abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69766646
2008, mijn eerste lowlands... Donderdag avond zag ik een man die zijn ballen opzettelijk uit zijn rits had hangen...
Fuck L. Ron Hubbard and fuck all his clones.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 13:12:24 #27
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_69767101
Ik heb op lowlands ik denk 1998 ongeveer 30 man zo gek gekregen om mee te zoeken naar mijn tent.. En Ik had verteld dat mijn tent Theo hete ( was van de scapino the serie ). Dus iedereen hard "Theo!" uiteindelijk mijn tent gevonden.

Blijkbaar is het een populaire tent want in 2007 hoorde ik ook nog veel mensen die hun tent zochten.. ( laatste keer dat ik er was)
  zaterdag 6 juni 2009 @ 13:18:51 #28
249386 slaaf_fikkie
lang leve de lol
pi_69767236
ik zag er es een keer Donald Duck poppetjes, god mag weten wat ik toen op had
Hij die wel hoort, maar niets begrijpt is zo goed als doof!
Ik doe mee aan FOK! Idols, stem op mij!!
Voor meer info zie je bij fikkies avonturen
  zaterdag 6 juni 2009 @ 13:23:44 #29
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_69767351
- mensen die bekers uit de kliko's pakken voor muntjes

- de blik van mensen als je een beker aan een veter maakt, de veter verstopt onder het gras en dan de bekerwegtrekt als ze hem willen pakken

- de blik van dezelfde mensen als je op het bekertje spring omdat hij op het touwtje staat
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_69769864
Vorig jaar net voor de grote bui liepen ik en een stel maten terug naar de camping want we moesten iets halen. Onderweg zagen we een man halfnaakt op zijn luchtbed buiten z'n tent liggen. Vervolgens begint het te storten.

Het duurde nog minstens 3 minuten voordat hij wakker werd, en op het moment dat hij wakker werd wilde hij z'n tent in springen, alleen sprong hij naast de ingang van z'n tent . Vervolgens lukt het hem wel. Z'n telefoon en z'n portemonnee lagen nog op het matras.

Enkele minuten later komt hij er kennelijk achter en pakt alleen z'n telefoon en schiet weer z'n tent in .

Een of ander blond wijf keek me ook 2 jaar geleden heel boos aan toen ik een bekertje recht voor d'r neus kapot trapte .

En een vriend van me was 2 jaar geleden knetterstoned en bang voor een straattheatergroep, die verkleed waren als apen in dokterspakken .
pi_69770124
Ik werd een keer 's morgens om een uur of zes-zeven wakker in mijn tent en moest ontzettend nodig pissen. Zat niet zo dicht bij de bosjes dus ik kon of een eikel zijn en tegen de tent van de buren aan pissen, of aardig zijn en met mijn überslaperige kop naar het badhuis toe lopen.

En toen werd ik geïnterviewd "Heeeee, mag ik je wat vragen? Kom je net uit bed of ga je zo naar bed?"

Niet zo vreemd, ik weet 't, maar het is beter dan "tvp"!

Drumsessies in het badhuis waren ook altijd gaaf.

Ben zes keer naar Lowlands geweest, nu al drie jaar over moeten slaan. Misschien toch volgend jaar weer eens proberen, want het was wel heel gezellig...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_69773357
Vorig jaar om 7uur sochtends een vent tegengekomen die de 'Mmmm" van Mora op zijn lul had getatoeerd.
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 juni 2009 @ 19:33:45 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_69776753
Vriend van me gebruikte voor het eerst paddestoelen.

Heeft een halve dag in z'n tent gelegen.

Ik moest zijn hand vasthouden en zeggen dat Paarse draken niet bestaan.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 juni 2009 @ 19:34:54 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_69776785
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 17:25 schreef GustavFTW het volgende:
Vorig jaar om 7uur sochtends een vent tegengekomen die de 'Mmmm" van Mora op zijn lul had getatoeerd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_69781083
Ooit heb ik wel eens een poging gedaan om een blijvende herinnering te kopen in de vorm van een t-shirt. Samen met Peter "de Zeeman" naar Lowlands, 3 liter Rum mee (Joho and a bottle of Rum) voor ons beide.... 15 gr. wiet mee voor mij alleen, een zeeman blowt niet (maar drinkt enorm). Ons "vaste " plekje net voorbij de toiletten links van het pad op camping 4 weten te bemachtigen en ergens heb ik een keer bessloten om een t-shirt te kopen. Volgens mij was het het lowrider t-shirt... naar de stand gelopen, t-shirt gekocht en betaald. Even gaan zitten, biertje gekocht en jointje gedraaid aangestoken. T-shirt in mijn linker hand, joint afwisselend in mijn mond en rechterhand rustig aan teruglopend naar de tent op camping 4, op het moment dat ik de camping oploopt ben ik helemaal in de sfeer, jointje, dronken, t-shirt, leuke mensen, wat wil je nog meer ?!?!?? Onderweg kom ik nog een gast tegen in een rolstoel die vraagt aan zijn kameraad, "duw effe mee", waarop die kameraad zegt "rij dan met 2 handen lamzak" kom ik bij mijn tent aan en neem een hijs van de joint en merk ik dat ik geen shirt meer in mijn linker hand heb heb ik hem laten vallen ? wanneer dan, toen ik de camping opkwam had ik hem nog !?! teruglopen om te zien of je het shirtje nog kon vinden , loopt je een stukje en vraag je jezelf, wat ben ik eigenlijk aan het doen ?? zoek ik iets ?? ik ben toch niets kwijt ?? toch ?? ach wat eerst een rum cola een jointje en dan zien we wel weer verder..... dan vraag je jezelf dagen later pas af, heb ik wel een shirtje gekocht of ben ik het echt onderweg kwijtgeraakt ??
pi_69781106
<dubbel>
  zaterdag 6 juni 2009 @ 22:15:16 #37
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_69781224
Goed topic. Tvp
Qui habet aures audiendi audiat
pi_69781964
Vorig jaar een man met roze lichaamsbeharing die een eikelpiercing had met daaraan een pluchen konijntje

Een vriend van mij vroeg of hij met hem op de foto mocht, waarna hij vroeg 'Met of zonder konijntje?'
  zaterdag 6 juni 2009 @ 22:40:28 #39
17750 alkaholic63
Geniet, maar FOK met mate
pi_69781970
Nu al een leuk topic :-)

Lowlands 2004 komen we een opa tegen in de alpha

Meid wil niet wachten bij de toiletten

Een verhaal dat bijna onwerkelijk is.
Wij staan met een vriendengroep bij een optreden van Gorefest, in de pit verliest een vriend van me zijn schoen.
Wij lopen uit de pit, hij zegt tegen mij:"loop jij dadelijk mee om nieuwe schoen te halen in de tent?", ik zeg dat ik wel mee loop.
Hij doet z'n andere schoen uit, geeft die aan een meid naast ons om hem weg te gooien en ze gooit hem weg.
2 minuten later komt een andere vriend van me terug met een schoen. Is dat die schoen die hij was kwijtgeraakt in de pit.
Balen dat hij die schoen had weggegooid, maar vind wel een andere schoen. Dus stond op 2 verschillende schoenen.
Het optreden was inmiddels afgelopen en we stonden op het punt de tent te verlaten totdat een jongen naar ons toe kwam en zei "een van jullie was toch z'n schoen kwijt? loop eens mee". Wij lopen mee, staat daar een gast met 2 verschillende schoenen aan, precies hetzelfde schoenen als die vriend van mij, maar dan aan de andere voet. Uiteindelijk dus toch z'n beide schoenen weer :-)

[ Bericht 56% gewijzigd door alkaholic63 op 06-06-2009 22:47:26 ]
Dip me in chocolate and throw me to the lesbians
  zaterdag 6 juni 2009 @ 22:48:24 #40
17750 alkaholic63
Geniet, maar FOK met mate
pi_69782202
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 21:20 schreef Horloge het volgende:
- Voicst die een bingo ging houden in de Essent Award tent.
Wij hebben 's avonds nog chinees lingo gedaan dat werd uitgezonden op een van de schermen.
Dip me in chocolate and throw me to the lesbians
pi_69782495
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 22:40 schreef alkaholic63 het volgende:

Een verhaal dat bijna onwerkelijk is.
Wij staan met een vriendengroep bij een optreden van Gorefest, in de pit verliest een vriend van me zijn schoen.
Wij lopen uit de pit, hij zegt tegen mij:"loop jij dadelijk mee om nieuwe schoen te halen in de tent?", ik zeg dat ik wel mee loop.
Hij doet z'n andere schoen uit, geeft die aan een meid naast ons om hem weg te gooien en ze gooit hem weg.
2 minuten later komt een andere vriend van me terug met een schoen. Is dat die schoen die hij was kwijtgeraakt in de pit.
Balen dat hij die schoen had weggegooid, maar vind wel een andere schoen. Dus stond op 2 verschillende schoenen.
Het optreden was inmiddels afgelopen en we stonden op het punt de tent te verlaten totdat een jongen naar ons toe kwam en zei "een van jullie was toch z'n schoen kwijt? loop eens mee". Wij lopen mee, staat daar een gast met 2 verschillende schoenen aan, precies hetzelfde schoenen als die vriend van mij, maar dan aan de andere voet. Uiteindelijk dus toch z'n beide schoenen weer :-)
Wow, wat een goed verhaal!
pi_69783141
Tvp
pi_69783896
Dat schoenenverhaal
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 juni 2009 @ 23:57:17 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_69783978
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 22:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Vorig jaar een man met roze lichaamsbeharing die een eikelpiercing had met daaraan een pluchen konijntje

Een vriend van mij vroeg of hij met hem op de foto mocht, waarna hij vroeg 'Met of zonder konijntje?'

Trouwste user 2022 zondag 7 juni 2009 @ 00:00:05 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_69784034
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 23:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat schoenenverhaal
Zulke dingen verzin je niet.

Kreeg een paar jaar geleden fotós van een goede vriend stond ie midden in een container ladderzat te zwaaien met twee bier in zijn hand met klappende omstanders

zondag 7 juni 2009 @ 00:02:17 #46
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_69784083
ik liep voor de eerste keer rond op ll. ik kwam een meisje van een jaar of 10 tegen. die vroeg of ik wilde tongzoenen. natuurlijk deed ik dat, voelde goed die eerste keer.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_69784095
@ Tong80: daarom is het ook zo leuk!! Op LL gebeuren dat soort dingen gewoon echt!
  Trouwste user 2022 zondag 7 juni 2009 @ 00:04:34 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_69784146
quote:
Op zondag 7 juni 2009 00:02 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Tong80: daarom is het ook zo leuk!! Op LL gebeuren dat soort dingen gewoon echt!
Precies

zondag 7 juni 2009 @ 00:10:34 #49
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_69784278
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 22:40 schreef Tonio-mcdo het volgende:

Inderdaad ja, die gast kan ik me ook nog wel herinneren, hij had geloof ik ook nog van die engelen vleugeljes op z'n rug en een kilt aan..

Die vent was erg nadrukkelijk aanwezig, zag hem regelmatig lopen..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  zondag 7 juni 2009 @ 00:24:17 #50
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_69784576
quote:
Op zondag 7 juni 2009 00:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Je wordt na een paar keer Lowlands ook wel heel erg blasé voor dat soort dingen (niet dit bijzondere geval natuurlijk, maar in het algemeen).

De eerste keer keek ik echt mijn ogen uit dat mensen met een kliko het kampeerterrein op kwamen lopen, dat mensen hun tent in de fik zetten op de laatste ochtend, in die slootjes gingen pissen, bij Kees van Hondt met die planten liepen te zwaaien, dat je door wildvreemden wordt aangesproken met de meest idiote teksten, etc. Maar je gaat dat vanzelf de normaalste zaak van de wereld vinden. Da's opzich wel jammer, want daardoor vergeet je ook een hoop van die gebeurtenissen die eigenlijk wél het doorvertellen waard zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')