Dat ben ik wel. Maar ik heb op de account die ik nieuw had aangemaakt ontslag genomen en heb deze helemaal verwijderd, en ben daarna op m'n oude account opnieuw in deze competitie gegaan (weliswaar bij een andere club maar soit). Het komt er nu op neer dat ik echt nog maar 1 account heb, dus ik neem aan dat het dan wel goed zit.quote:Op maandag 28 april 2014 20:14 schreef Mr.Meneer het volgende:
[..]
Nee, ervan uitgaande dat je niet in dezelfde competitie bent gaan spelen.
Wordt er nog eens een Fok-league gehouden?
poepchinees, over een 2 weken loopt mijn competitie pas af.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand nog interesse in een Fok league?
Kan over drie dagen een nieuwe competitie starten.
Die zijn er nog wel. Veel veranderd sinds die tijd. Tegen de tijd van de FOK!league stond ik ergens 400ste. Nu top 10quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:22 schreef Ill-Skillz het volgende:
Een schop omhoog. Geen OSM'ers meer op Fok?
Ben toevallig net weer begonnen sinds jaren. Vond nogal wat veranderd in de layout. Heb overigens nooit meegedaan aan de Fokleague.quote:Op maandag 4 april 2016 09:18 schreef skittelman het volgende:
[..]
Die zijn er nog wel. Veel veranderd sinds die tijd. Tegen de tijd van de FOK!league stond ik ergens 400ste. Nu top 10
op mn hoofdaccount speel ik puur voor de punten.quote:Op maandag 4 april 2016 20:34 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Ben toevallig net weer begonnen sinds jaren. Vond nogal wat veranderd in de layout. Heb overigens nooit meegedaan aan de Fokleague.
Wat is je favoriete team op 't moment?
het ziet er allemaal schitterend uit. Alleen is er niemand van GB die uitlegt welke functies weggevallen zijn, welke nog komen en hoe ze werken. Leuk zo'n update, maar leg uit wat je doet.quote:Op maandag 9 mei 2016 14:55 schreef W00fer het volgende:
De nieuwe OSM is vandaag online gegaan. Ik vind het niet per definitie een verbetering. Om maar het scrollen eruit te slopen hebben ze veel achter 2 kliks gezet en menuutjes die je open moet klikken. Bovendien lijkt mijn stadion weer op niveau 1 te staan en mag ik weer opnieuw beginnen
Gestopt toen het helemaal werd veranderd, vind er nu niks meer aan eigenlijk.quote:Op maandag 21 november 2016 16:01 schreef BoleroPower het volgende:
Zijn er nog mensen op OSM actief ? Ik heb het al jaren niet meer gespeeld en alles is nu veranderd. Vraag me nu af wat is de beste tacktiek ? En met verkopen ook is kon je alles voor 2,5 x de waarde verkopen maar wordt nu niks verkocht.
Oh ik verkoop alles nog hoor? Ben ook net weer gestart,, tactiek ben ik nog niet echt uit.quote:Op maandag 21 november 2016 16:01 schreef BoleroPower het volgende:
Zijn er nog mensen op OSM actief ? Ik heb het al jaren niet meer gespeeld en alles is nu veranderd. Vraag me nu af wat is de beste tacktiek ? En met verkopen ook is kon je alles voor 2,5 x de waarde verkopen maar wordt nu niks verkocht.
actief... mmm sta 2de op de ranking, dus ja ben nog actiefquote:Op maandag 21 november 2016 16:01 schreef BoleroPower het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |