Puik werkquote:Op zondag 20 mei 2007 11:47 schreef leroytje het volgende:
Hier bone:
http://onlinesoccermanager.nl/enter_comp.asp?compnr=1018196
Server: Clarence
Everton: staat 6de, moet 7de worden
Charlton: staat 11de, moet 13de worden
De comp is in week5, dus alles is nog mogelijk
Nog voorkeur voor een bepaald land?
Land mag je zelf kiezen, Leroyquote:Op zondag 20 mei 2007 12:09 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Voorkeuren Engeland: Tottenham Hotspur, Newcastle United, Liverpool, Manchester City, Watford
Voorkeuren Spanje: Sevilla, Atlético Madrid, Villarreal, Real Zaragoza, Recreativo Huelva
Voorkeuren Nederland: AZ, SC Heerenveen
Voorkeuren Brazilië: Internacional, Vasco da Gama, América FC, Juventude
Voorkeuren Duitsland: FC Bayern München, Vfl Bochum
Voorkeuren Italië: Udinese, Siena
dat komt HSV komt binnenkort beschikbaarquote:Op zondag 20 mei 2007 14:18 schreef Yestuuur het volgende:
ik wil meedoen
Was al sinds vanochtend beschikbaarquote:
En dan om half acht ineens toch nog simulerenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:51 schreef Svensational het volgende:
Oh:
Zoals sommigen van jullie al opgemerkt zullen hebben, zijn er op server Clarence een groot deel (72%) van de wedstrijden niet gespeeld. Waar dit aan ligt, is vooralsnog onbekend, maar er is in ieder geval iets misgegaan met simuleren.
Er worden geen wedstrijden meer ingehaald vandaag. Alle wedstrijden schuiven een dag op en worden gewoon vannacht gespeeld. Er gaat overigens geen seizoenskaartdag door verloren.
Ons excuses voor het ongemak
http://www.onlinesoccermanager.nl/forums/topic.asp?forum=-4&topicnr=1260
Of gewoon dik winnenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:19 schreef melluk het volgende:
[..]
kijk maar uit
tik je van de mat (not)
zo'n leuk duits wedstrijdje is welkom...
lekker de hele wedstrijd 0-0 en dan 92e minuut
1-0 voor Vfl wolfsburg
Het was gistermiddag al gesimuleerd.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan om half acht ineens toch nog simuleren.
Dat is erg jammer, want ondanks dat je met 10 mensen speelde, werd het 0-0.quote:Nou kon ik m'n team niet eens even normaal aanpassen, maar met 10 mensen tegen Socios gespeeld..
Ja, maar ik ging er vanuit dat dat niet meer ging gebeuren. Dat is ook wat ze zeiden. En het dan toch doen en het om half acht pas meedelen. Dat is gewoon kut.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:21 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Het was gistermiddag al gesimuleerd.
[..]
Jepz, er had meer ingezeten. Had sowieso een tk willen gebruiken.quote:Dat is erg jammer, want ondanks dat je met 10 mensen speelde, werd het 0-0.
Dat is inderdaad triest.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar ik ging er vanuit dat dat niet meer ging gebeuren. Dat is ook wat ze zeiden. En het dan toch doen en het om half acht pas meedelen. Dat is gewoon kut.
[..]
Denk niet dat je die nodig had als je met 11 spelers zou spelenquote:Jepz, er had meer ingezeten. Had sowieso een tk willen gebruiken.
Ach, het was alleen de keeper die niet meedeed zie ik nuquote:Op zondag 20 mei 2007 15:41 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Dat is inderdaad triest.
[..]
Denk niet dat je die nodig had als je met 11 spelers zou spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |