quote:Tijdens mijn werk op de dierenambulance hebben we 6 kittens gevonden in de brandnetels![]()
De moeder schijnt 3 dagen voordat wij ze vonden helaas overreden te zijn door een auto![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:58 schreef Logician het volgende:![]()
Oh de batterijen zitten in de lader, camera was zomaar ineens leeg
Wanneer? Kom ik je tegen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:42 schreef DrMarten het volgende:
Ook maar weer even een tvp. * DrMarten mag morgen oppas spelen
's avonds. Dus als je de hele dag blijft hangen dan kom je me tegenquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:42 schreef DrMarten het volgende:
Ook maar weer even een tvp. * DrMarten mag morgen oppas spelen
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:01 schreef Logician het volgende:
[..]Jep, en DrMarten zit nu op de bank te oefenen met flesje geven
![]()
![]()
Mia: Ik heb er ook zin in
200 kilometer stampvoeten is zo ver.quote:
En, hoe was het?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:32 schreef Mama_Mia het volgende:
Lief lief liefIk heb helemaal zin in morgen
Jaaaa is goedquote:
Daar hebben ze diepvriespizza's voor uitgevonden...... en snackbarsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jaaaa is goedMoet ff kijken hoe het dan met eten moet, mja moeten mn ouders maar iets opwarmbaars maken
Maar ik kom graag
welke url?quote:Op woensdag 10 juni 2009 05:40 schreef Prospera het volgende:
Wat was de url ook alweer?
leukeennestje.nl
Leuk!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:36 schreef Logician het volgende:
Hij staat er op, zal het straks even aanpassen.
Het gaat serieus prima met ze
Je neemt me de woorden uit de mond. Teuntje is minder roekeloos bij die kleintjes, voorzichtiger. Echt prachtig om te zien. Zucht.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:55 schreef leukerdje het volgende:
Wat een mooi filmpje.
Ik heb met een lach en een traan gekeken.
Zo grappig hoe ze in de weer zijn met de toiletrol.
Ik geef ze hier meestal een lege, maar met papier is
veel leuker.
Ontroerend hoe Teuntje zich ontfermt over de 3 'kleintjes'.
Zelf ook nog maar een uk, maar al zo zorgzaam.
Ze is ook echt voorzichtig met ze, zo lief om te zien.. terwijl joep ze ziet als muisjes en ze probeerd te vangenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je neemt me de woorden uit de mond. Teuntje is minder roekeloos bij die kleintjes, voorzichtiger. Echt prachtig om te zien. Zucht.![]()
ik ga er voor het gemak maar vanuit dat jij vanaf dan ook gewoon foto's gaat spammen?quote:
Ik beloof het plechtig. En Brittie is dan verantwoordelijk voor de Teuntjepics, maar ook dat komt goedquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik ga er voor het gemak maar vanuit dat jij vanaf dan ook gewoon foto's gaat spammen?
jup!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:09 schreef innepin het volgende:
En Brittie is dan verantwoordelijk voor de Teuntjepics, maar ook dat komt goed
Nogalquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:56 schreef Logician het volgende:
*uploading*
Jeetje Teuntje had net iets als jullie die foto zien worden jullie heulemaal gek
Voorlopig wachten we nog op nieuwe Joep & Teun foto's van jouw kantquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:51 schreef Logician het volgende:
Ze zullen wel moeten anders krijgen ze billekoek
Oooh das ook tof Cat22quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:01 schreef Cat22 het volgende:
Jaaaaah! Fok kittens 4ever!
Waarschijnlijk krijg ik ergens volgende week een nestje (redcat)kittens
Da's fijn! En zou je nu heel goed doen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:01 schreef Cat22 het volgende:
Jaaaaah! Fok kittens 4ever!
Waarschijnlijk krijg ik ergens volgende week een nestje (redcat)kittens
Geenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Da's fijn! En zou je nu heel goed doen...
* CartWOman ook op foto's wacht...![]()
Teuntje
Ik kon er op wachten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geenvoor Joep
![]()
![]()
Dan doe ik het welJoep
Ik zal ff m'n ovenwanten klaarleggen dan voor als ze hier komtquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:39 schreef Mama_Mia het volgende:
Maar gelukkig zie ik ze zaterdagZal wel iets aandoen wat mn arm beter beschermt, heb nog steeds krassen van Teuntje dr spelen
Zo hoort het!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geenvoor Joep
![]()
![]()
Dan doe ik het welJoep
Hahaha en die was al ergquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:07 schreef Logician het volgende:
Nee iets te enthousiast met de fles vooral, teuntje was dr niets bij!hahaha
Prachtig hè?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef CartWOman het volgende:
Die van Teuntje en het kluwen is briljant![]()
I know rightquote:
Ik zou je camera maar goed controleren, want anders kon je best eens gelijk krijgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef Brittie het volgende:ik heb vannacht gedroomd dat Teuntje hier was en dat ik geen foto's kon maken omdat de camera kapot was
en dat vonden jullie hier allemaal maar stom
Dat nooitquote:Op maandag 29 juni 2009 18:40 schreef Brittie het volgende:
[..]
I know rightmaar innepin en ik zien elkaar met enige regelmaat, mss dat ik Teun wel gewoon lekker meeneem als ik daarheen ga
(alhoewel het aantal katten in dat huis al wel genoeg is eigenlijk
).
![]()
Leuke foto's weer!
Ja erg hèquote:
Ik hoorde het van D iddquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:09 schreef Logician het volgende:
awwwwwwwwwwwwwwwwwwww
ben weer even wakker, net ging het weer fout, na anderhalf uur de 3dubbele dosis alweer een pijn aanval.. dokter wéér gebelt, mocht nog een extra dosis nemen.. gaat niet echt lekker.. baal er zo van, heb nog nooit zo veel pijn gehad in mijn leven, ik wil gewoon dat het ophoudtmorgenochtend weer met de dokter bellen is nu de afspraak
![]()
Vervelend zegquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:09 schreef Logician het volgende:
awwwwwwwwwwwwwwwwwwww
ben weer even wakker, net ging het weer fout, na anderhalf uur de 3dubbele dosis alweer een pijn aanval.. dokter wéér gebelt, mocht nog een extra dosis nemen.. gaat niet echt lekker.. baal er zo van, heb nog nooit zo veel pijn gehad in mijn leven, ik wil gewoon dat het ophoudtmorgenochtend weer met de dokter bellen is nu de afspraak
![]()
Danny laat trouwens een huissleutel bijmaken, zodat ik naar binnen kan zonder aan te bellen, kan ook mee eten 's avonds. Wordt dus allemaal goed geregeld!quote:Op zondag 5 juli 2009 11:54 schreef Darklight het volgende:
ff kleine update
Logi net gesproken, wordt morgen ws toch ziekenhuis(nog niet helemaal zeker)
Danny zit er langzamerhand ook doorheen, heb afgesproken dat ik vanaf morgen de kittens ga verzorgen, een week lang in eerste instantie
Voeding geven, rond 12u, rond 17u en rond 22u, krijgt Danny ook een beetje rust, hij doet echt veel!!!
Gaan we regelenquote:Op zondag 5 juli 2009 15:50 schreef Logician het volgende:
ben net wakker![]()
om 19u weer de volgende dosis die van 5min en dan knock out![]()
Kittens doen het geweldig op de nieuwe krabpaal trouwens![]()
Zal Drmarten vragen om nog eens nieuwe fotó's te maken, guus mauwt nu zelfs bij de deur als de kittens niet bij hem boven zijn![]()
![]()
![]()
Aww... ik kan het me helemaal voorstellen. We blijven je updaten hoor!!!quote:Op maandag 6 juli 2009 14:43 schreef Logician het volgende:vind het stiekem zwaar Kut .. maar weet dat het goed is.. toch 't blijft kut..
ps: sorrie voor het schelden
Zal ik je oksels komen scheren dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:04 schreef Logician het volgende:
kan mijn oksels niet eens scheren !!!blergh ik haat afhankelijk zijn
Primaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:08 schreef Logician het volgende:
zodra brittie en innepin aanegeven te willen komen, dan ben je welkom, en ervoor ook, dat weet je.. en als ik voor pampus lig weet ik dat ik dat kan bij jou en jij jezelf wel vermaakt, dus no problemo
Brittie is nu theorie-examen aan het doen, maar Teuntje's andere nieuwe cuddle buddy wil jullie deze foto toch niet onthouden:quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:38 schreef Brittie het volgende:
HAHA ze zit nu gebiologeerd naar mijn bierflesje te kijken en eraan te ruiken![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:30 schreef innepin het volgende:
Ik wil best foto's maken, maar dan moet ie eerst een keer stil gaan zitten
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:52 schreef NN0504 het volgende:
[..]
Brittie is nu theorie-examen aan het doen, maar Teuntje's andere nieuwe cuddle buddy wil jullie deze foto toch niet onthouden:
[ afbeelding ]
Zoals jullie zien is ze erg tevreden met het zojuist door haar veroverde bierflesje! Ze lijkt erg op haar gemak en zoekt ons steeds op - nu ligt ze bij me op schoot op d'r rug te spinnen. Een verdere update volgt ongetwijfeld vanmiddag!
Die 2e is wel een bekende houding zoals ie erbij ligt jaquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:31 schreef innepin het volgende:
Ik ga gewoon door met spammen![]()
[ afbeelding ]
Close-up kitty
[ afbeelding ]
Zo slaapt ie dan. Op m'n arm/borstDe schat.
[ afbeelding ]
Lekker kussentje zoDisclaimer: ik ben niet dik, ik ben zwanger
[ afbeelding ]Daar heeft ie vervolgens een paar uur gelegen, lekker dichtbij
[ afbeelding ]
IM ON UR COMPUTR, CHECKIN UR STUFF
Ja he hahahaha ben dr hier minstens 20 kwijtgeraaktquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:39 schreef innepin het volgende:
Hij gaat nu los met een haarelastiekje, dat was een goede tip
Oh, die is echt liefquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:31 schreef innepin het volgende:
Ik ga gewoon door met spammen![]()
[ afbeelding ]
Close-up kitty
[ afbeelding ]
Zo slaapt ie dan. Op m'n arm/borstDe schat.
[ afbeelding ]
Lekker kussentje zoDisclaimer: ik ben niet dik, ik ben zwanger
[ afbeelding ]Daar heeft ie vervolgens een paar uur gelegen, lekker dichtbij
[ afbeelding ]
IM ON UR COMPUTR, CHECKIN UR STUFF
dat aldi voer is geweldig! Die kuipjes en dat droogvoerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:09 schreef Logician het volgende:
Ze eet niet zo veel brokjes zeis meeer van de aldi natvoer![]()
Nietes, Joep is veel mooierquote:
Bevallen moet maar ff wachten hoorquote:Op zondag 12 juli 2009 22:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Nietes, Joep is veel mooier![]()
Joep is echt een mooi beestje, zo'n mooie donkere tekening heeft ie!
En ik heb alweer geen foto's gepostMorgen! Echt!
tenzij ik ineens ga bevallen, dus onder voorbehoud, maar laten we daar niet van uitgaan![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:52 schreef innepin het volgende:MEGAJOEPSPAM
We zijn nog steeds halve dagen bezig met Joep overal vandaan te plukken waar ie eigenlijk niet thuishoort:
[ afbeelding ]
Uit de Maxicosi![]()
[ afbeelding ]
Van de laptop
[ afbeelding ]
Zit ik in de weg dan?
[ afbeelding ]
Uit de wcja, ons toilet komt inderdaad uit het jaar nul
![]()
[ afbeelding ]
Uit de wasdroger....
[ afbeelding ]
En van de box.
Gelukkig is ie ook af en toe rustig aan 't genieten:
[ afbeelding ]
Op schootbij stiefdochter, dat ben ik niet
![]()
[ afbeelding ]
In z'n eigen mandje![]()
En tot slot: Wat doe je als je twee katten hebt die allebei graag bij een mens willen vertoeven, maar de ene poes houdt (nog?) niet zo van de andere poes?
Dan doe je sandwichen!
[ afbeelding ]
Want zo kan het ook![]()
![]()
![]()
Joep is zó'n schatje hè. Compleet onhandelbaar kitten af en toe, maar zo hoort het ookVlieft
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |