abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 2 juli 2009 @ 10:05:03 #201
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_70572545
Dit was ook wel een mooie:

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_70705197
Pannenkoeken gaar samen met een maat Bob Ross kijken op het grote videoscherm.

Heb in jaren al niet meer zoveel lol gehad als toen. Hilarisch was de aflevering waar er een eekhoorntje uit zijn borstzak komt!
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_70711797
Lowlands

Jaartallen weet ik niet meer, maar een selectie;

1: Op de camping een of andere gek met een gitaar die over vanalles zingt wat er naar hem toe geschreeuwd wordt. "Bier!", en hij begon te spelen en te zingen over bier. En dat dus met alles. Apart, wel lollig.

2: Je zit met je ex (toen niet ex) te chillen tegen een feesttent, komt er een groep mensen voorbij: "Jullie zien er zo schattig uit, daar drinken we een biertje op! Proost!" en toen liepen ze door. Erg Lowlandserig.

3: Mensen die m'n Ben & Jerry's hoedje wilde kopen omdat ze niet meer te krijgen waren bij de stands. Geniale hoedjes, vooral met die hitte. Zeker 3 mensen wilde 'm overkopen.

4: Eerste jaar Lowlands, volgens mij 2000. Voedselgevecht in de american food tent. Overal vlogen bakken met voedsel door de lucht, gigantische teringbende. Overal friet/patat (whatever ), burgers, frikandellen, saus.

5: Ook m'n eerste Lowlands, ik dronk toen nog niet. (ik was 16, het boeide me niet) De mensen met wie ik mee was boden me wat te drinken aan; vol glas, doorzichtig. Ik: Wasda? Zij: Water.
Ik kiep 't in een keer naar binnen, en maakte toen kennis met mevrouw Tequila. Heb prima geslapen.

6: Op de camping, een van m'n eerdere Lowlands: Koppeltje dat net verloofd was stond in de buurt. Alles prima op de eerste dag. 2e dag, betrapt de man z'n vrouw-to-be met een ander, ellende, rotzooi, ruzie, prachtig voor de neutrale toeschouwer. Man stormt weg, vrouw ook weg. Later betrapt die vrouw die man met een ander. Toen was het hek helemaal v/d dam, dat was echt prachtig. Hoe het precies afgelopen is weet ik niet, want ik ga niet de hele dag op de camping hangen, maar leuk was 't zeker.

N~
  maandag 6 juli 2009 @ 19:35:22 #204
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70712378
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:22 schreef Nickenator het volgende:

4: Eerste jaar Lowlands, volgens mij 2000. Voedselgevecht in de american food tent. Overal vlogen bakken met voedsel door de lucht, gigantische teringbende. Overal friet/patat (whatever ), burgers, frikandellen, saus.
Ik moest hardop lachen Geweldig!
quote:
5: Ook m'n eerste Lowlands, ik dronk toen nog niet. (ik was 16, het boeide me niet) De mensen met wie ik mee was boden me wat te drinken aan; vol glas, doorzichtig. Ik: Wasda? Zij: Water.
Ik kiep 't in een keer naar binnen, en maakte toen kennis met mevrouw Tequila. Heb prima geslapen.
Ahhh mevrouw Tequila!!
quote:
6: Op de camping, een van m'n eerdere Lowlands: Koppeltje dat net verloofd was stond in de buurt. Alles prima op de eerste dag. 2e dag, betrapt de man z'n vrouw-to-be met een ander, ellende, rotzooi, ruzie, prachtig voor de neutrale toeschouwer. Man stormt weg, vrouw ook weg. Later betrapt die vrouw die man met een ander. Toen was het hek helemaal v/d dam, dat was echt prachtig. Hoe het precies afgelopen is weet ik niet, want ik ga niet de hele dag op de camping hangen, maar leuk was 't zeker.

N~

Tja.. dat heb je natuurlijk ook wel eens. Maar dat het hen beiden gebeurd is wel erg mooi xD
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 6 juli 2009 @ 19:42:34 #205
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_70712681
Het is Señor Tequila..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  maandag 6 juli 2009 @ 19:48:21 #206
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_70712955
Whichever.

I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:25:53 #207
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_70717307
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 10:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit was ook wel een mooie:

[ afbeelding ]

Wij deden elk jaar het spelletje "Wie ziet als eerste die gozer met het vraagteken op zijn rug"

And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  maandag 6 juli 2009 @ 21:45:55 #208
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_70718309
quote:

ach. vriend van mij heeft het andersom mee gemaakt.

Komt iemand langs en vraagt: mag ik een slokje van je water?
vriend: " Das geen water maar Tequilla"
vaag persoon: "Jaja, maar mag ik nu een slokje van je water?
vriend: Het is geen water het is tequilla.
vaag persoon: Ja maar mag ik een slokje?
vriend geeft beker aan vaag persoon en vaag persoon trekt de beker adje leeg en gaat 2 tellen later over zijn nek.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_70718761
Wat ik ook erg raar vond de eerste jaren waren de gozers die op hun blote pens van de helling naast de Alpha afgleden.

Ja, er ligt modder. Maar het heeft al dagen niet geregend? Oh er staan piskruizen !
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_70726512
Met 10 man achter elkaar gaan zitten op de heuvel bij Alpha richting de schermen. Wachten tot de achtbaanfilmpjes van sixflags langskomen en daarna de achtbaan zo goed mogelijk imiteren. inclusief loopings en kurketrekkers.

Moet in 2005 geweest zijn denk ik.

Zelfde jaar ook 'n tattoo laten zetten op LL, is allemaal goed gegaan maar achteraf gezien was het toch 'n beetje naief om dat nou daar te laten doen.
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 juli 2009 @ 15:17:28 #211
7889 tong80
Spleenheup
pi_70741193
Ik kom er al een paar jaar niet meer.

Maar wordt er nog steeds 'Oooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhh' geroepen door iemand waarna heel het terrein het overneemt ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_70741606
Niet echt meer. Twee jaar terug nog één keertje gehoord, vorig jaar heb ik eht niet meegekregen. Schijnbaar is hét punkanthem van de jaren engentig neit het anthem van de jaren '00
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:58:58 #213
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_70743170
De "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh!!!" wave gaat zo nu en dan wel nog over het campingterrein heen..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 16:13:15 #214
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_70743850
Wel raar dat ik nog nooit oeigoeren op LL heb gezien?
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 16:14:12 #215
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_70743887
ohja ik ben ook al een jaar of 3 niet meer geweest zeg me alsjeblieft dat ze met dat theo gebeuren gestopt zijn dat was in 2003 al niet leuk meer alleen het eerste jaar 2002 was het nog wel grappig
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 juli 2009 @ 16:31:39 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_70744614
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 15:58 schreef Tism het volgende:
De "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh!!!" wave gaat zo nu en dan wel nog over het campingterrein heen..
Dat bedoel ik

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_70748541
Ik herinner me dat we op donderdagmiddag op camping drie of vier werden tegengehouden door security omdat eerst de andere terreinen moesten vollopen... Maar goed, ik ga niet een Nijmeegse vierdaagse wandelen om op het terrein te komen, en vele met mij. Dus we stonden met zijn allen als een droge kudde voor die twee man security en een stukje hek tot ze ons er in zouden laten. Protesten werden steeds luider omdat het zóó lang duurde. Opeens ging iedereen staan omdat het leek dat ze zich bedachten... Dat was niet het geval; Hierop begint mijn maat plots als een schaap te mekkeren, ik doe met hem mee en iedereen neemt dat linea recta over. Het paste ideaal bij de situatie: Die 2 man security keek naar zo'n honderd lowlanders die in koor zaten te blaten In het momentum van dit vreemde beeld zijn we met zijn allen richting terrein gaan rennen, toen gaven ze het maar op. Béééé!
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_70771004
quote:
Lowlands
Ik heb er in 2001 een meegemaakt, daarna niet meer. Maar ik ging er toch eigenlijk vanuit dat het jaarlijks gebeurt en dat ik er sindsdien niet op het juiste moment bij geweest ben.

Over twee dagen zit ik op Oxegen, dat wordt ook weer gezellig.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_70776270
Dames die aanbieden met je te zoenen voor een 3FM ballon...

Voor de rest, de algehele sfeer van relaxtheid en dwaasheid waarin alles kan en mag en iedereen elkaar lekker laat gaan! Dit topic draagt zo erg bij aan mijn voorpret voor volgende maand!

Jeeeeeuj!
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:33:55 #220
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_70776587
Bij het opgaan van het terrein stond een gast met een sporttas voor me. Werd natuurlijk gecontroleerd op drank en drugs door een beveiligingsmannetje. Tas open, waarop die beveiliger twee vrijwel volle handen met wiet uit de tas schept...

'Dit is te veel he...'
- 'Ja weet ik meneer'
'Oke mooi, volgende keer wat minder meenemen'

Waarna hij door mocht lopen met zijn hele wietcollectie
Was mij eerste lowlands 4 jaar geleden, zal nu minder snel zo gebeuren vrees ik.
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:00:19 #221
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_70777699
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:33 schreef ralfseltje het volgende:
Bij het opgaan van het terrein stond een gast met een sporttas voor me. Werd natuurlijk gecontroleerd op drank en drugs door een beveiligingsmannetje. Tas open, waarop die beveiliger twee vrijwel volle handen met wiet uit de tas schept...

'Dit is te veel he...'
- 'Ja weet ik meneer'

Was mij eerste lowlands 4 jaar geleden, zal nu minder snel zo gebeuren vrees ik.
Zo doet/deed een klasgenoot het ook

"heuj das veel wiet, daar moet ik maar wat van achterhouden, Veel plezier nog "
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_70777773
quote:

'Dit is te veel he...'
- 'Ja weet ik meneer'

Mooi is dat :p Lowlands
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:05:51 #223
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_70777940
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:13:07 #224
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_70780748
quote:

'Dit is te veel he...'
- 'Ja weet ik meneer'

Hehe afgelopen vrijdag op een festivalletje hier in Groningen. Vriend van me wordt gefouiileerd, had 5 gram wiet in 1 broekzak zitten. Security kerel haalt dat eruit. Ruikt eraan. 'Ah dit is goeie shit man, loop maar door'.
pi_70781803
-Op zoek zijn naar vers fruit en dan toevallig in een mega sinaasappelgevecht terecht komen.

-Spareribs eten, alle saus en spareribs in je gezicht en haren uitsmeren, teruglopen naar de kraam waar je het gekocht heb en doodleuk vragen: "heeft u ook servetjes?"

-Op zaterdagnacht na 5 uur in de 24-uurstent met je dronken kop over het dranghek en over de tafel van de DJ kruipen en pas na meer dan een uur door de security gevraagd worden toch alsjeblieft daar weg te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')