #256
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_71382092
Twee jaar geleden was op zondagochtend toen we wakker werden opeens alle tyfuszooi opgeruimd, en niet alleen bij ons. Stuk of vijf tenten verderop stonden acht volle vuilniszakken ofzo, blijkbaar had iemand heel erg de behoefte op te ruimen
Niet zo heel vreemd, maar vorig jaar wel gelachen toen iemand zich wou 'wassen' met een flesje water van iemand anders (zonder toestemming te vragen). Kiepert heel het flesje over zijn gezicht heen en merkt dan pas dat het Martini is Kon 'ie alsnog naar de wasbakken.
Tranquillo
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:32:46 #257
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_71393542
Ook altijd een mooi ritueel:
Mensen die geen zin hebben om hun tent weer mee te nemen op maandagochtend. Vooral de mensen die in hun tent gaan staan en dan heel hard gaan rennen zien er hilarisch uit, komt er opeens een tentje met een noodgang op je af
  woensdag 29 juli 2009 @ 00:11:58 #258
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_71414537
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:32 schreef ralfseltje het volgende:
Ook altijd een mooi ritueel:
Mensen die geen zin hebben om hun tent weer mee te nemen op maandagochtend. Vooral de mensen die in hun tent gaan staan en dan heel hard gaan rennen zien er hilarisch uit, komt er opeens een tentje met een noodgang op je af
Op te lossen door de buren uit te nodigen op de laatste ochtend en hem dan te smeren... schijnt te werken heb ik gehoord.
The more debt, the better
pi_71424380
quote:
Op maandag 27 juli 2009 08:03 schreef Albert86 het volgende:
In 2006 iets grappigs. Was met 2 vrienden in de 24uurs tent en er ontstond een pit op de muziek van Tiesto . Wij er ook in, merk ik dat m'n horloge van m'n pols geslagen werd. Dus wij zoeken en begint ineens iedereen te zoeken. Vraagt zo'n gast na 5 minuten aan me: "Hey joh! Wat zoeken we eigenlijk?"
Dat had er eentje van mij kunnen wezen
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_71467484
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:11 schreef flyguy het volgende:

[..]

Op te lossen door de buren uit te nodigen op de laatste ochtend en hem dan te smeren... schijnt te werken heb ik gehoord.
Je moet gewoon de laatste nacht doortrekken en vervolgens rond 0600u de bus nemen. Net zo makkelijk.
Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 09:06:33 #261
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71481326
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

voor de volledigheid, ik ben daar links aan het vissen
Jezus wat een pleuris drap.. ik hoop dus echt niet dat ik dit kan verwachten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_71481366
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:06 schreef Ticker het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er helaas geen foto's van, maar in 2006 was het erg met de regen. Er stond een tentje achter onze tent die voor meer dan de helft in het water stond

Tip voor je bij het opzetten van de tent: Zoek een wat hoger punt op. Mocht het hard gaan regenen, loopt het bij jouw tent weg ipv dat het blijft liggen.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 09:24:15 #263
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71481658
mama
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_71482185
Niet zo mieten
Waarom denk je dat iedereen altijd regenlaarzen mee heeft
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  vrijdag 31 juli 2009 @ 10:06:40 #265
17750 alkaholic63
Geniet, maar FOK met mate
pi_71482617
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:09 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Heb er helaas geen foto's van, maar in 2006 was het erg met de regen. Er stond een tentje achter onze tent die voor meer dan de helft in het water stond

Tip voor je bij het opzetten van de tent: Zoek een wat hoger punt op. Mocht het hard gaan regenen, loopt het bij jouw tent weg ipv dat het blijft liggen.
Jep dat was 2006

Dip me in chocolate and throw me to the lesbians
  vrijdag 31 juli 2009 @ 10:08:19 #266
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71482676
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:47 schreef liefie_ het volgende:
Niet zo mieten
Waarom denk je dat iedereen altijd regenlaarzen mee heeft
Moet ik laarzen gaan aanschaffen????
pi_71482709
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 10:08 schreef Ticker het volgende:

[..]

Laarzen, Kisten of Sandalen.
pi_71483873
Kisten werken prima bij mij
pi_71483914
Ohja, ook nog zoiets in 2006. 2 vriendinnen die mee waren gingen zich douchen op LL, omdat ze zich zo smerig voelden vanwege al het modder. Komen ze de douche weer uitlopen en wat hebben ze aan? Slippers Voeten weer net zo smerig als voor de douchebeurt.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 15:56:59 #270
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_71492601
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 10:08 schreef Ticker het volgende:

[..]

Niet zo huillie doen anders heb je voordat je gaat al natte voeten..

Een beetje regen of een buitje hoort er gewoon bij..
pi_71494047
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 15:56 schreef Tism het volgende:

[..]

Niet zo huillie doen anders heb je voordat je gaat al natte voeten..

Een beetje regen of een buitje hoort er gewoon bij..
Wou net zeggen ja. Vorig jaar nog met tientallen anderen staan schuilen in zo'n Douwe Egberts tentje vlakbij de Alpha. Moet zeggen dat het best gezellig was
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 31 juli 2009 @ 17:09:27 #272
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_71494544
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:06 schreef Ticker het volgende:

[..]

SPOILER
het kan altijd erger; Glastonbury 2005:

DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_71494694
OMG! dat is best wel kut en grappig tegelijk haha
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 31 juli 2009 @ 17:23:33 #274
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_71494834
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 17:16 schreef liefie_ het volgende:
OMG! dat is best wel kut en grappig tegelijk haha
en dat festival begon met een bizar warme dag, alleen een dag later begon de zondvloed
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 31 juli 2009 @ 17:25:22 #275
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_71494875
Leuke verhalen, ik ben persoonlijk nooit op Lowlands geweest dus ik heb geen verhaal om te delen.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_71494888
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 17:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en dat festival begon met een bizar warme dag, alleen een dag later begon de zondvloed
Stond je er zelf tussen?
Was jou tentje ook zo dood
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 31 juli 2009 @ 23:32:27 #277
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_71504780
Nee ik was er niet bij
DeLuna vindt me dik ;(
pi_71514287
Ik heb het op Lowlands altijd op sneakers gered! Gewoon niet bang zijn.

Drie vreemde/grappige/klote dingen die ik zelf mee gemaakt heb zijn:

Een voetbalwedstrijd houden voor de echo tent, samen met een stel andere mensen. Dus gewoon tussen mensen door rennen, schouder duwtjes geven, mensen onderuit slijden etc. Niemand werd kwaad, veel mensen gingen mee doen en het was er echt veel te druk !

Een of andere schraper zit gehurkt in de plas bij de biertent (rechts achteraan de Alpha) muntjes onder de bar weg te halen met een stokje. Ik zie dit en ga naast hem staan en laat muntjes in de plas vallen. Hij met zijn schraperige handen snel de muntjes uit de plas halen terwijl ik as op zijn hoofd aftip.

BIj het oprijden van de parkeerplaats (2004) van plan zijn op een rijdende pick-up te springen. Ik had de auto al vast en zou er op springen, maar tegelijk geeft hij meer gas. Gevolg is dat mijn hand vast schiet en ik een stuk over het asfalt mee gesleurd wordt. Tweede gevolg is dat mijn buik behoorlijk open ligt en is mijn schouder een vleeswond van 10 bij 5 zit. Derde gevolg is dat ik vrij regelmatig naar de EHBO moest en door bepaalde behandel methodes 24 uur niet douchen mocht (wat makkelijk lukte).
pi_71514332
quote:
Lowlands

N~
2001 was dit ook het geval, weet niet of het in 2000 ook zo was!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:09:10 #280
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71514393
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 14:03 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb het op Lowlands altijd op sneakers gered! Gewoon niet bang zijn.
Dit is nou essentiële informatie!!
pi_71515212
Was ook wel leuk trouwens voor Lowlands 2007. Ik had met vrienden een weddenschap gedaan over de kleur van het bandje. Ik had toevallig groen/wit gezegd. De winnaar zou van iedereen een muntje krijgen (simpel, maar iets). En aangezien er 20 man meededen, kreeg ik 19 muntjes
pi_71519795
Bedacht me trouwens net ook dat ik samen met zo'n 200 anderen in 2006 een flink stuk hebben omgelopen naar de ingang van Lowlands . We werden afgezet bij de ingang van Six Flags en omdat het onze 1e keer was hadden we geen idee waar we heen moesten. We zagen een hele grote groep mensen met veel tassen, tenten en andere zooi, dus wij die achterna lopen. Bleek dat zij ook niet wisten welke kant we op moesten. Hebben we intotaal iets van 2,5/3uur gelopen. Toen we bij de ingang aankwamen, zagen we de achtbaan van six flags weer en bleek dat we 5 minuten lopen voor de ingang afgezet waren xD.

Maar goed, heb onderweg wel vrienden gemaakt met lui uit Nood-Holland geloof ik. Kreeg nog pannenkoeken van ze toen we bijna bij de ingang waren Dat zijn weer de leuke dingen van Lowlands. Iedereen is vriend van iedereen
pi_71519819
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:37 schreef Albert86 het volgende:
Hebben we intotaal iets van 2,5/3uur gelopen.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:15:22 #284
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_71520700
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 18:37 schreef Albert86 het volgende:
Bedacht me trouwens net ook dat ik samen met zo'n 200 anderen in 2006 een flink stuk hebben omgelopen naar de ingang van Lowlands . We werden afgezet bij de ingang van Six Flags en omdat het onze 1e keer was hadden we geen idee waar we heen moesten. We zagen een hele grote groep mensen met veel tassen, tenten en andere zooi, dus wij die achterna lopen. Bleek dat zij ook niet wisten welke kant we op moesten. Hebben we intotaal iets van 2,5/3uur gelopen. Toen we bij de ingang aankwamen, zagen we de achtbaan van six flags weer en bleek dat we 5 minuten lopen voor de ingang afgezet waren xD.
OMG!!
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:41:33 #285
7889 tong80
Spleenheup
pi_71521432
Ik kreeg trouwens een foto doorgemaild paar jaar geleden.

Vriend van me stond dronken naakt in een klikko. Met applaudiserende Lowlanders om hem heen.

Trouwste user 2022 zaterdag 1 augustus 2009 @ 19:42:30 #286
7889 tong80
Spleenheup
pi_71521460
Was er iemand bij het Pennywise optreden waar honderd crowdsurfers op het podium stonden en het optreden werd afgebroken ?

pi_71522195
Ja

(ik geloof dat ik tot één van die ~honderd behoorde)
2011: Groezrock - Pinkpop - Hurricane - Summerfestival - Exit - Parade - Dour - Rock Werchter - Sziget - Lowlands - Laundry Day - Iceland Airwaves
Hoppa!! Lekker zomertje!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:01:51 #288
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_71523664
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:42 schreef tong80 het volgende:
Was er iemand bij het Pennywise optreden waar honderd crowdsurfers op het podium stonden en het optreden werd afgebroken ?

Yep was keurig.. dit jaar word AUX RAUS ook afgelast geloof me .. we gaan helemaal los daar.
Minds are like parachutes. They only function when open.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:31:14 #289
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_71682352
- vriend die een uurtje of twee later dan ons in de tent aankwam. Waarom zo lang? Hij moest ook naar camping 4, maar had niet meegekregen dat er gewoon een pad in het 24 uurs gebied loopt. Hij was dus rechtstreeks overgestoken naar camping 2, ziet links van zich het bord van camping 4 in de verte staan, en dacht dat het het handigste was om de route 2>3>4 te lopen, door bij elke camping over het hek te klimmen (ok, hij was ook bezopen)

- LL 2000 bij K's choise op de heuvel van de Alpha: vuurtje gebouwd (de vlammen sloegen ongeveer 4 meter de lucht in), 50 man er omheen en de indianendans doen!

- buikschuivers over de eettafels (4 op een rij), met erachter een kliko

- aandachtshoertjes die bij de Beugelbar gingen flashen voor de "15 seconds of fame" camera. Gevolg: halve beugelbar begint bier over ze heen te sproeien
Bij tijd en wijle aanwezig...
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:42:55 #290
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_71682729
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:01 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Yep was keurig.. dit jaar word AUX RAUS ook afgelast geloof me .. we gaan helemaal los daar.
Oh ja!.. Zeker weten!..
pi_71685476
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:41 schreef tong80 het volgende:
Ik kreeg trouwens een foto doorgemaild paar jaar geleden.

Vriend van me stond dronken naakt in een klikko. Met applaudiserende Lowlanders om hem heen.

Nou, laat maar zien Tong. We weten allemaal dat jij het bent.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:37:05 #292
230345 conobram
is neit lam
pi_71686293
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:31 schreef greatgonzo het volgende:
- aandachtshoertjes die bij de Beugelbar gingen flashen voor de "15 seconds of fame" camera. Gevolg: halve beugelbar begint bier over ze heen te sproeien
Dat waren hopelijk niet die 2 dikke wijven van die ene foto in de modder?

Trouwste user 2022 vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:40:55 #293
7889 tong80
Spleenheup
pi_71686418
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:31 schreef greatgonzo het volgende:

- buikschuivers over de eettafels (4 op een rij), met erachter een kliko

Legendarisch

Trouwste user 2022 vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:42:00 #294
7889 tong80
Spleenheup
pi_71686449
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:13 schreef julian6 het volgende:

[..]

Nou, laat maar zien Tong. We weten allemaal dat jij het bent.

pi_71686532
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 17:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

het kan altijd erger; Glastonbury 2005:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lowlands 2002 kwam aardig in de buurt .
pi_71686574
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:15 schreef Horloge het volgende:

[..]

OMG!!
We hadden zo het hele Lowlands terrein al gezien voordat we binnen waren. Gewoon een rondje om het terrein heen gelopen...
pi_72112506
Iemand al goede verhalen?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:30:19 #298
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_72112832
Ik zet vanavond wel even wat neer Nu eerst naar het strand, even te zwemmen
pi_72113052
Alleen een met slasaus besmeurde tent vanochtend.
  Trouwste user 2022 maandag 24 augustus 2009 @ 16:00:47 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_72113700
  Trouwste user 2022 maandag 24 augustus 2009 @ 16:01:07 #301
7889 tong80
Spleenheup
pi_72113712
Kan deze naar de archieven

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')