quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef Emimich het volgende:
Waarom worden spelers boven de 10 miljoen zelfs niet eens meer door de engine gekocht voor hun waarde?
O ja?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:45 schreef donroyco het volgende:
Hé, een oud(e) bekend(e) topic.
Zoek maar eens bij OSM op Fc Swinkiequote:
Dat ben ikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:50 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt.
Ik zou het niet weten, ik doe bijv oude rotten van 33 en die zijn dan 15 mil waard ofz, verkoop ik ze voor 14 mil ofzo, dan koopt de ''computer'' het vaak wel, ik bedoel die 33 jarige oudjes worden moeilijk getraind.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef Emimich het volgende:
Waarom worden spelers boven de 10 miljoen zelfs niet eens meer door de engine gekocht voor hun waarde?
Beïnvloedt leeftijd eigenlijk de kans dat de computer je spelers koopt?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:51 schreef Lehme het volgende:
Ik zou het niet weten, ik doe bijv oude rotten van 33 en die zijn dan 15 mil waard ofz, verkoop ik ze voor 14 mil ofzo, dan koopt de ''computer'' het vaak wel, ik bedoel die 33 jarige oudjes worden moeilijk getraind.
heb je nou een jonge speler van 18 ofzo, dan zal die vaak gekocht worden door je mede ploegen, zelfs als je 2,5x het waarde vraag.
Nee, dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Beïnvloedt leeftijd eigenlijk de kans dat de computer je spelers koopt?
Geen tijd voor, en ik ken het spelletje te goed daar voorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:52 schreef Lehme het volgende:
[..]
hahah
donroyco, waarom ga jeniet het weer spelen dan?
O? bij mij, zeker wel. als ik jongere verkoop gaan die sneller eruit door computer dan oudjesquote:
De laatste keer dat ik Bojan haalde werd hij topscorer met 44 goals, wereldspeler en traint als een gek.quote:
Ik train m denk ik even naar 100, daarna Aguero naar 100 en misschien Welbeck ook nogquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:24 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Bojan haalde werd hij topscorer met 44 goals, wereldspeler en traint als een gek.
Ja das klote.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:11 schreef Jorwol het volgende:
Wat kan ik nou juist goed tegen 4-5-1 schieten van afstand doen? Vasthouden aan mn huidige tactiek (4-3-3 zoek de vleugels) of aanpassen?
Het is tegen Sunderland, iemand die wel goede speler is, maar ik heb met Man Utd veel betere spelers..
Ben niet geswitched naar mijn normale tactiek, ik ben juist geswitched naar die van jouquote:Op zondag 7 juni 2009 18:13 schreef Lehme het volgende:
Ik ben weer unbanned, 3 hoeraatjes
Iig, jorwol mijn techniek die ik je gisteren gaf is echt meesterlijk.
kijk ik heb vandaag tegen stade rennais gepslee,d hun doelstelling is 4e. hun manager is seizoenkaarshouder. 3-0 gewonnen.
ik zou het als mij proberen, als voorstopper een middenvelder enz doen. ik snap niet dat je weer geswitcht bent naar je normale tacktiek, maja zelf weteh.
Stats: ik ben links <<
[ link | afbeelding ]
63% balbezit, best netjes he
Jorwol, volgens mij zei je anders in je eerderep post iets anders:p, maar wel goed dat je naar mijne geswitcht bent ( voel ik me vereerdquote:Op zondag 7 juni 2009 09:22 schreef Jorwol het volgende:
Nou ik heb 3-1 gewonnen, vastgehouden aan mn tactiek maar wel naar de 4-3-3 (B) formatie geswitcht. Bod gehad op Tevez van Tottenham (5e plaats ofzo) voor 29 mil, tegenbod van 34 gedaan, als ik Tevez verkoop haal ik Messi
Ja foutje, whateverquote:Op zondag 7 juni 2009 19:51 schreef Lehme het volgende:
[..]
Jorwol, volgens mij zei je anders in je eerderep post iets anders:p, maar wel goed dat je naar mijne geswitcht bent ( voel ik me vereerd)
Ik moet vanavond tegen aj auxerre doelstelling van hun is 10, word ff pwnen, weliswaar uit mja.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja foutje, whateverVanavond weer tegen een CPU en daarna rustdag, dus dat wordt weer trainen.
Hahaha, zegt meer over je aanval dan over Bouma denk ikquote:Op zondag 7 juni 2009 22:06 schreef leroytje het volgende:
Eigenlijk wel grappig, na 9 wedstrijden is Bouma mijn topscoorder
ManCity is goed bezig, maar die gaan ook nog wel wat wedstrijden verliezen.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:19 schreef Rossdale het volgende:
Damn ik mijn top 3 plekje kwijt in de FOK!Leage na een 4-0 vernedering tegen Manchester CityMaargoed die pakken we wel weer terug
Zal best, maar hopelijk kan ik deze lijn voortzetten.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:22 schreef leroytje het volgende:
[..]
ManCity is goed bezig, maar die gaan ook nog wel wat wedstrijden verliezen.
Baasquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:19 schreef Fipotje het volgende:
Trots op mijn 2de wedstrijd
4-0 winst
[ afbeelding ]
Yep, ik speel nu in 2 competities tegelijk Manchester United, en bij allebei precies dezelfde tactiek, alleen speel ik met mn sub met de middenvelder als voorstopper, en met mn hoofdaccount met verdediger als voorstopper. Dat laatste werkt toch beterquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:01 schreef Lehme het volgende:
Whaha vet nice overwinning van mij vandaag.
1e helft
As saint - As monaco 2-0
as saint etienne is 1e van de competitie
60e minuut, 2-0 nog steeds
dan 2x adu 2-2.
86 minuut leko via vrije trap, hoppa 2-3, alsnog gewonnen.
Mijn tacktiek is echt meesterlijk, jorwol gebruik je hem nogsteeds?
vind jij, mijn middenveldige voorstopper heeft tot nu toe al 4 goals gemaakt op die plek ( uit 3 wedstrijden)quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Yep, ik speel nu in 2 competities tegelijk Manchester United, en bij allebei precies dezelfde tactiek, alleen speel ik met mn sub met de middenvelder als voorstopper, en met mn hoofdaccount met verdediger als voorstopper. Dat laatste werkt toch beter
Had ik toch al gedaan? nou ja, bedankt man :p Ben nog steeds ongeslagen, wel iets mindere resultaten dan mn eigen tactiek eerlijk gezegd, maar ik ga wel zo door.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:04 schreef Lehme het volgende:
Vandaag 0-3 uit gewonnen van Giro de Bordoux ofzoiets, hun doelstelling is 1e.
jorwol ga je me nog bedanken voor de tacktiek
ik speelde begin dit seizoen 4-5-1, en andere soort tacktiek en wat ik toen won, was allemaal nipt ( 2-1, 1-0 ) enz.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Had ik toch al gedaan? nou ja, bedankt man :p Ben nog steeds ongeslagen, wel iets mindere resultaten dan mn eigen tactiek eerlijk gezegd, maar ik ga wel zo door.
Netjes,quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:58 schreef nacbinladen het volgende:
Hoi allemaal !:D
Willen jullie graag meningen geven over mijn team? Ik ben Aston Villa en ik zit nu iin de 13e speel ronde, nogmaals graag tips, bedankt.
Mijn team:
http://i722.photobucket.c(...)sm1.jpg?t=1244890700
wedstrijdschema:
http://i722.photobucket.c(...)osm.jpg?t=1244890539
Ik heb ook Bojan gekocht maar hij scoort niet echt veel tot nu toe (8 gaols). Welke positie hebben jullie 'm staan? Ik rechtsvoor...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:24 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Bojan haalde werd hij topscorer met 44 goals, wereldspeler en traint als een gek.
Same. Linksbuiten lijkt veel te scoren.. Kan ook zijn omdat Rooney zo goed isquote:Op maandag 15 juni 2009 17:18 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Ik heb ook Bojan gekocht maar hij scoort niet echt veel tot nu toe (8 gaols). Welke positie hebben jullie 'm staan? Ik rechtsvoor...
Zit je bij ons in de comp?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:44 schreef Jorwol het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste met 33 punten uit 11 wedstrijden, nr 2 is Everton op 8 punten![]()
Nog ideetjes voor aankopen? Heb morgen net geen 34 miljoen...
Hopen dat deze imagehosting het wel doet, anders doe ik later nog wel op tinypic
26.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:49 schreef nacbinladen het volgende:
Ik ook als het kan...
hoeveel speeldagen nog tot het nieuwe seizoen?
ligt eraan waar je zwakte zit, ik was de graafschap dus ik verbeterde Mijn verdeding en keeper eerstquote:Op maandag 15 juni 2009 20:03 schreef Jorwol het volgende:
Maar, waar zou ik m'n team moeten verbeteren? Misschien een extra aanvaller voor de breedte ofzo?
Als je naar boven scrollt zie je m'n selectiequote:Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef tommosz het volgende:
[..]
ligt eraan waar je zwakte zit, ik was de graafschap dus ik verbeterde Mijn verdeding en keeper eerst
Dat wil ik niet zien, en ik wil ook niet dat anderen dat zienquote:Op maandag 15 juni 2009 18:07 schreef Badabingea het volgende:
[..]
26.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
1ste nederlaag tegen Arsenal gehad.
Kan gebeuren...
wat e van een speler boven de 100 halen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:47 schreef Jorwol het volgende:
Ik heb nog maar Cazorla gekocht, moet wat met het geld..
Je speelt met Aston Villa toch? Die kwamen bij mij altijd later op gang.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:01 schreef leroytje het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zien, en ik wil ook niet dat anderen dat zien
als je bedoelde: wat dacht je van een speler boven de 100 halen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:42 schreef tommosz het volgende:
[..]
wat e van een speler boven de 100 halen?
Ik heb bojan op spits, speelt ie redelijk goed 9 uit 14 wedstrijden.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:18 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Ik heb ook Bojan gekocht maar hij scoort niet echt veel tot nu toe (8 gaols). Welke positie hebben jullie 'm staan? Ik rechtsvoor...
wat aap jij mij emt alles na, ik heb ook carzolaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:34 schreef Jorwol het volgende:
[..]
als je bedoelde: wat dacht je van een speler boven de 100 halen?
Dan is mijn antwoord: je kan geen spelers van boven de 100 kopen, alleen bij concurrenten..
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:53 schreef Lehme het volgende:
[..]
wat aap jij mij emt alles na, ik heb ook carzola
ik ken carzola niet eens!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]het is nou eenmaal een goede speler. Sowieso, ik kan niet eens weten welke spelers jij hebt, dus hush!
Je moet Bojan nemen...ik heb bojan nu Bij de graafschapquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:27 schreef Badabingea het volgende:
Zlatan maar eens gescout. Ik wou Messi, maar die was al pleitte
Bojan is wel pleitte toch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:10 schreef tommosz het volgende:
[..]
Je moet Bojan nemen...ik heb bojan nu Bij de graafschap![]()
Hij is level 102
mijn team is best goed nu en ik sta gewoon 8ste met de graafschap
Heb ik ook inderdaad, of ik win wedstrijden vrij eenvoudig, of ik krijg echt een dik pak slaag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:20 schreef Rossdale het volgende:
OSM blijft een vaag spel...
Zo win ik 12 van mijn 15 wedstrijden redelijk gemakkelijk en nu verlies ik ineens 5 wedstrijden achter elkaar, dat terwijl het moraal hoog is, de fitheid ook, 90% van de spelers dezelfde zijn als toen het nog goed ging en ik geen verandering in de taktiek heb aangebracht
welk team ben ej danquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Heb ik ook inderdaad, of ik win wedstrijden vrij eenvoudig, of ik krijg echt een dik pak slaag.
Zo verloor ik gisteren met 7-0 van Liverpool en win ik vandaag met 7-0 van Manchester United![]()
![]()
Gaat overall trouwens niet echt lekker vind ik...
6 managers hebben ontslag genomenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:44 schreef Rossdale het volgende:
En je hebt maar 5 menselijke tegenstanders
hou een op met die dubbel postsquote:
Die teams onderaan:Oquote:
ik sta nu 7e met de graafschapquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:05 schreef Badabingea het volgende:
Aha, Liverpool wou Messi kopen, vandaar
linksback.. Ramos? Lahm? Heitinga?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:29 schreef Lehme het volgende:
Mijn keep is 106, en staat er voor 100 mil op de transfer maar niemand lijkt hem te willen kopen..
dus heb ik zen prijs verlaagt naar 82 miljoen ( 18 MILJOEN EURO VERLAGING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )
kijken of dit uitpakt
ik moet nog 2 goede spelers voor mijn team en dat is een aanvallende middenvelder en een linksback ( r.carlos? )
Ramos is een rechtsback..quote:Op zondag 21 juni 2009 14:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
linksback.. Ramos? Lahm? Heitinga?
Aanvallende middenvelder.. Daar kun je eigenlijk elke middenvelder wel voor gebruiken..
nog 5 en nu sta ik 7e!quote:
Je weet dat het in OSM geen flikker uitmaakt of-ie in het echt linksback is of niet? Nee okee, just to be sure.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:33 schreef Lehme het volgende:
[..]
Ramos is een rechtsback..
Ajoh ik kijk wel welke linksback ik haal en/of aanvallende middenvelder, ik heb ook al castro aangetrokken.
het probleem ligt niet aan welke speler ik haal, maar aan het geld.
Iemand echt goede tips om geld te maken? ( en nee daar bedoel ik niet van die standaard tips, gebruik commerciele manager, verkoop spelers, goede sponsors kiezen etc. )
We gaan gewoon verder ja.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:36 schreef Silvanovisch het volgende:
Als deze comp is afgelopen, starten jullie dan weer een nieuwe?
Dan spring ik ook inquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:10 schreef leroytje het volgende:
[..]
We gaan gewoon verder ja.
Binnenkort stemmen we over naar welk land we gaan, en wie daar dan welk team wilt.
IK OOK!quote:
quote:
Gewoon de vleugels zoeken met een 4-4-3 systeem zet de best mensen da op de vleugels en dan hoog baltempoquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:55 schreef Wietjerr het volgende:
Heeft iemand nog een goede tactiek met liverpool.
Ik (uiteraard) FC Twentequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:37 schreef tommosz het volgende:
[..]ik stem voor de nederlandse leage en dan wil ik willem 2 zijn:P
ik own allesquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:12 schreef Exterminator het volgende:
Zojuist ook nog even de FOK!League gejoined...
FC twente is slechtquote:
waarom?quote:
Is fijn team.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:09 schreef tommosz het volgende:
[..]
waarom?
kan ik berg dan van je kopen
oke oke, iedereen nederlnad dan?> zo nee zeg dan maar nee EN GEEF EEN GOEDE REDENquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:14 schreef leroytje het volgende:
Hallo, Hallo! eerst stemmen dan pas kiezen. De nu geroepen keuzes zijn dus niet rechtsgeldig
Uhm, ik ben de moderator, goed genoeg?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:58 schreef tommosz het volgende:
[..]
oke oke, iedereen nederlnad dan?> zo nee zeg dan maar nee EN GEEF EEN GOEDE REDEN
Ja goed genoegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:27 schreef leroytje het volgende:
[..]
Uhm, ik ben de moderator, goed genoeg?
Ontspan nou maar gewoon, de stemronde komt vanzelf, en dan tel ik ook echt alleen de stemmen van mensen die meedoen.quote:
Dat probeer ik er nou al een paar 3 dagen duidelijk te makenquote:
wanner komt de stemronde danquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:53 schreef leroytje het volgende:
[..]
Dat probeer ik er nou al een paar 3 dagen duidelijk te maken
Okee dankjequote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:46 schreef Bojanovic het volgende:
Is er ook een FOK! competitie?
Ik heb me namelijk zojuist aangemeld en het ziet er leuk uit!
Ik wacht nog met in een competitie gaan totdat ik weet of er een FOK! competitie is of niet...
No shit,Sherlock!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:58 schreef Poepsjaars het volgende:
Denk niet dat hij het topic doorgelezen heeft
ik werd beledigdquote:
ey jij had ook op osm bij ''Show je team'' Gereageerd!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:17 schreef Silvanovisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was afgelopen seizoen met AZ. Ging wel lekkaaa!
maar jullei zijn allemaal prem!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:17 schreef Silvanovisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was afgelopen seizoen met AZ. Ging wel lekkaaa!
\quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:42 schreef blckbb het volgende:
Gisteren is helaas mijn 24-ongeslagen wedstrijden op een rij verbroken
Haha loooool! Al gemeld op het forum bij Bugs en blabla?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor horse shit
Rood krijgen en mogen wisselen
eerst een geel krijgen en dan een rood en dan gewiiseld gewoorden,quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor horse shit
Rood krijgen en mogen wisselen
rond de 3000 dacht ikquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:24 schreef Silvanovisch het volgende:
Zou mooi wezen. Op hoeveel managerspunten zit je nu?
had ik ook met ado den haagquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga slecht. Na de eerste seizoenshelft stond ik op de 3e plaats met Hull CIty maar vanaf toen verloor ik ineens vrijwel alles. En dat zonder iets drastisch te veranderen. Ik heb ook al geprobeerd om met andere taktieken verbetering te krijgen maar geen succes, net alsof elke tegenstander ineens een TK tegen me inzet. Echt.. soms klopt er geen ene hol van OSM
Zoek het bij de verdedigingquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:46 schreef Badabingea het volgende:
Verander weinig aan me team en opeens kan ik niet meer willen. De adem van Chelsea in me nek heeft me nu de kop gekost.
En meteen even flink uitpakken zie ikquote:Op maandag 6 juli 2009 09:11 schreef leroytje het volgende:
Yes! vandaag het bijna overslaanbare Liverpool verslagen: 6-0
Jesis das wel zuur jaquote:Op maandag 6 juli 2009 15:46 schreef Fipotje het volgende:
Hard belazert net Helemaal blij dat ik arsenal had, al vollop bikkel spelers gescout en getrained en al die shit.
Log ik in op me S1 join een compotje vaag scherm opeens IS alles op me main acc gedaan weg teamik gelijk admin pm. heeft alles gefixed alleen ben arsenal nu wel kwijt kut zooi.
Tussen 0:00u en 0:15u kan het wel voorkomen dat OSM wat trager is omdat de simulatie in gang wordt gezet.quote:
Weet je ook zeker dat je mee kan doen dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leroytje: Ajax
Drizzt_DoUrden: FC Twente
Yup, heb gewoon ontslag genomen bij Goiasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:23 schreef leroytje het volgende:
[..]
Weet je ook zeker dat je mee kan doen dan?
We hebben nu 5 computerteams.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit de league vaak vol of is het half/half?
In het begin hadden we zelfs maar 1 computerteam.quote:
Ik moet passen helaas. Ik ga op vakantiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:20 schreef Rossdale het volgende:
Leroytje: Ajax
Drizzt_DoUrden: FC Twente
Fipotje: Feyenoord
Silvanovisch: AZ
Kopbal: NEC
Badabingea: FC Groningen
Rossdale: NAC
Kennis van mij.quote:
Mij nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:32 schreef Silvanovisch het volgende:
Het verbaast me dat er nog niemand PSV heeft genomen in de FOK!League?
Ik ook niet. Komt waarschijnlijk omdat ze in de laatste fase van de comp zitten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:41 schreef blckbb het volgende:
ik zie de competitie er niet tussenstaan enzo?
Hebben we een ww nodig?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:13 schreef leroytje het volgende:
@ blckbb: Ja is een gesloten comp
@Drizzt: Ja morgen beginnen we.
14.gifquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:20 schreef leroytje het volgende:
Nee, gewoon aanmelden, dan laat ik je toe.
?????quote:
\quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:15 schreef leroytje het volgende:
Server: Johan.
competitienaam:FOK!League
geweldigquote:Op maandag 13 juli 2009 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik heb FC Twente nu onder mn hoede
Genaaid. Nu is m'n doelstelling met AZ 1e worden.quote:League update: Nederland
Door: Administrator om 12-07-09 22:24
League update: Nederland
De Nederlandse competitie heeft een tussentijdse update gekregen met de transfers erin verwerkt die deze zomer zijn gedaan.
Hoewel het nieuwe voetbalseizoen nog niet is begonnen en de transferperiode nog in volle gang, heeft OSM al een update van de Nederlandse competitie.
We wilden jullie zo de kans geven alvast met de teams te spelen zoals ze vermoedelijk aan de aftrap zullen staan voor het seizoen 2009/2010. Er zullen ongetwijfeld nog vele transfers plaatsvinden, dus wanneer het seizoen is begonnen zullen we opnieuw een definitieve update doorvoeren.
Voor nu alvast veel plezier met de Nederlandse competitie. Met dank aan het league update team
Ik ookquote:Op maandag 13 juli 2009 18:39 schreef Zwansen het volgende:
Heb me toch weer over laten halen.
Willem II....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |