quote:
Stond in de krantquote:
Niet voor niks week 43, dat was de laatste dag, vandaag de nieuwe competitie begonnen: Zwedenquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:19 schreef RemcoW85 het volgende:
Frankrijk Week 43..
Ik skip m nog ff.. Enige teams die vrij zijn zijn niet voor niets vrij. Geef maar een gil als er een nieuwe competitie begint
.
Je moet je eigen tactiek vindenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:25 schreef S.Menzo het volgende:
Weet iemand welke taktiek je het beste tegen de 3-5-2 Schoten van afstand kan gebruiken? Iedereen in mijn leg league die deze taktiek gebruikt wint de hele tijd en ik vind het laf om deze taktiek ook maar te gebruiken. (4-2-4 middenveld overslaan heb ik geprobeerd, 6-2 verloren, ik speel normaal zelf 4-3-3 of 3-4-3 vleugelspelers).
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben op het moment Ajax (...). Ik heb na 17 competitiewedstrijden 47 punten en nog geen enkele tegengoal. Beker zit ik in de halve finale, ook nog geen tegengoals in gehad. 6 punten los op nummer 2 PSV. Aankopen zijn Vieira, Sergio Ramos, Messi en Akinfeev. Verkopen zijn er veel te veel om op te noemen (17 in totaal).
Samenspel tussen mij en m'n broertjequote:Op woensdag 5 maart 2008 07:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Bah, vergeten TK in te zetten, maar ik denk dat ik dan nog steeds had verloren
Sven weer alvast gefeliciteerdIk had een tijdje uitzicht op de titel, maar ik heb teveel punten verspeeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |