Succes met Levante.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:24 schreef donroyco het volgende:
Als je nog niet meedeed, meld je dan van tevoren hier in dit topic, dan kan ik je accepteren
slechte tvp
Ik heb Recreativo Huelva moeten nemen omdat een of andere koekenbakker Socios dus.. Levante had genomen #boidquote:
I knowquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb Recreativo Huelva moeten nemen omdat een of andere koekenbakker Socios dus.. Levante had genomen #boid
quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb Recreativo Huelva moeten nemen omdat een of andere koekenbakker Socios dus.. Levante had genomen #boid
quote:Socios swO nieuwe manager bij Levante
VALENCIA - Het seizoen bij Levante begon met het aankondigen van de nieuwe manager: Socios swO.
Levante heeft er dit seizoen alle vertrouwen in, want Socios swO is een naam met allure. De voorzitter van Levante was dan ook zeer verheugd dat de ervaren oefenmeester voor Levante koos. We vroegen Socios swO naar de manier hoe hij Levante dit seizoen naar grotere hoogte wil brengen, waarop hij met een geheimzinnige blik in de ogen antwoordde: "I Love OSM".
Als moderator kan ik ook in de krant schrijvenquote:
Das wel een erg kleine selectie...quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:09 schreef Adversaryzzr het volgende:
Jammer dat al mijn accounts bezet zijn op dit moment anders wou ik zeker mee doen! Speel nu ook met mijn eigen comp in Zweden. Heb Östers Växjö IF en sta 2e in week 24/30!
[afbeelding]
week 22
Ja idd... Maar speel nu op normaal om blessures etc te voorkomen. Heb inmiddels al een extra spits, nu nog een mid + verdediger! Daarna nog ff doorduwen om 1e te wordenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Das wel een erg kleine selectie...
Haha, die ´koekenbakker´ is mooi wel in twee van de drie FOK!Leagues kampioen geworden en in de laatste bekerwinnaar. Maar zoals Svensational al zei... Men moet er vroeg bij zijn... Overigens was Recreativo Huelva ook mijn tweede keus in het geval jij nog idioter vroeger zou inloggen. In ieder geval, succes iedereen in Spanje!quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:28 schreef donroyco het volgende:
U is geaccepteerdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:57 schreef Yestuuur het volgende:
hallo allemaal. mijn managernaam is tiktiktiktik en heb me reeds aangemeld voor de weledele FOK!League
k ben zaragoza want aimar is stoerquote:
Thnx voor de extra 7 miljoenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:54 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Das wel een erg kleine selectie...
Thnx voor de extra 8 miljoenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:03 schreef Consigliere het volgende:
Je suis Sevilla.. Mooie club , goeie selectie en veel talenten!
Geen dankquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Thnx voor de extra 7 miljoen!
Ik zie niet dat je je aangemeld hebtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:29 schreef maniack28 het volgende:
FOK!League
Spanje, week: 1
Je hebt je aangemeld bij deze competitie. De moderator van de competitie moet je aanvraag eerst nog goedkeuren voordat je aan de competitie mag deelnemen.
weather_maniac
Ow ja, dat beni k ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik zie niet dat je je aangemeld hebt![]()
Wel ene Sir Matt Busby1999
![]()
Nee, dat is dezelfde account, ik had alleen mn emaildoorggegeven ipv mn usernamequote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:23 schreef Socios het volgende:
We gaan toch niet nu al weer cheaten met twee aanmeldingen in één competitie, hč.
Oke.. geaccepteerd.. veel succes en plezier in de Fok! Leaguequote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, dat is dezelfde account, ik had alleen mn emaildoorggegeven ipv mn username
Geen dank, bij mij zijn nog spelers te koopquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:08 schreef maniack28 het volgende:
Ow ik ben weer lekker noob, had maar 2 aanbiedingen dacht dat ik alleenu it die kon kiezenHad liever Osasuna gehad, maar goed... Celta kan ook
![]()
tnx voor het accepteren!
LoLquote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen dank, bij mij zijn nog spelers te koop![]()
Zelf uitvogelen, jij bent de manager...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:57 schreef armeenio het volgende:
hallo mensen, ik ben nu de geupdate everton met doelstelling 7e.. everton is geen slechte club ,dus kan ik niet met mijn vertrouwde 4-5-1 schiet van afstand spelen.. welke tactiek past het best bij een club van everton?
Ik speel 3-4-3 met Everton en het gaat heel goedquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:57 schreef armeenio het volgende:
hallo mensen, ik ben nu de geupdate everton met doelstelling 7e.. everton is geen slechte club ,dus kan ik niet met mijn vertrouwde 4-5-1 schiet van afstand spelen.. welke tactiek past het best bij een club van everton?
- was het geen computer?quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
10 wedstrijden gespeeld en ben koploper met West Ham United. Vannacht Arsenal met 5-0 verslagenTopscorer van me is goed voor 1,5 doelpunt per wedstrijd gemiddeld
[afbeelding]
Ik speelde thuisquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:32 schreef armeenio het volgende:
[..]
- was het geen computer?
- was het geen noob die managde?
- was die een hele lange tijd niet online gekomen ofso?
hoe kan jij met een 4-3-3 formatie van arsenal met 5-0 winnen?... tenzij je een TK hebt gepakt... tell me your secrets als je die hebt.. want die kan ik ook hard gaan gebruiken !
omdat 4-3-3 , 3-4-3 , 4-4-2 veel gebruikte tactieken zijn waar je het van je spelers van moet hebben.. en een club als arsenal moet dan winnen van jou kwa kwaliteiten.. tenzij die onervaren manager 6-3-1 gebruikt ofso..quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik speelde thuis
Het was geen computer
Onervaren manager idd
En hoezo zou je normaal gesproken niet met een 4-3-3 van Arsenal kunnen winnen ?
Een goed team met hoge ratings hoeft West Ham niet te verslaan hoor, het gaat om de tactiek en de bal is rondquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:09 schreef armeenio het volgende:
[..]
omdat 4-3-3 , 3-4-3 , 4-4-2 veel gebruikte tactieken zijn waar je het van je spelers van moet hebben.. en een club als arsenal moet dan winnen van jou kwa kwaliteiten.. tenzij die onervaren manager 6-3-1 gebruikt ofso..
het is en blijft nog wel een spel..........quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Een goed team met hoge ratings hoeft West Ham niet te verslaan hoor, het gaat om de tactiek en de bal is rond
Als je makkelijk je doelstelling wil halen moet je ee team pakken welke als doelstelling 16e heeft. Hoe hoger de doelstelling, hoe moeilijker het wordt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:17 schreef Dartek het volgende:
Hey iedereen ik heb net een Osm Account.
en ik zie dat je bepaalde doelstelling moet halen.
en ik zoek nu een club waar ik gemakelijk die doelstelling me kan halen.
ik heb ook al een sezoekkaart.
enkele tips altijd welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |