quote:
Stond in de krantquote:
Niet voor niks week 43, dat was de laatste dag, vandaag de nieuwe competitie begonnen: Zwedenquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:19 schreef RemcoW85 het volgende:
Frankrijk Week 43..
Ik skip m nog ff.. Enige teams die vrij zijn zijn niet voor niets vrij. Geef maar een gil als er een nieuwe competitie begint
.
Je moet je eigen tactiek vindenquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:25 schreef S.Menzo het volgende:
Weet iemand welke taktiek je het beste tegen de 3-5-2 Schoten van afstand kan gebruiken? Iedereen in mijn leg league die deze taktiek gebruikt wint de hele tijd en ik vind het laf om deze taktiek ook maar te gebruiken. (4-2-4 middenveld overslaan heb ik geprobeerd, 6-2 verloren, ik speel normaal zelf 4-3-3 of 3-4-3 vleugelspelers).
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben op het moment Ajax (...). Ik heb na 17 competitiewedstrijden 47 punten en nog geen enkele tegengoal. Beker zit ik in de halve finale, ook nog geen tegengoals in gehad. 6 punten los op nummer 2 PSV. Aankopen zijn Vieira, Sergio Ramos, Messi en Akinfeev. Verkopen zijn er veel te veel om op te noemen (17 in totaal).
Samenspel tussen mij en m'n broertjequote:Op woensdag 5 maart 2008 07:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Bah, vergeten TK in te zetten, maar ik denk dat ik dan nog steeds had verloren
Sven weer alvast gefeliciteerdIk had een tijdje uitzicht op de titel, maar ik heb teveel punten verspeeld
Ik heb al wat ingevuld, weet alleen niet meer watquote:
De PSK kostte me steeds teveel geld. Dus speel nu alleen nog met subaccountsquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:57 schreef Nashje het volgende:
Spanje dus. Ik ben Recreativo Huelva.
Waarom ben je er trouwens mee gestopt Svensational?
Ik heb net mijn seizoen afgesloten met Osasunaquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:02 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben Osasuna.
geheel illegaal speel ik ook met een 2de account, daar ben ik PSV, nu op ongeveer 5 wedstrijden voor het einde van het seizoen ben ik al kampioen. Lag er wel in de eerste ronde van de beker eruit .. Penalties tegen Feyenoord verloren helaas, Nederlandse competitie is wel erg makkelijk ..quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Net mijn seizoen met Ajax afgerond. Ongeslagen kampioen (wel 4 keer gelijk) en maar 1 tegengoal (in een 1-4 overwinning werd er in de 94e minuut nog tegen gescoord). Ook de beker gewonnen, daarin geen tegengoals.
Klopt. Wat bij mij ook handig was, is dat de enige met een seizoenskaart was, dus ik was ook de enige die kon scoutenquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:50 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
geheel illegaal speel ik ook met een 2de account, daar ben ik PSV, nu op ongeveer 5 wedstrijden voor het einde van het seizoen ben ik al kampioen. Lag er wel in de eerste ronde van de beker eruit .. Penalties tegen Feyenoord verloren helaas, Nederlandse competitie is wel erg makkelijk ..
quote:Op maandag 17 maart 2008 12:15 schreef Nashje het volgende:
0-1 gewonnen bij Real.
Degene die alle 3 eerste staan mogen mij wel effe bedanken.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:12 schreef frankske92 het volgende:
osm weet er iemand een heel, goeie tactiek ik speel ook osm help mij
Kan me niet voorstellen dat Koster wordt geholpen door Vergoossen, dus nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:12 schreef frankske92 het volgende:
osm weet er iemand een heel, goeie tactiek ik speel ook osm help mij
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Koster wordt geholpen door Vergoossen, dus nee.
Ja inderdaad. Maar als je een gesloten training gebruikt krijgt je tegenstander geen automatisch bericht dat jij een trainingskamp gebruikt. Gebruik je geen gesloten training maar wel een trainingskamp, krijgt je tegenstander dus wel een bericht.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:37 schreef Rejected het volgende:
Ik heb een vraagje over het gebruik maken van een gesloten training:
Wat heb je er aan? Zo kan de tegenstander niet zien dat je een trainingskamp gebruikt, maar als er achter gesloten deuren wordt getraind kan er toch wel een TK worden verwacht?
Oh zo! Thanks!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar als je een gesloten training gebruikt krijgt je tegenstander geen automatisch bericht dat jij een trainingskamp gebruikt. Gebruik je geen gesloten training maar wel een trainingskamp, krijgt je tegenstander dus wel een bericht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |