Ik hoorde het van D iddquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:09 schreef Logician het volgende:
awwwwwwwwwwwwwwwwwwww
ben weer even wakker, net ging het weer fout, na anderhalf uur de 3dubbele dosis alweer een pijn aanval.. dokter wéér gebelt, mocht nog een extra dosis nemen.. gaat niet echt lekker.. baal er zo van, heb nog nooit zo veel pijn gehad in mijn leven, ik wil gewoon dat het ophoudtmorgenochtend weer met de dokter bellen is nu de afspraak
![]()
Vervelend zegquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:09 schreef Logician het volgende:
awwwwwwwwwwwwwwwwwwww
ben weer even wakker, net ging het weer fout, na anderhalf uur de 3dubbele dosis alweer een pijn aanval.. dokter wéér gebelt, mocht nog een extra dosis nemen.. gaat niet echt lekker.. baal er zo van, heb nog nooit zo veel pijn gehad in mijn leven, ik wil gewoon dat het ophoudtmorgenochtend weer met de dokter bellen is nu de afspraak
![]()
Danny laat trouwens een huissleutel bijmaken, zodat ik naar binnen kan zonder aan te bellen, kan ook mee eten 's avonds. Wordt dus allemaal goed geregeld!quote:Op zondag 5 juli 2009 11:54 schreef Darklight het volgende:
ff kleine update
Logi net gesproken, wordt morgen ws toch ziekenhuis(nog niet helemaal zeker)
Danny zit er langzamerhand ook doorheen, heb afgesproken dat ik vanaf morgen de kittens ga verzorgen, een week lang in eerste instantie
Voeding geven, rond 12u, rond 17u en rond 22u, krijgt Danny ook een beetje rust, hij doet echt veel!!!
Gaan we regelenquote:Op zondag 5 juli 2009 15:50 schreef Logician het volgende:
ben net wakker![]()
om 19u weer de volgende dosis die van 5min en dan knock out![]()
Kittens doen het geweldig op de nieuwe krabpaal trouwens![]()
Zal Drmarten vragen om nog eens nieuwe fotó's te maken, guus mauwt nu zelfs bij de deur als de kittens niet bij hem boven zijn![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |