quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef Emimich het volgende:
Waarom worden spelers boven de 10 miljoen zelfs niet eens meer door de engine gekocht voor hun waarde?
O ja?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:45 schreef donroyco het volgende:
Hé, een oud(e) bekend(e) topic.
Zoek maar eens bij OSM op Fc Swinkiequote:
Dat ben ikquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:50 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt.
Ik zou het niet weten, ik doe bijv oude rotten van 33 en die zijn dan 15 mil waard ofz, verkoop ik ze voor 14 mil ofzo, dan koopt de ''computer'' het vaak wel, ik bedoel die 33 jarige oudjes worden moeilijk getraind.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:41 schreef Emimich het volgende:
Waarom worden spelers boven de 10 miljoen zelfs niet eens meer door de engine gekocht voor hun waarde?
Beïnvloedt leeftijd eigenlijk de kans dat de computer je spelers koopt?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:51 schreef Lehme het volgende:
Ik zou het niet weten, ik doe bijv oude rotten van 33 en die zijn dan 15 mil waard ofz, verkoop ik ze voor 14 mil ofzo, dan koopt de ''computer'' het vaak wel, ik bedoel die 33 jarige oudjes worden moeilijk getraind.
heb je nou een jonge speler van 18 ofzo, dan zal die vaak gekocht worden door je mede ploegen, zelfs als je 2,5x het waarde vraag.
Nee, dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Beïnvloedt leeftijd eigenlijk de kans dat de computer je spelers koopt?
Geen tijd voor, en ik ken het spelletje te goed daar voorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:52 schreef Lehme het volgende:
[..]
hahah
donroyco, waarom ga jeniet het weer spelen dan?
O? bij mij, zeker wel. als ik jongere verkoop gaan die sneller eruit door computer dan oudjesquote:
De laatste keer dat ik Bojan haalde werd hij topscorer met 44 goals, wereldspeler en traint als een gek.quote:
Ik train m denk ik even naar 100, daarna Aguero naar 100 en misschien Welbeck ook nogquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:24 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Bojan haalde werd hij topscorer met 44 goals, wereldspeler en traint als een gek.
Ja das klote.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:11 schreef Jorwol het volgende:
Wat kan ik nou juist goed tegen 4-5-1 schieten van afstand doen? Vasthouden aan mn huidige tactiek (4-3-3 zoek de vleugels) of aanpassen?
Het is tegen Sunderland, iemand die wel goede speler is, maar ik heb met Man Utd veel betere spelers..
Ben niet geswitched naar mijn normale tactiek, ik ben juist geswitched naar die van jouquote:Op zondag 7 juni 2009 18:13 schreef Lehme het volgende:
Ik ben weer unbanned, 3 hoeraatjes
Iig, jorwol mijn techniek die ik je gisteren gaf is echt meesterlijk.
kijk ik heb vandaag tegen stade rennais gepslee,d hun doelstelling is 4e. hun manager is seizoenkaarshouder. 3-0 gewonnen.
ik zou het als mij proberen, als voorstopper een middenvelder enz doen. ik snap niet dat je weer geswitcht bent naar je normale tacktiek, maja zelf weteh.
Stats: ik ben links <<
[ link | afbeelding ]
63% balbezit, best netjes he
Jorwol, volgens mij zei je anders in je eerderep post iets anders:p, maar wel goed dat je naar mijne geswitcht bent ( voel ik me vereerdquote:Op zondag 7 juni 2009 09:22 schreef Jorwol het volgende:
Nou ik heb 3-1 gewonnen, vastgehouden aan mn tactiek maar wel naar de 4-3-3 (B) formatie geswitcht. Bod gehad op Tevez van Tottenham (5e plaats ofzo) voor 29 mil, tegenbod van 34 gedaan, als ik Tevez verkoop haal ik Messi
Ja foutje, whateverquote:Op zondag 7 juni 2009 19:51 schreef Lehme het volgende:
[..]
Jorwol, volgens mij zei je anders in je eerderep post iets anders:p, maar wel goed dat je naar mijne geswitcht bent ( voel ik me vereerd)
Ik moet vanavond tegen aj auxerre doelstelling van hun is 10, word ff pwnen, weliswaar uit mja.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja foutje, whateverVanavond weer tegen een CPU en daarna rustdag, dus dat wordt weer trainen.
Hahaha, zegt meer over je aanval dan over Bouma denk ikquote:Op zondag 7 juni 2009 22:06 schreef leroytje het volgende:
Eigenlijk wel grappig, na 9 wedstrijden is Bouma mijn topscoorder
ManCity is goed bezig, maar die gaan ook nog wel wat wedstrijden verliezen.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:19 schreef Rossdale het volgende:
Damn ik mijn top 3 plekje kwijt in de FOK!Leage na een 4-0 vernedering tegen Manchester CityMaargoed die pakken we wel weer terug
Zal best, maar hopelijk kan ik deze lijn voortzetten.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:22 schreef leroytje het volgende:
[..]
ManCity is goed bezig, maar die gaan ook nog wel wat wedstrijden verliezen.
Baasquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:19 schreef Fipotje het volgende:
Trots op mijn 2de wedstrijd
4-0 winst
[ afbeelding ]
Yep, ik speel nu in 2 competities tegelijk Manchester United, en bij allebei precies dezelfde tactiek, alleen speel ik met mn sub met de middenvelder als voorstopper, en met mn hoofdaccount met verdediger als voorstopper. Dat laatste werkt toch beterquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:01 schreef Lehme het volgende:
Whaha vet nice overwinning van mij vandaag.
1e helft
As saint - As monaco 2-0
as saint etienne is 1e van de competitie
60e minuut, 2-0 nog steeds
dan 2x adu 2-2.
86 minuut leko via vrije trap, hoppa 2-3, alsnog gewonnen.
Mijn tacktiek is echt meesterlijk, jorwol gebruik je hem nogsteeds?
vind jij, mijn middenveldige voorstopper heeft tot nu toe al 4 goals gemaakt op die plek ( uit 3 wedstrijden)quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Yep, ik speel nu in 2 competities tegelijk Manchester United, en bij allebei precies dezelfde tactiek, alleen speel ik met mn sub met de middenvelder als voorstopper, en met mn hoofdaccount met verdediger als voorstopper. Dat laatste werkt toch beter
Had ik toch al gedaan? nou ja, bedankt man :p Ben nog steeds ongeslagen, wel iets mindere resultaten dan mn eigen tactiek eerlijk gezegd, maar ik ga wel zo door.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:04 schreef Lehme het volgende:
Vandaag 0-3 uit gewonnen van Giro de Bordoux ofzoiets, hun doelstelling is 1e.
jorwol ga je me nog bedanken voor de tacktiek
ik speelde begin dit seizoen 4-5-1, en andere soort tacktiek en wat ik toen won, was allemaal nipt ( 2-1, 1-0 ) enz.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Had ik toch al gedaan? nou ja, bedankt man :p Ben nog steeds ongeslagen, wel iets mindere resultaten dan mn eigen tactiek eerlijk gezegd, maar ik ga wel zo door.
Netjes,quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:58 schreef nacbinladen het volgende:
Hoi allemaal !:D
Willen jullie graag meningen geven over mijn team? Ik ben Aston Villa en ik zit nu iin de 13e speel ronde, nogmaals graag tips, bedankt.
Mijn team:
http://i722.photobucket.c(...)sm1.jpg?t=1244890700
wedstrijdschema:
http://i722.photobucket.c(...)osm.jpg?t=1244890539
Ik heb ook Bojan gekocht maar hij scoort niet echt veel tot nu toe (8 gaols). Welke positie hebben jullie 'm staan? Ik rechtsvoor...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:24 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Bojan haalde werd hij topscorer met 44 goals, wereldspeler en traint als een gek.
Same. Linksbuiten lijkt veel te scoren.. Kan ook zijn omdat Rooney zo goed isquote:Op maandag 15 juni 2009 17:18 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Ik heb ook Bojan gekocht maar hij scoort niet echt veel tot nu toe (8 gaols). Welke positie hebben jullie 'm staan? Ik rechtsvoor...
Zit je bij ons in de comp?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:44 schreef Jorwol het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste met 33 punten uit 11 wedstrijden, nr 2 is Everton op 8 punten![]()
Nog ideetjes voor aankopen? Heb morgen net geen 34 miljoen...
Hopen dat deze imagehosting het wel doet, anders doe ik later nog wel op tinypic
26.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:49 schreef nacbinladen het volgende:
Ik ook als het kan...
hoeveel speeldagen nog tot het nieuwe seizoen?
ligt eraan waar je zwakte zit, ik was de graafschap dus ik verbeterde Mijn verdeding en keeper eerstquote:Op maandag 15 juni 2009 20:03 schreef Jorwol het volgende:
Maar, waar zou ik m'n team moeten verbeteren? Misschien een extra aanvaller voor de breedte ofzo?
Als je naar boven scrollt zie je m'n selectiequote:Op maandag 15 juni 2009 21:25 schreef tommosz het volgende:
[..]
ligt eraan waar je zwakte zit, ik was de graafschap dus ik verbeterde Mijn verdeding en keeper eerst
Dat wil ik niet zien, en ik wil ook niet dat anderen dat zienquote:Op maandag 15 juni 2009 18:07 schreef Badabingea het volgende:
[..]
26.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
1ste nederlaag tegen Arsenal gehad.
Kan gebeuren...
wat e van een speler boven de 100 halen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:47 schreef Jorwol het volgende:
Ik heb nog maar Cazorla gekocht, moet wat met het geld..
Je speelt met Aston Villa toch? Die kwamen bij mij altijd later op gang.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:01 schreef leroytje het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zien, en ik wil ook niet dat anderen dat zien
als je bedoelde: wat dacht je van een speler boven de 100 halen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:42 schreef tommosz het volgende:
[..]
wat e van een speler boven de 100 halen?
Ik heb bojan op spits, speelt ie redelijk goed 9 uit 14 wedstrijden.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:18 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Ik heb ook Bojan gekocht maar hij scoort niet echt veel tot nu toe (8 gaols). Welke positie hebben jullie 'm staan? Ik rechtsvoor...
wat aap jij mij emt alles na, ik heb ook carzolaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:34 schreef Jorwol het volgende:
[..]
als je bedoelde: wat dacht je van een speler boven de 100 halen?
Dan is mijn antwoord: je kan geen spelers van boven de 100 kopen, alleen bij concurrenten..
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:53 schreef Lehme het volgende:
[..]
wat aap jij mij emt alles na, ik heb ook carzola
ik ken carzola niet eens!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]het is nou eenmaal een goede speler. Sowieso, ik kan niet eens weten welke spelers jij hebt, dus hush!
Je moet Bojan nemen...ik heb bojan nu Bij de graafschapquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:27 schreef Badabingea het volgende:
Zlatan maar eens gescout. Ik wou Messi, maar die was al pleitte
Bojan is wel pleitte toch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:10 schreef tommosz het volgende:
[..]
Je moet Bojan nemen...ik heb bojan nu Bij de graafschap![]()
Hij is level 102
mijn team is best goed nu en ik sta gewoon 8ste met de graafschap
Heb ik ook inderdaad, of ik win wedstrijden vrij eenvoudig, of ik krijg echt een dik pak slaag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:20 schreef Rossdale het volgende:
OSM blijft een vaag spel...
Zo win ik 12 van mijn 15 wedstrijden redelijk gemakkelijk en nu verlies ik ineens 5 wedstrijden achter elkaar, dat terwijl het moraal hoog is, de fitheid ook, 90% van de spelers dezelfde zijn als toen het nog goed ging en ik geen verandering in de taktiek heb aangebracht
welk team ben ej danquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:49 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Heb ik ook inderdaad, of ik win wedstrijden vrij eenvoudig, of ik krijg echt een dik pak slaag.
Zo verloor ik gisteren met 7-0 van Liverpool en win ik vandaag met 7-0 van Manchester United![]()
![]()
Gaat overall trouwens niet echt lekker vind ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |