abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69972524
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 22:55 schreef Trevor het volgende:
Bij Kees van Hondt liep er iemand voorop in de polonaise met een grote emmer over zijn hoofd zodat hij overal tegenop botste.

Keeswaardig.
pi_69973960
Een keer na een flinke joint 's middags in een tent (India?) in slaap gevallen waar op dat moment niks speelde en daarna wakker geworden middenin een drum'n bassende menigte
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 juni 2009 @ 21:52:38 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_69987021
Zag ooit een zatlap die lag te ronken.

Dat is niet zo vreemd maar hij was helemaal ingetaped op zijn luchtbed door zijn vrienden.

Had wel willen zien hoe ie wakker werd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 15 juni 2009 @ 15:33:20 #104
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_70027243
Vorig jaar, bij Benga (dubstep) stond ik samen met een vriend van me buiten te spacen. We waren helemaal van de kaart en vonden het te warm en druk daarbinnen, en de motregen was wel fijn en trippy. Wij dus dansen, allebij een beetje in onze eigen wereld, begint hij aan te pappen met een chick daar. Ik zie het van een afstand gebeuren, maar besteed er verder niet teveel aandacht aan. Komen ze richting mij (omdat hij mij wil voorstellen aan haar) herken ik haar ineens. Is het de ex van een vriend van jaren geleden, waar ik altijd wel goed mee kon opschieten.

Even later sta ik te dansen, weer alleen, en wil ik sigaret roken. Ik heb geen zin om m'n vuur op te zoeken in m'n zakken, en dat soort momenten grijp ik aan om contact te maken met andere mensen. Ik vraag de kerel naast me om een vuurtje, blijkt het een vriend van jaaaaaren terug te zijn, waar ik het contact helemaal mee verloren was.

Aan het einde van het optreden kwam ik nog een oude bekende tegen.

Het is geen grappig verhaal, maar het is wel het meest vreemde uurtje in mijn lowlands geschiedenis geweest. Zoveel toevalligheden in zo'n korte tijd dat het echt surrealistisch aanvoelde.

Ik heb natuurlijk ook de standaard lowlands verhalen, zoals in '05 (m'n eerste keer lowlands) op donderdag avond van camping 3 afkomen met een vriend van me, allebij helemaal van de kaart en helemaal onder de indruk van het hele lowlands gebeuren, lopen we ineens langs die houten schermen (met grafitti erop ofzo) waar een stuk of 10/12 meiden topless staan te poseren, ondertussen hun vriendinnen en andere vrouwen aansporend erbij te komen, en een gigantische menigte eromheen die foto's aan het maken is.

Tijdens de Offspring in de pit staan, maar redelijk op dezelfde plek kunnen blijven (ik ben nogal lang), terwijl er in m'n directe omgeving een lilliputter alle kanten uitgegooit wordt.

Verder natuurlijk ook de nodige vreemde figuren gezien, wazige gebeurtenissen meegemaakt, vreemde gesprekken gevoert, maar aangezien we het over lowlands hebben zijn die eigenlijk standaard en niet noemenswaardig. Als ik meer bedenk zal ik wel even posten.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_70028514
Een vriend van me die tijdens het Dropkick Murphys optreden in '99 (?) de pit uitkomt en onder de bloedvlekken zit. Hij trekt zijn t-shirt uit en er is geen wondje bij hem te bekennen. Tot op de dag van vandaag onbekend wie voor de enorme hoeveelheid bloed verantwoordelijk was.
pi_70029123
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:33 schreef Caspian het volgende:
Vorig jaar, bij Benga (dubstep) stond ik samen met een vriend van me buiten te spacen. We waren helemaal van de kaart en vonden het te warm en druk daarbinnen, en de motregen was wel fijn en trippy. Wij dus dansen, allebij een beetje in onze eigen wereld, begint hij aan te pappen met een chick daar. Ik zie het van een afstand gebeuren, maar besteed er verder niet teveel aandacht aan. Komen ze richting mij (omdat hij mij wil voorstellen aan haar) herken ik haar ineens. Is het de ex van een vriend van jaren geleden, waar ik altijd wel goed mee kon opschieten.

Even later sta ik te dansen, weer alleen, en wil ik sigaret roken. Ik heb geen zin om m'n vuur op te zoeken in m'n zakken, en dat soort momenten grijp ik aan om contact te maken met andere mensen. Ik vraag de kerel naast me om een vuurtje, blijkt het een vriend van jaaaaaren terug te zijn, waar ik het contact helemaal mee verloren was.

Aan het einde van het optreden kwam ik nog een oude bekende tegen.

Het is geen grappig verhaal, maar het is wel het meest vreemde uurtje in mijn lowlands geschiedenis geweest. Zoveel toevalligheden in zo'n korte tijd dat het echt surrealistisch aanvoelde.
zoiets heb ik ook ooit meegemaakt. gelukkig was het nog overdag en was ik nog enigszins helder. ik zit aan een tafel iets te eten, zit er tegenover me iemand die me kent van vroeger. zitten we een beetje te kletsen, mengt iemand anders zich in het gesprek, die we ook allebei kennen, komt uit dezelfde plaats. vond het ook erg apart.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:15:02 #107
105850 Fuente
mamamuts
pi_70042371
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 21:52 schreef tong80 het volgende:
Zag ooit een zatlap die lag te ronken.

Dat is niet zo vreemd maar hij was helemaal ingetaped op zijn luchtbed door zijn vrienden.

Had wel willen zien hoe ie wakker werd.

Ik heb eigenlijk nog nooit iets vreemds gedaan op LL , behalve dan douchen en denken dat je er schoner uitkomt dan dat je erin ging
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70042917
TVP!
  maandag 15 juni 2009 @ 22:39:30 #109
58560 Oksel
Gezellig.
pi_70043506
Ik ben nooit op Lowlands geweest.. Wel op Nature One, maar dat telt vast niet? Nou en. Vertel het toch.

Ik zat 's ochtends met mijn vriendin op een stoeprandje te wachten. Mijn vriendin dronken, ik had flink aan de MDMA gezeten, en zat nog lekker in een roes. Het was druk, overal stonden mensen te wachten op taxi's en andere manieren om naar hun hotel te gaan. Meerdaags festival, maar toch veel mensen die niet op het campingterrein sliepen. Mijn vriendin woonde daar vlakbij, en we waren op het wachten op haar broer die ons om 6 uur 's ochtends kwam oppikken.

Komt er een auto aanrijden, met zo'n lange platte traileraanhanger erachter. Natuurlijk gaan er mensen op zitten, staan, je kent het. Dus die auto rijd langzaam weg.. 1 vent blijft te lang zitten met z'n lamme hoofd.. de auto gaat harder rijden.. die vent vind het genoeg, springt er af, verliest zijn evenwicht en klapt VOL met z'n lamme bek op het asfalt, 1 meter voor onze neus. De klap galmt nog na in mijn oren.. alsof er een watermeloen op de grond uiteenspatte. Mijn vriendin werd spontaan misselijk.

Ik spring op, pak zijn hoofd, zie een flink gat in zijn hoofd, zijn ogen wegdraaien en hem out gaan. Vrienden erbij, ambulance erbij. Het viel mee.. maar dat geluid.. Zal dat geluid nooit vergeten. BAM.
  woensdag 17 juni 2009 @ 07:59:35 #110
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_70084092
Bij de loempia tent gaan staan en zeggen dat je muntje gevallen is.
Werkt altijd.

Was ik net in de sauna geweest, wij nog eff verder kijken op dat eilandje, met alleen een handoek om je middel.
Staan der van die wigwams waar je op grote kussens kon chillen. Dus een vriend en ik daar zo op chillen.
En ik met mn wazige kop zo in kleermakers zit achterover hangen, niet doorhebben dat ik in mn blote tokus lig

Naja eff snel gecorrigeerd en verder chillen, komt er een halfbakken homo naar me toe om te vragen of ie me mag masseren.
"Ehm... eh... goeiendag .. vind u het erg als ik u mag masseren misschien " met zo een vlaamse stem.

Vreemde situaties daar.

Ohjah. En toen wilde we weer terug naar de overkant, met dat bootje mee.
Staan er al een tijd lang mensen te wachten, maar geen kapitein zegmaar.
En het begon te regenen en alles. Iedereen werd zijknat.
En maar schreeuwen om een kapitein.
Na echt 20 minuten geen reactie gingen we gewoon in die boot zitten wachten. Pakt er opeens iemand die knuppel vast, vaart ie weg.

Wij op het water, en die kapitein zo op die steiger van "kom terug kom terug!!"

Boot aangemeerd aan de andere kant, stapt iedereen uit, en dat bootje lag daar maar. en de nieuwe lichting zo van "ja wie gaat ons brengen"

Ja waren wel leuke momenten
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_70088135
Een bootje? Is dat iets van de laatste twee jaren ofzo? Had daar nog nooit van gehoord...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_70088575
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 10:50 schreef LintuxCx het volgende:
Een bootje? Is dat iets van de laatste twee jaren ofzo? Had daar nog nooit van gehoord...
Je kon al jaren naar de overkant met een bootje vanaf de Alpha ongeveer. Alleen staat er nu aan de overkant een sauna.
pi_70089211
Het bootje pendelt tussen het terras van de spiegeltent, de sauna en Alpha.

Vorig jaar stapten we bij de spiegeltent in om decadent naar Alpha te varen, stapt de 'kapitein' met 2 glazen bier in... onderweg haalt hij zijn hand open aan de rand van z'n bootje: een bloederig zooitje op die boot, pfff.
2011: Groezrock - Pinkpop - Hurricane - Summerfestival - Exit - Parade - Dour - Rock Werchter - Sziget - Lowlands - Laundry Day - Iceland Airwaves
Hoppa!! Lekker zomertje!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:43:13 #114
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70167098
Tof topic!
Op een van mijn eerste Lowlands (2002 of 2003) zag ik op camping 2, bij dat bos in de buurt 2 jongens in een opblaasbare rubberboot zitten met een hengel met een haring eraan. Let wel; een tentharing, geen vis Ik moest zo hard lachen om hun grap dat ik ze een muntje heb gegeven
Zulke momenten maak je echt alleen maar mee op Lowlands.

En het meest vreemde vind ik eigenlijk nog steeds dat mensen 's ochtends vroeg echt een uur willen wachten op de douche of bij de wasbakken. Damn. Je bent toch goor, wat boeit het
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_70169940
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:43 schreef Enfermera het volgende:
Tof topic!
Op een van mijn eerste Lowlands (2002 of 2003) zag ik op camping 2, bij dat bos in de buurt 2 jongens in een opblaasbare rubberboot zitten met een hengel met een haring eraan. Let wel; een tentharing, geen vis Ik moest zo hard lachen om hun grap dat ik ze een muntje heb gegeven
Echt geweldig! En ook leuk dat je ze een muntje hebt gegeven. Inderdaad, dit soort dingen (en jouw reactie daarop)..only at Lowlands people!

pi_70170431
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 11:20 schreef MB88 het volgende:
Het bootje pendelt tussen het terras van de spiegeltent, de sauna en Alpha.

Vorig jaar stapten we bij de spiegeltent in om decadent naar Alpha te varen, stapt de 'kapitein' met 2 glazen bier in... onderweg haalt hij zijn hand open aan de rand van z'n bootje: een bloederig zooitje op die boot, pfff.
spiegeltent? huh? wat?

zal wel komen doordat ik zelden bij de alpha kom.
pi_70172138
tvp
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:23:22 #118
260098 Codiac
Back in business
pi_70172378
6 Engelse lilliputters, verkleed als oempaloempa's, die langs komen lopen terwijl ze het oempaloempa lied zingen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 19 juni 2009 @ 20:51:18 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_70178878
quote:
Tof topic!

Off topic.

Doet mij denken aan mijn opa.

Deed ooit mee aan een hengelwedstrijd en had een haring aan de haak gemaakt.

Hij deed alsof ie hem vong en vrat hem op.

Zijn tegenstander verbouwereerd : 'Wat doe je nu ?'

Opa : 'De eerste die ik vang eet ik altijd op om te proeven of ik op het juiste stekkie zit.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:49:40 #120
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70182299
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:10 schreef peterfan het volgende:

[..]

Echt geweldig! En ook leuk dat je ze een muntje hebt gegeven. Inderdaad, dit soort dingen (en jouw reactie daarop)..only at Lowlands people!

Ja toch Dat is ook het voornaamste wat me aanspreekt aan Lowlands, die sfeer gewoon. Op pinkpop is dat zo anders..
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Off topic.

Doet mij denken aan mijn opa.

Deed ooit mee aan een hengelwedstrijd en had een haring aan de haak gemaakt.

Hij deed alsof ie hem vong en vrat hem op.

Zijn tegenstander verbouwereerd : 'Wat doe je nu ?'

Opa : 'De eerste die ik vang eet ik altijd op om te proeven of ik op het juiste stekkie zit.'

Geweldig! Toffe opa
  Trouwste user 2022 vrijdag 19 juni 2009 @ 23:29:01 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_70183703
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:49 schreef Enfermera het volgende:

Geweldig! Toffe opa
Zeker. In de crisisjaren ging ie kanaries verkopen langs de deur.

Had ie gewoon mussen geel geschilderd.

Hij staat ook met zijn verhalen in het anekdotes boekje van Zaltbommel.

vrijdag 19 juni 2009 @ 23:59:59 #122
23005 Kermiecow
To MOoh or Not To MOoh
pi_70184719
Ik vorig jaar, 2008, eerste keer lowlands.. Staan we op de vrijdag of zaterdag rond 3 uur smiddags ofzow even te ouwehoeren terwijl 1 van ons muntjes is halen, komt er een kerel op me afrennen en begint met vol op mijn mond te zoenen.. Had um niet eens aan zien komen, merkte het pas toen ie mijn gezicht met 2 handen beet had.
Bleek een maat van mij te zijn, die had op het laatste moment nog 2 kaartjes kunnen regelen.. Dat was best een verrassing..

Laatste avond, we waren met z'n 3en daar, degene die maandag morgen als eerste wakker is, wekt de rest, dan kunnen we op tijd weg. 1 van ons ging naar bed en viel in slaap. Ik en die andere vriend gingen buiten nog even de biertjes opmaken. Echter hadden alle buren ook bier, dus dat moest ook op. Uiteindelijk gingen we om 6 uur toch nog maar even liggen, echter die maat van ons die was gaan slapen, werd om 6.30 wakker en wekte ons ook.. Leek ons wijzer als hij de auto ook maar zou rijden..

Mooie verhalen allemaal! Ben benieuwd naar dit jaar
pi_70187529
Mijn 1e lowlands 2005.
2 many dj's draaiden op zondag in de bravo rond een uur of 3 denk ik.
Het publiek gaat helemaal los,
Ineens zie ik een groepje dat een picknicktafel van buiten heeft gehaald.
Ze dragen hem de bravo in tot vlak voor het podium.
Ze gaan met een man of 10 erop staan, en verder feesten!!!
De Dewaele broertjes vonden het prachtig ,maar de security was er niet zo blij mee.
Schreeuwen,schijnen met zaklampen: niets hielp natuurlijk.
Op een gegeven moment gaat de muziek uit,alle licht aan.
En de tafel wordt door security (onder hevig boe geroep) weggehaald.
En dan...
licht uit,en David en Stephen draaien door onder een oorverdovend geluid.

Lowlands 2007.
Dave clarke draait in de bravo rond een uur of 4.00
Ik zie ineens een aantal mensen met een Ola ijskarretje aankomen.
Er gaan meteen een man of 5 bovenop staan,hele ding zakt in elkaar.
Dan komt iemand op het idee om het deksel open te doen.
De 5 minuten daarna vliegen de ijsjes letterlijk door de bravo.
een welkome afkoeling!!!

Geweldig is ook het moment dat ik op vrijdag terug kom van de bravo/india,en dan van mijn tent
in mijn onderbroek naar de douches loop om te gaan douchen.
En dat er dan geen mens is die vreemd naar me kijkt.
Dat vind ik nou echt een heerlijk lowlandsmoment!!
pi_70187840
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:40 schreef kesselman het volgende:
Geweldig is ook het moment dat ik op vrijdag terug kom van de bravo/india,en dan van mijn tent
in mijn onderbroek naar de douches loop om te gaan douchen.
En dat er dan geen mens is die vreemd naar me kijkt.
Dat vind ik nou echt een heerlijk lowlandsmoment!!

precies
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 juni 2009 @ 20:41:24 #125
7889 tong80
Spleenheup
pi_70204924
Vriend van me stuurde zijn Lowlands foto's op.

Staat ie met zijn 120 kilo in een kliko met applaudiserende Lowlanders om hem heen.

zondag 21 juni 2009 @ 00:04:30 #126
17750 alkaholic63
Geniet, maar FOK met mate
pi_70210342
Ik heb nog niemand gehoord over het balkan feest een aantal jaar terug, daar draaide Eugene Hutz, de frontzanger van Gogol Bordello. Het was al geinig om te zien dat hij met z'n zatte harses het publiek wil opzwepen en over een van de boxen flikkert

Wij stonden helemaal vooraan en ik zag aan de andere kant van het hek een strandbal liggen, dus ik pak die strandbal. De security bestaande uit 1 persoon deed niks. De strandbal ging gezellig door het publiek heen en eindigde weer achter het hek. Dus ik weer over het hek heen om de bal te pakken en weer reageerde de security niet. Ik zeg tegen mijn broer, dat dit mijn kans wordt om het podium op te klimmen.
En zo geschiedde, ik het hek over het podium op, toen was het hek van de dam. Een groot deel van de vriendengroep volgde mijn voorbeeld en als er 1 schaap over de dam is volgen er meer, er was geen houden meer aan. Heel het podium stond vol. Bij deze het bewijs

Hier komen we net het podium op

Hier volgen meer schapen

er is geen houden meer aan, gezellig feest op het podium

Nog even snel met mijn gsm een foto gemaakt van mijn nieuwe held Eugene Hutz

En nog 1tje vanaf het podium richting het publiek omdat we dit waarschijnlijk niet meer meemaken!

[ Bericht 0% gewijzigd door alkaholic63 op 22-06-2009 12:59:47 ]
Dip me in chocolate and throw me to the lesbians
  zondag 21 juni 2009 @ 00:18:29 #127
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_70210575
quote:
Op zondag 21 juni 2009 00:04 schreef alkaholic63 het volgende:
Ik heb nog niemand gehoord over het balkan feest een aantal jaar terug, daar draaide Eugene Hutz, de frontzanger van Gogol Bordello. Het was al geinig om te zien dat hij met z'n zatte harses het publiek wil opzwepen en over een van de boxen flikkert

Wij stonden helemaal vooraan en ik zag aan de andere kant van het hek een strandbal liggen, dus ik pak die strandbal. De security bestaande uit 1 persoon deed niks. De strandbal ging gezellig door het publiek heen en eindigde weer achter het hek. Dus ik weer over het hek heen om de bal te pakken en weer reageerde de security niet. Ik zeg tegen mijn broer, dat dit mijn kans wordt om het podium op te klimmen.
En zo geschiedde, ik het hek over het podium op, toen was het hek van de dam. Een groot deel van de vriendengroep volgde mijn voorbeeld en als er 1 schaap over de dam is volgen er meer, er was geen houden meer aan. Heel het podium stond vol. Bij deze het bewijs

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hier volgen meer schapen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En nog 1tje vanaf het podium richting het publiek omdat we dit waarschijnlijk niet meer meemaken!
Geweldig!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  zondag 21 juni 2009 @ 00:27:18 #128
230345 conobram
is neit lam
pi_70210737
quote:
[ afbeelding ]
Mooi verhaal, maar ik ben toch benieuwd naar die foto want die is dood.
  zondag 21 juni 2009 @ 00:46:07 #129
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_70211070
quote:
Op zondag 21 juni 2009 00:27 schreef conobram het volgende:

[..]

Gewoon de url bezoeken
http://lh3.ggpht.com/_0MB(...)Vmplk7Q/DSC00020.JPG

Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  zondag 21 juni 2009 @ 03:46:31 #130
202348 Susi
Temple of Love
pi_70213509
quote:
Op zondag 21 juni 2009 00:46 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Gewoon de url bezoeken
http://lh3.ggpht.com/_0MB(...)Vmplk7Q/DSC00020.JPG

[ afbeelding ]
Not found
  zondag 21 juni 2009 @ 13:30:46 #131
209054 Charmedmatzzie
Overal relevant.
pi_70218970
Lowlands 2007.. kaiser chiefs
het was wel wat drukker dan in 2005 bij deze band en ik en een vriendinnetje konden niks zien. We zijn klein en waren laat dus we stonden maar wat te springen buiten de tent. Toen kwamen er 2 grote duitsers op ons af, eentje pakte zo mijn vriendinnetje op en zette haar op zijn nek. Zij is dun en ik niet dus ik dacht grom not fair. Maar de tweede duitser dacht dit is zielig, dus die dacht ik til dat andre meisje op.. ik had dik medelij met hem maar goed ik zat ineens op de nek van een vreemde. Toen gingen de duitsers als een gek springen echt doodeng.. ruby ruby rubyy... afijn ik viel bijna maar hij pakte me wel beet maar tot mijn schrik had hij aan 1 hand alleen een duim aaaah dus ik schreeuwen, put me down its okay I'll jump around with you standing on my feet lol.
oja en na het concert was mijn vriendinnetje haar fototoestel kwijt. verdacht =(

Lowlands 2006 met de regen...
ik liep over een verzopen camping en zag ineens een gast dobberen op zijn luchtbetje tussen de tenten door, met een hengel in zijn hand.. ik riep: wat doe jij? hij riep: ik vis naar haring!
bwahahahahah

xx!
  maandag 22 juni 2009 @ 13:00:22 #132
17750 alkaholic63
pi_70249634
quote:
Op zondag 21 juni 2009 00:27 schreef conobram het volgende:

[..]

Gefixt ;-)
pi_70259713
Ik heb wel veel vreemde dingen, maar echt van 'daar moet je bij zijn'. Zoals theezakjes naar het plafond gooien in de Oxfam Novib-stand met wat gasten die stoned waren. Soep eten met wildvreemden in dezelfde stand, maar zonder soep, soeplepels, kommen, whatever. Dat soort dingen
  maandag 22 juni 2009 @ 18:24:42 #134
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_70261032
2004:
Toen hadden ze van die vage rode dienbladen van schuim o.i.d., volgens mij bij een koffie tent. Twee vrienden van me weten die te bemachtigen, en beginnen elkaar er een beetje mee te meppen (er zaten handige handvaten in). Na een tijdje escaleert dat dus echt in een gevecht, waarin ze elkaar al lachend, gierend, brullend achterna rennen en elkaar toch vrij harde klappen geven. Is er intussen een kleine menigte omheen verzameld die een beetje loos staan te kijken, en beginnen een paar toeschouwers zich ermee te gaan bemoeien, scheidsrechter spelen en regels opleggen. "Tegenover elkaar staan, jongens. Buigen, en go!"

Zodra die mensen er orde in brachten was de lol er van af, dus m'n vrienden droppen die dingen en we lopen weg, die scheidsrechter een beetje beteuterd achterlatend.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
  maandag 22 juni 2009 @ 19:30:47 #135
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_70263945
quote:

Verhaal
Dat is nog steeds een van mijn mooiste lowlands-herinneringen, bij deze nog bedankt
  maandag 22 juni 2009 @ 19:44:35 #136
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_70264629
Oordopjes:

Zondagnacht, of liever gezegd Maandagochtend voor dat ik ging slapen ff oordopjes in gedaan (van die gele sponsjes achtige) tegen de herrie, ik hoorde bijna niks meer.

Maandagochtend uiterlijk om 11:00 uur moesten we van het campingterrein vertrekken/zijn. Als we daar geen gehoor aan gaven werden er maatregelen getroffen.

Zoals men willicht weet lopen er Maandagochtend "wake up troopers" over het Campingterrein om de mensen die hun roes nog uitslapen vriendelijk te verzoeken hun biezen te pakken.

Zo dus ook ik, lag nog lekker in mijn tentje (om een uur of 12 denk ik )
Gaat ineens die ritsluiting open!.. Word mijn slaapzak vast gepakt aan het voeteinde!.. En met één flinke ruk wordt ik uit mijn tent getrokken!..

Ik schrik me natuurlijk wezeloos.. Dus ik spring op en in een fysieke houding ala Jet Lee style om te kijken wie mijn belager is en wie ik zonder te aarzelen moest uitschakelen, zo ineens, MIDDEN IN DE NACHT..

Staat er zo'n Jerommeke voor me, een brede gast, beetje simpel, zeemansbaard and very pissed off, that i didn't listen to his damn requests, to get out of my tent and leave the terrain, in peace.. ..

Dat was wel een beetje vreemd..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  maandag 22 juni 2009 @ 20:15:45 #137
17750 alkaholic63
pi_70266065
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:30 schreef ralfseltje het volgende:

[..]

Dat is nog steeds een van mijn mooiste lowlands-herinneringen, bij deze nog bedankt
Geen dank , jij hebt ook nog op het podium gestaan?
Het leukste was nog dat Eugene Hutz een fles wijn ofzo naast z'n draaitafel had staan, waaruit zoveel mensen hadden gedronken dat deze zo goed als leeg achterbleef...

Denk er nog steeds met veel plezier aan terug, bijna niet te overtreffen ben ik bang
pi_70266323
- Ik was in 2008 een avond in de Magneetbar, waar opeens de headliner van die dag (The Kooks) een verassingensoptreden kwamen geven. Dat was tof!
- in 2004 (mijn eerste LL) zei ik tegen een vriend: 'ik ga niet van het terrein voor dat ik een stokje heb gevangen.' De laatste avond ving ik van de afsluiter Papa Roach een stokje, gelukkig
  maandag 22 juni 2009 @ 21:22:54 #139
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_70268768
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:15 schreef alkaholic63 het volgende:

[..]

Geen dank , jij hebt ook nog op het podium gestaan?
Het leukste was nog dat Eugene Hutz een fles wijn ofzo naast z'n draaitafel had staan, waaruit zoveel mensen hadden gedronken dat deze zo goed als leeg achterbleef...

Denk er nog steeds met veel plezier aan terug, bijna niet te overtreffen ben ik bang
Ikzelf niet, vrienden wel. Ik vond het er allemaal zo hilarisch uit zien van 'beneden' dat ik lekker daar ben blijven hossen. Had natuurlijk gewoon mee het podium op gemoeten, achteraf
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 22 juni 2009 @ 23:45:58 #140
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_70275397
quote:
Tof topic!
that was me ik zal eens kijken of ik er nog ergens een foto van heb
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 23 juni 2009 @ 09:38:21 #141
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70280761
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Seriously? Omg
pi_70285479
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hier volgen meer schapen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
leipe shit ouwe. hier voor kom ik naar lowlands.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 juni 2009 @ 18:15:30 #143
7889 tong80
Spleenheup
pi_70296881
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

pi_70298091
Op lowlands, ergens half bezopen op het terrein.
Komt er een gast op me af, wil je dit lowlands kaartje kopen?
Ik zo, huh, we zijn er toch al beide?
Hij ijskoud dat gescheurde kaartje aan m'n vrienden aanbieden. Allen: WTF dude.
Naast ons zat een voor ons onbekende gast, en ja, die kocht het kaartje voor EUR 50,-.
Wij: WTF wat een leipo!

Waren het vrienden van elkaar en hadden ze ons mooi tuk.
pi_70327518
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:12 schreef Bill_E het volgende:
Ik heb op lowlands ik denk 1998 ongeveer 30 man zo gek gekregen om mee te zoeken naar mijn tent.. En Ik had verteld dat mijn tent Theo hete ( was van de scapino the serie ). Dus iedereen hard "Theo!" uiteindelijk mijn tent gevonden.

Blijkbaar is het een populaire tent want in 2007 hoorde ik ook nog veel mensen die hun tent zochten.. ( laatste keer dat ik er was)
Dat is nog steeds een klassieker.
Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
pi_70345495
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 23:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zeker. In de crisisjaren ging ie kanaries verkopen langs de deur.

Had ie gewoon mussen geel geschilderd.

Hij staat ook met zijn verhalen in het anekdotes boekje van Zaltbommel.

Zaltbommel? Heb je daar nog familie/woon je er zelf?
Ik woon in een dorpje vlakbij zaltbommel
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 juni 2009 @ 23:12:56 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_70376672
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 09:38 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Seriously? Omg
zekers sindsdien neem ik elk jaar een rubberboot mee
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_70377795
En waar blijft nou die foto?!?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 juni 2009 @ 23:42:01 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_70377812
als ik tijd heb ga ik zoeken
DeLuna vindt me dik ;(
pi_70390266
Niet zozeer en ander dat het betreft:
Ik stond in de rij tussen duizenden mensen (ingang) en moest ontzettend pissen na een paar biertjes.

Ik hield het niet meer en vroeg de mensen voor me hun tassen aan de kant te zetten omdat ik echt moest piesen.

Deden ze keurig, en ik zat in mijn blote kont te lozen.
Onder toeziend oog van velen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')