Succes met Levante.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:24 schreef donroyco het volgende:
Als je nog niet meedeed, meld je dan van tevoren hier in dit topic, dan kan ik je accepteren
slechte tvp
Ik heb Recreativo Huelva moeten nemen omdat een of andere koekenbakker Socios dus.. Levante had genomen #boidquote:
I knowquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb Recreativo Huelva moeten nemen omdat een of andere koekenbakker Socios dus.. Levante had genomen #boid
quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb Recreativo Huelva moeten nemen omdat een of andere koekenbakker Socios dus.. Levante had genomen #boid
quote:Socios swO nieuwe manager bij Levante
VALENCIA - Het seizoen bij Levante begon met het aankondigen van de nieuwe manager: Socios swO.
Levante heeft er dit seizoen alle vertrouwen in, want Socios swO is een naam met allure. De voorzitter van Levante was dan ook zeer verheugd dat de ervaren oefenmeester voor Levante koos. We vroegen Socios swO naar de manier hoe hij Levante dit seizoen naar grotere hoogte wil brengen, waarop hij met een geheimzinnige blik in de ogen antwoordde: "I Love OSM".
Als moderator kan ik ook in de krant schrijvenquote:
Das wel een erg kleine selectie...quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:09 schreef Adversaryzzr het volgende:
Jammer dat al mijn accounts bezet zijn op dit moment anders wou ik zeker mee doen! Speel nu ook met mijn eigen comp in Zweden. Heb Östers Växjö IF en sta 2e in week 24/30!
[afbeelding]
week 22
Ja idd... Maar speel nu op normaal om blessures etc te voorkomen. Heb inmiddels al een extra spits, nu nog een mid + verdediger! Daarna nog ff doorduwen om 1e te wordenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Das wel een erg kleine selectie...
Haha, die ´koekenbakker´ is mooi wel in twee van de drie FOK!Leagues kampioen geworden en in de laatste bekerwinnaar. Maar zoals Svensational al zei... Men moet er vroeg bij zijn... Overigens was Recreativo Huelva ook mijn tweede keus in het geval jij nog idioter vroeger zou inloggen. In ieder geval, succes iedereen in Spanje!quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:28 schreef donroyco het volgende:
U is geaccepteerdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:57 schreef Yestuuur het volgende:
hallo allemaal. mijn managernaam is tiktiktiktik en heb me reeds aangemeld voor de weledele FOK!League
k ben zaragoza want aimar is stoerquote:
Thnx voor de extra 7 miljoenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Das wel een erg kleine selectie...
Thnx voor de extra 8 miljoenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:03 schreef Consigliere het volgende:
Je suis Sevilla.. Mooie club , goeie selectie en veel talenten!
Geen dankquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Thnx voor de extra 7 miljoen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |