quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:55 schreef Trevor het volgende:
Bij Kees van Hondt liep er iemand voorop in de polonaise met een grote emmer over zijn hoofd zodat hij overal tegenop botste.
Keeswaardig.
zoiets heb ik ook ooit meegemaakt. gelukkig was het nog overdag en was ik nog enigszins helder. ik zit aan een tafel iets te eten, zit er tegenover me iemand die me kent van vroeger. zitten we een beetje te kletsen, mengt iemand anders zich in het gesprek, die we ook allebei kennen, komt uit dezelfde plaats. vond het ook erg apart.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:33 schreef Caspian het volgende:
Vorig jaar, bij Benga (dubstep) stond ik samen met een vriend van me buiten te spacen. We waren helemaal van de kaart en vonden het te warm en druk daarbinnen, en de motregen was wel fijn en trippy. Wij dus dansen, allebij een beetje in onze eigen wereld, begint hij aan te pappen met een chick daar. Ik zie het van een afstand gebeuren, maar besteed er verder niet teveel aandacht aan. Komen ze richting mij (omdat hij mij wil voorstellen aan haar) herken ik haar ineens. Is het de ex van een vriend van jaren geleden, waar ik altijd wel goed mee kon opschieten.
Even later sta ik te dansen, weer alleen, en wil ik sigaret roken. Ik heb geen zin om m'n vuur op te zoeken in m'n zakken, en dat soort momenten grijp ik aan om contact te maken met andere mensen. Ik vraag de kerel naast me om een vuurtje, blijkt het een vriend van jaaaaaren terug te zijn, waar ik het contact helemaal mee verloren was.
Aan het einde van het optreden kwam ik nog een oude bekende tegen.
Het is geen grappig verhaal, maar het is wel het meest vreemde uurtje in mijn lowlands geschiedenis geweest. Zoveel toevalligheden in zo'n korte tijd dat het echt surrealistisch aanvoelde.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:52 schreef tong80 het volgende:
Zag ooit een zatlap die lag te ronken.
Dat is niet zo vreemd maar hij was helemaal ingetaped op zijn luchtbed door zijn vrienden.
Had wel willen zien hoe ie wakker werd.
Je kon al jaren naar de overkant met een bootje vanaf de Alpha ongeveer. Alleen staat er nu aan de overkant een sauna.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:50 schreef LintuxCx het volgende:
Een bootje? Is dat iets van de laatste twee jaren ofzo? Had daar nog nooit van gehoord...
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:43 schreef Enfermera het volgende:
Tof topic!![]()
Op een van mijn eerste Lowlands (2002 of 2003) zag ik op camping 2, bij dat bos in de buurt 2 jongens in een opblaasbare rubberboot zitten met een hengel met een haring eraan. Let wel; een tentharing, geen visIk moest zo hard lachen om hun grap dat ik ze een muntje heb gegeven
![]()
Zulke momenten maak je echt alleen maar mee op Lowlands.
spiegeltent? huh? wat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:20 schreef MB88 het volgende:
Het bootje pendelt tussen het terras van de spiegeltent, de sauna en Alpha.
Vorig jaar stapten we bij de spiegeltent in om decadent naar Alpha te varen, stapt de 'kapitein' met 2 glazen bier in... onderweg haalt hij zijn hand open aan de rand van z'n bootje: een bloederig zooitje op die boot, pfff.
Off topic.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:43 schreef Enfermera het volgende:
Tof topic!![]()
Op een van mijn eerste Lowlands (2002 of 2003) zag ik op camping 2, bij dat bos in de buurt 2 jongens in een opblaasbare rubberboot zitten met een hengel met een haring eraan. Let wel; een tentharing, geen visIk moest zo hard lachen om hun grap dat ik ze een muntje heb gegeven
![]()
Zulke momenten maak je echt alleen maar mee op Lowlands.
Ja tochquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:10 schreef peterfan het volgende:
[..]
Echt geweldig! En ook leuk dat je ze een muntje hebt gegeven. Inderdaad, dit soort dingen (en jouw reactie daarop)..only at Lowlands people!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Off topic.
Doet mij denken aan mijn opa.
Deed ooit mee aan een hengelwedstrijd en had een haring aan de haak gemaakt.
Hij deed alsof ie hem vong en vrat hem op.
Zijn tegenstander verbouwereerd : 'Wat doe je nu ?'
Opa : 'De eerste die ik vang eet ik altijd op om te proeven of ik op het juiste stekkie zit.'
Zeker. In de crisisjaren ging ie kanaries verkopen langs de deur.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:40 schreef kesselman het volgende:
Geweldig is ook het moment dat ik op vrijdag terug kom van de bravo/india,en dan van mijn tent
in mijn onderbroek naar de douches loop om te gaan douchen.
En dat er dan geen mens is die vreemd naar me kijkt.
Dat vind ik nou echt een heerlijk lowlandsmoment!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |