ik ga er voor het gemak maar vanuit dat jij vanaf dan ook gewoon foto's gaat spammen?quote:
Ik beloof het plechtig. En Brittie is dan verantwoordelijk voor de Teuntjepics, maar ook dat komt goedquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik ga er voor het gemak maar vanuit dat jij vanaf dan ook gewoon foto's gaat spammen?
jup!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:09 schreef innepin het volgende:
En Brittie is dan verantwoordelijk voor de Teuntjepics, maar ook dat komt goed
Nogalquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:56 schreef Logician het volgende:
*uploading*
Jeetje Teuntje had net iets als jullie die foto zien worden jullie heulemaal gek
Voorlopig wachten we nog op nieuwe Joep & Teun foto's van jouw kantquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:51 schreef Logician het volgende:
Ze zullen wel moeten anders krijgen ze billekoek
Oooh das ook tof Cat22quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:01 schreef Cat22 het volgende:
Jaaaaah! Fok kittens 4ever!
Waarschijnlijk krijg ik ergens volgende week een nestje (redcat)kittens
Da's fijn! En zou je nu heel goed doen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:01 schreef Cat22 het volgende:
Jaaaaah! Fok kittens 4ever!
Waarschijnlijk krijg ik ergens volgende week een nestje (redcat)kittens
Geenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Da's fijn! En zou je nu heel goed doen...
* CartWOman ook op foto's wacht...![]()
Teuntje
Ik kon er op wachten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geenvoor Joep
![]()
![]()
Dan doe ik het welJoep
Ik zal ff m'n ovenwanten klaarleggen dan voor als ze hier komtquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:39 schreef Mama_Mia het volgende:
Maar gelukkig zie ik ze zaterdagZal wel iets aandoen wat mn arm beter beschermt, heb nog steeds krassen van Teuntje dr spelen
Zo hoort het!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geenvoor Joep
![]()
![]()
Dan doe ik het welJoep
Hahaha en die was al ergquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:07 schreef Logician het volgende:
Nee iets te enthousiast met de fles vooral, teuntje was dr niets bij!hahaha
Prachtig hè?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef CartWOman het volgende:
Die van Teuntje en het kluwen is briljant![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |