Geweldig!..quote:Op zondag 21 juni 2009 00:04 schreef alkaholic63 het volgende:
Ik heb nog niemand gehoord over het balkan feest een aantal jaar terug, daar draaide Eugene Hutz, de frontzanger van Gogol Bordello. Het was al geinig om te zien dat hij met z'n zatte harses het publiek wil opzwepen en over een van de boxen flikkert![]()
Wij stonden helemaal vooraan en ik zag aan de andere kant van het hek een strandbal liggen, dus ik pak die strandbal. De security bestaande uit 1 persoon deed niks. De strandbal ging gezellig door het publiek heen en eindigde weer achter het hek. Dus ik weer over het hek heen om de bal te pakken en weer reageerde de security niet. Ik zeg tegen mijn broer, dat dit mijn kans wordt om het podium op te klimmen.
En zo geschiedde, ik het hek over het podium op, toen was het hek van de dam. Een groot deel van de vriendengroep volgde mijn voorbeeld en als er 1 schaap over de dam is volgen er meer, er was geen houden meer aan. Heel het podium stond vol. Bij deze het bewijs![]()
[ afbeelding ]
Hier komen we net het podium op
[ afbeelding ]
Hier volgen meer schapen![]()
[ afbeelding ]
er is geen houden meer aan, gezellig feest op het podium
[ afbeelding ]
Nog even snel met mijn gsm een foto gemaakt van mijn nieuwe held Eugene Hutz![]()
[ afbeelding ]
En nog 1tje vanaf het podium richting het publiek omdat we dit waarschijnlijk niet meer meemaken!
Mooi verhaal, maar ik ben toch benieuwd naar die foto want die is dood.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:04 schreef alkaholic63 het volgende:
[ afbeelding ]
En nog 1tje vanaf het podium richting het publiek omdat we dit waarschijnlijk niet meer meemaken!
Gewoon de url bezoekenquote:Op zondag 21 juni 2009 00:27 schreef conobram het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar ik ben toch benieuwd naar die foto want die is dood.
Not foundquote:Op zondag 21 juni 2009 00:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gewoon de url bezoeken
http://lh3.ggpht.com/_0MB(...)Vmplk7Q/DSC00020.JPG
[ afbeelding ]
Gefixt ;-)quote:Op zondag 21 juni 2009 00:27 schreef conobram het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar ik ben toch benieuwd naar die foto want die is dood.
Geen dankquote:Op maandag 22 juni 2009 19:30 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een van mijn mooiste lowlands-herinneringen, bij deze nog bedankt![]()
Ikzelf niet, vrienden wel. Ik vond het er allemaal zo hilarisch uit zien van 'beneden' dat ik lekker daar ben blijven hossen. Had natuurlijk gewoon mee het podium op gemoeten, achterafquote:Op maandag 22 juni 2009 20:15 schreef alkaholic63 het volgende:
[..]
Geen dank, jij hebt ook nog op het podium gestaan?
Het leukste was nog dat Eugene Hutz een fles wijn ofzo naast z'n draaitafel had staan, waaruit zoveel mensen hadden gedronken dat deze zo goed als leeg achterbleef...
Denk er nog steeds met veel plezier aan terug, bijna niet te overtreffen ben ik bang
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:43 schreef Enfermera het volgende:
Tof topic!![]()
Op een van mijn eerste Lowlands (2002 of 2003) zag ik op camping 2, bij dat bos in de buurt 2 jongens in een opblaasbare rubberboot zitten met een hengel met een haring eraan. Let wel; een tentharing, geen visIk moest zo hard lachen om hun grap dat ik ze een muntje heb gegeven
![]()
Zulke momenten maak je echt alleen maar mee op Lowlands.
Seriously? Omgquote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]that was me
ik zal eens kijken of ik er nog ergens een foto van heb
leipe shit ouwe. hier voor kom ik naar lowlands.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:04 schreef alkaholic63 het volgende:
Ik heb nog niemand gehoord over het balkan feest een aantal jaar terug, daar draaide Eugene Hutz, de frontzanger van Gogol Bordello. Het was al geinig om te zien dat hij met z'n zatte harses het publiek wil opzwepen en over een van de boxen flikkert![]()
Wij stonden helemaal vooraan en ik zag aan de andere kant van het hek een strandbal liggen, dus ik pak die strandbal. De security bestaande uit 1 persoon deed niks. De strandbal ging gezellig door het publiek heen en eindigde weer achter het hek. Dus ik weer over het hek heen om de bal te pakken en weer reageerde de security niet. Ik zeg tegen mijn broer, dat dit mijn kans wordt om het podium op te klimmen.
En zo geschiedde, ik het hek over het podium op, toen was het hek van de dam. Een groot deel van de vriendengroep volgde mijn voorbeeld en als er 1 schaap over de dam is volgen er meer, er was geen houden meer aan. Heel het podium stond vol. Bij deze het bewijs![]()
[ afbeelding ]
Hier komen we net het podium op
[ afbeelding ]
Hier volgen meer schapen![]()
[ afbeelding ]
er is geen houden meer aan, gezellig feest op het podium
[ afbeelding ]
Nog even snel met mijn gsm een foto gemaakt van mijn nieuwe held Eugene Hutz![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]that was me
ik zal eens kijken of ik er nog ergens een foto van heb
Dat is nog steeds een klassieker.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:12 schreef Bill_E het volgende:
Ik heb op lowlands ik denk 1998 ongeveer 30 man zo gek gekregen om mee te zoeken naar mijn tent.. En Ik had verteld dat mijn tent Theo hete ( was van de scapino the serie ). Dus iedereen hard "Theo!" uiteindelijk mijn tent gevonden.
Blijkbaar is het een populaire tent want in 2007 hoorde ik ook nog veel mensen die hun tent zochten.. ( laatste keer dat ik er was)
Zaltbommel? Heb je daar nog familie/woon je er zelf?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. In de crisisjaren ging ie kanaries verkopen langs de deur.
Had ie gewoon mussen geel geschilderd.
Hij staat ook met zijn verhalen in het anekdotes boekje van Zaltbommel.
zekersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |