abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70448405
Joep is verliefd op de staart van meneer guus

Net lag Teuntje bij mij op bed te slapen en kwam guusje er naast liggen

ben weer liggen trouwens, alles gaat heen en weer, maar moest het gewoon ff kwijt

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2009 15:37:36 ]
pi_70482633
Met dank aan Yvo/CrackityJones

pi_70482752
Ha, Joep laat even zien dat ie echt wel de man in huis is
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70484492
Die laatste foto van Teuntje

Wat een leuk stel is het ook Bijna zonde dat ze uit elkaar gaan
♥ scars make us who we are ♥
pi_70485909
awwwww wat lief!
Help me teach her how to fly......
pi_70487228
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:10 schreef Mama_Mia het volgende:
Bijna zonde dat ze uit elkaar gaan
I know right maar innepin en ik zien elkaar met enige regelmaat, mss dat ik Teun wel gewoon lekker meeneem als ik daarheen ga (alhoewel het aantal katten in dat huis al wel genoeg is eigenlijk ).
Leuke foto's weer!
Je weet toch zichzellef.
pi_70489302
Wow! Wat een superfoto's van die lieverdjes!
Die verdienen écht de eerste plek bij de World Kitten Photo 2009!
pi_70507526
ik heb vannacht gedroomd dat Teuntje hier was en dat ik geen foto's kon maken omdat de camera kapot was en dat vonden jullie hier allemaal maar stom
Je weet toch zichzellef.
pi_70507564
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef Brittie het volgende:
ik heb vannacht gedroomd dat Teuntje hier was en dat ik geen foto's kon maken omdat de camera kapot was en dat vonden jullie hier allemaal maar stom
Ik zou je camera maar goed controleren, want anders kon je best eens gelijk krijgen.

* Cat22 vindt het zo leuk dat de kittens bij Fok! blijven*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_70507667
Grinnik, de camera van mijn telefoon is een beetje een brak ding, al heeft hij wel 5 megapixels... Maar de digitale SLR doet prima dienst gelukkig
8 juli en dan is het zo ver!
Je weet toch zichzellef.
pi_70508615
Logi heeft laptop op bed!!!

Oh en nog meer medicatie gaat lkker hier
pi_70509161
niet te veel achter je laptop zitten ineens he..
neem je rust.. en word snel beter!
Help me teach her how to fly......
pi_70509776
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:40 schreef Brittie het volgende:

[..]

I know right maar innepin en ik zien elkaar met enige regelmaat, mss dat ik Teun wel gewoon lekker meeneem als ik daarheen ga (alhoewel het aantal katten in dat huis al wel genoeg is eigenlijk ).
Leuke foto's weer!
Dat nooit
Zou wel leuk zijn! Denk je dat ze elkaar dan nog steeds herkennen na een tijdje?

Nog maar een weekje sorry logi!
En beterschap Logician
pi_70509891
Laten we het gewoon uitproberen Ik moet toch wel vaker bij je op bezoek komen straks anyway
By the way, kun je geen Excuus topic aanmaken
Je weet toch zichzellef.
pi_70509996
Ik zou zeggen maak beide gewoon vast een topic voor ze aan en dan graag me alle foto's van nieue spulletjes etc er vast in
pi_70510221
Brittie ik ga geen apart Excuustopic* maken joh Ik gooi gewoon alle beessies hier in huis in één topic strakjes. En wmb kunnen Teun en Joep gewoon gezellig in één topic blijven hoor, is veel leuker

*= Excuus is onze gigantische dikke rare kater. Mafste beest ever
pi_70510274
Ok dan is het goed, Excuus moet wel even tentoongespreid worden
En ja, laten we ze samen in een topic houden, ze horen tenslotte bij elkaar anyway Ik zal wel foto's posten van mijn kamer en alles later vandaag een keer Logi, dan kun je vast zien hoe ik het in gedachten heb
Je weet toch zichzellef.
pi_70510570
Dat zou ik wel tof vinden, alle afleiding is welkom!
pi_70511189
Bij dezen wat afleiding!
De toekomstige huisgenoten van Joep....

Excuus is een hele dikke, rare kater Heel knuffelig als ie je eenmaal kent, maar overal bang voor - geluiden, plotselinge bewegingen, andere mensen, z'n eigen schaduw, volgens ons heeft ie zelfs hoogtevrees. Raar beest Hij lijkt trouwens nóg dikker dan ie is, omdat z'n koppie in verhouding heel klein is.

Tinka is een echt dametje... Wil wel aandacht van mensen, liever niet van poezen, terwijl ze in het begin heel erg moedertje speelde. We zijn benieuwd of het moederinstinct weer terugkomt bij haar als Joep er is... maar we rekenen er maar niet op. 't is gewoon een mensenpoes, geen poezenpoes.

Mo(zart) is het jonkie, die in het begin werd vertroeteld door Tinka en nog steeds niet zo goed kan verkroppen dat niemand meer met hem wil knuffelen nu Hij is nog erg jong en speels... hopelijk een goed speelmaatje voor Joep! Heeft bolle ook wat rust Zo waren Tinka & Mo in het begin, lief hè

Ze komen alledrie uit het asiel trouwens. Tinka is gevonden en nooit door iemand opgehaald, Mo was een zwervertje en bolle was een verwaarloosde boerderijkat. Ze hebben alledrie wel problemen - Excuus vooral emotioneel, bang als ie is... Tinka heeft maar één slagtand en heeft periodes dat ze ineens geen eten meer binnenhoudt En dus heel gemeen doet tegen de rest van de beesten En Mo heeft chronische verkoudheid, niesziekte gehad, vaak ontstoken oogjes, etcetera etcetera. Maar ze zijn wel lief
pi_70511336
Excuus
Je weet toch zichzellef.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 12:47:42 #171
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_70511359
haha wat is Excuus dik
pi_70511659
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:47 schreef Darklight het volgende:
haha wat is Excuus dik
Ja erg hè En hij wás niet dik, kijk maar hier (ging ie zich verstoppen in onze jaja heel ouderwetse badkamer, gek beest).
Ze krijgen allemaal hetzelfde te eten, maar Excuus groeide wel heel erg
Waarschijnlijk omdat we er op letten dat hij z'n eigen eten op at. In het asiel krijgen ze allemaal tegelijk te eten, en d'r hoeft er maar ééntje brutaal genoeg te zijn om z'n neus in Excuus z'n bakje te stoppen, en meneer de held op sokken is al weg. Dus bij ons krijgt ie niet per se veel, maar wel veel meer dan ie in het asiel gegeten heeft
pi_70512544
***spam, omdat ik er zin in heb en Logi afleiding nodig heeft***

Ze wáren zo lief voor elkaar Nu moet Mootje in z'n uppie spelen

En even een Excuus-serietje:

Mja, nou ben ik hier bovenop gekomen... En nu?

't is wel erg hoog...

Misschien is het daar bovenop veiliger?

Nee, da's ook al te hoog om te springen.

Hoe kom ik hier vanaf?! Hier naar beneden?

Nee dat was toch wel eng... Hier naar beneden dan?

Ik durf niehiehiet

Held op sokken Hij heeft er serieus een half uur over gedaan om naar beneden te springen
pi_70513006
Excuus Ik heb zin om de trein te pakken om em te aaien, maar ja, de thesis roept

Anyway, hier ook spam van mij omdat Logi afleiding nodig heeft . Teuntje's huisje-to-be! (Alleen kamer en terras, gang/keuken was niet zo boeiend om erop te zetten ).

Je weet toch zichzellef.
  Moderator dinsdag 30 juni 2009 @ 13:46:50 #175
18653 crew  D.
pi_70513208
Excuus, toffe naam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')