quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:25 schreef GustavFTW het volgende:
Vorig jaar om 7uur sochtends een vent tegengekomen die de 'Mmmm" van Mora op zijn lul had getatoeerd.
Wij hebben 's avonds nog chinees lingo gedaan dat werd uitgezonden op een van de schermen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:20 schreef Horloge het volgende:
- Voicst die een bingo ging houden in de Essent Award tent.
Wow, wat een goed verhaal!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:40 schreef alkaholic63 het volgende:
Een verhaal dat bijna onwerkelijk is.
Wij staan met een vriendengroep bij een optreden van Gorefest, in de pit verliest een vriend van me zijn schoen.
Wij lopen uit de pit, hij zegt tegen mij:"loop jij dadelijk mee om nieuwe schoen te halen in de tent?", ik zeg dat ik wel mee loop.
Hij doet z'n andere schoen uit, geeft die aan een meid naast ons om hem weg te gooien en ze gooit hem weg.
2 minuten later komt een andere vriend van me terug met een schoen. Is dat die schoen die hij was kwijtgeraakt in de pit.
Balen dat hij die schoen had weggegooid, maar vind wel een andere schoen. Dus stond op 2 verschillende schoenen.
Het optreden was inmiddels afgelopen en we stonden op het punt de tent te verlaten totdat een jongen naar ons toe kwam en zei "een van jullie was toch z'n schoen kwijt? loop eens mee". Wij lopen mee, staat daar een gast met 2 verschillende schoenen aan, precies hetzelfde schoenen als die vriend van mij, maar dan aan de andere voet. Uiteindelijk dus toch z'n beide schoenen weer :-)
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Vorig jaar een man met roze lichaamsbeharing die een eikelpiercing had met daaraan een pluchen konijntje
Een vriend van mij vroeg of hij met hem op de foto mocht, waarna hij vroeg 'Met of zonder konijntje?'
Zulke dingen verzin je niet.quote:
Preciesquote:Op zondag 7 juni 2009 00:02 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Tong80: daarom is het ook zo leuk!! Op LL gebeuren dat soort dingen gewoon echt!![]()
Inderdaad ja, die gast kan ik me ook nog wel herinneren, hij had geloof ik ook nog van die engelen vleugeljes op z'n rug en een kilt aan..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Vorig jaar een man met roze lichaamsbeharing die een eikelpiercing had met daaraan een pluchen konijntje
Een vriend van mij vroeg of hij met hem op de foto mocht, waarna hij vroeg 'Met of zonder konijntje?'
Je wordt na een paar keer Lowlands ook wel heel erg blasé voor dat soort dingen (niet dit bijzondere geval natuurlijk, maar in het algemeen).quote:Op zondag 7 juni 2009 00:02 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Tong80: daarom is het ook zo leuk!! Op LL gebeuren dat soort dingen gewoon echt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |