abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO maandag 6 juli 2009 @ 13:25:36 #201
22592 crew  Ole
pi_70698083
sterkte logi
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_70700898
vind het stiekem zwaar Kut .. maar weet dat het goed is.. toch 't blijft kut..

ps: sorrie voor het schelden
pi_70702186
Teuntje in poseer houding

Joep heeft er even geen zin in vandaag

met thx aan Darklight
pi_70703220
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:43 schreef Logician het volgende:
vind het stiekem zwaar Kut .. maar weet dat het goed is.. toch 't blijft kut..

ps: sorrie voor het schelden
Aww... ik kan het me helemaal voorstellen. We blijven je updaten hoor!!!
Je weet toch zichzellef.
pi_70703794
pi_70715728
Aww Logi, ik vind het heel leuk voor mezelf maar wel zielig voor jou Gelukkig heb je Guus, Mees, Boo én de ukkies nog.

Hoe laat spreken we ongeveer af trouwens? Ik vraag het maar even en public zodat evt één van je trouwe verzorgers kan reageren... en ik heb ook nog geen adres, PMeke?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70715833
Lol dat wilde ik dus ook vragen
Je weet toch zichzellef.
pi_70717454
Ik denk dat alles na 17u prima is, adres pm ik wel even

*kijkt medehulplievemensen aan, of dit qua tijd idd schikt*
pi_70722619
Je roept maar wanneer je mij erbij wilt hebben Logi Kan niet veel doen maar dan is er iig iemand
♥ scars make us who we are ♥
pi_70727998
zodra brittie en innepin aanegeven te willen komen, dan ben je welkom, en ervoor ook, dat weet je.. en als ik voor pampus lig weet ik dat ik dat kan bij jou en jij jezelf wel vermaakt, dus no problemo
  dinsdag 7 juli 2009 @ 07:15:25 #211
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_70728023
Wat zijn ze groot
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_70728159
ja he?!!!

NOG ! DAG

m.a.w

Ik ga even 2 cd'tjes branden

1 voor innepin en 1 voor brittie met alle foto's en filmpjes v.a dag 1 dat ze hier waren
  Moderator / Miss SHO dinsdag 7 juli 2009 @ 08:03:10 #213
22592 crew  Ole
pi_70728314
teuntje is gewoon zó de minimeisjes uitvoering van mijn grote vriend (zie plaatje, duhhhh)
en Joep is een überschatje zo leuk!

En Logi hou je taai he! Je bent geweldig en ga snel zelf even beter worden he!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_70728330
psssssssssssst ik kan nog steeds niet tegen complimentjes

Ik hoop alleen dat ik alles er op krijg omdat de foto's over 2 pc's verdeeld staan en ik niet zo mobiel bem

Ik wil ook echt snel weer beter worden, kan mijn oksels niet eens scheren !!! blergh ik haat afhankelijk zijn

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2009 08:05:58 ]
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:19:26 #215
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70728483
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 08:04 schreef Logician het volgende:
kan mijn oksels niet eens scheren !!! blergh ik haat afhankelijk zijn
Zal ik je oksels komen scheren dan?

Wat heb je het goed gedaan met Joep en Teuntje! Ik ben fan
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_70729696
Logi wat lief van de cdtjes
Ik heb begrepen van innepin dat we rond half 6 wegrijden, het is best een eindje dus ik denk dat we er tussen 8 en half 9 pas zijn (hopelijk geen files). Maar dit is ff onder voorbehoud, denk dat alles vandaag pas definitief wordt .
Je weet toch zichzellef.
pi_70731195
okay, dat is ook precies tussen de mediaties in, dus heb je de kans dat ik nog aanspreekbaar ben
pi_70737489
Dat zou wel zo leuk zijn idd .
Je weet toch zichzellef.
pi_70738574
best wel he
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:53:10 #220
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_70740255
yayy!
Je weet toch zichzellef.
pi_70740487
jeeetje zie je boris en evie en noes ook al he groot te worden
pi_70742127
foto's
Help me teach her how to fly......
pi_70746104
Prachtige poezenbende Met z'n allen knockout
pi_70748258
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 07:08 schreef Logician het volgende:
zodra brittie en innepin aanegeven te willen komen, dan ben je welkom, en ervoor ook, dat weet je.. en als ik voor pampus lig weet ik dat ik dat kan bij jou en jij jezelf wel vermaakt, dus no problemo
Prima Ik kom rond 3 uur want 's avonds zijn er ineens andere plannen met het vervoer dus dan zie ik Brittie en Innepin niet, maar kan ik nog wel afscheid nemen
♥ scars make us who we are ♥
pi_70750701
Is helemaal goed
pi_70750720
jemig wat spannend allemaal zeg ....
pi_70756470
Niet leuk he, afscheid nemen.
Maar bij mij helpt het altijd wel dat ik weet dat ze in een goed huisje terecht komen. Joep en Teun zijn zo flexibel als een springveer. Die redden zich wel!

En gelukkig krijgen we via Fok! nog heel veel updates.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:06:59 #229
8898 Darklight
pi_70760425
Zie ik ze morgen ook voor het laatst
Zal morgen extra veel foto's maken, als ze spelen zijn ze bijna niet op de foto te krijgen, zodra je bij ze staat of ligt rennen ze naar je toe/hangen ze gelijk in je
Ze rennen ook gelijk naar het fototoestel als je ligt
pi_70771169
vind het nu wel erg moeilijk worden, moeiljk en leuk voor brittie en innepin tegelijk, raar gevoel is dat
pi_70772829
Ik vind het ook heel leuk voor mezelf maar ook sneu voor jou
pi_70777150
Ik vind het spannend ! Nog een paar uurtjes! alles staat klaar
En ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt hoor Logi, je hebt die beestjes helemaal met de hand opgevoed en ze fantastisch verzorgd, dat is ook niet niks .

Ik hoop maar dat Joep en Teun hun maatjes niet te erg gaan missen...
Je weet toch zichzellef.
pi_70797974
Wij zijn weer thuis... met Joep
Joep en Teun hebben de hele autoreis echt heel dapper gedaan, niet gepiept, geplast, gemiauwd of wat dan ook. De schatten. En nu snuffelt Joep de kamer rond terwijl Mo zo'n beetje met z'n neus in Joep z'n kont zit vastgeplakt

Logi, D. zou het al doorgeven, maar hier nog een keer: bedankt voor alle goede zorgen, je bent een topmens, en we zullen heel goed voor Joep zorgen!
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:55:01 #234
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_70799017
Wat leuk en spannend
Hopen dat ze snel wennen, maar dat zal wel goedkomen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 8 juli 2009 @ 23:58:44 #235
8898 Darklight
pi_70799144
Ze komen wel goed terecht
Zal ze ook wel missen, Joep kwam altijd gelijk naar me en ging bij me liggen als ik op de bank zat
pi_70800059
ff een updateje van Danny:

Weglopend uit een kamer met 5 geweldige kittens loop ik naar de deur.Brittie, Innepin en gezelschap staat hebben de heenreis erop zitten. Met een prachtige bos bloemen(dank jullie wel!!!) lopen we de woonkamer binnen. Onder het genot van een kopje koffie zijn we heerlijk aan het genieten van de beestjes. Wat een fijne mensen!!!!!!. Logi is nog ff beneden geweest ondanks de situatie om zelf even de cd's met filmpjes en foto's te overhandigen.

Na nog even de frettenkooi bekeken te hebben is de drang toch al vrij snel te groot om toch weer naar de woonkamer te gaan(goh waarom toch...... ). Na enkele leuke gesprekken, voornamelijk over de kittens, is het dan zover......de terugreis. FF gedag zeggen en de voordeur slaat dicht.....

Ik loop weer naar de woonkamer en er is iets anders.....geen Joep en Teun meer die tegen je aanspringen. Na 2,5 maand is dit toch ff wennen. Wat een dubbel gevoel.

Ik loop naar boven naar Logi om te kijken hoe het gaat. "Hoe was het?" is de vraag. Ze merkt op dat ik heel enthousiast ben, en dat heeft maar 1 reden;

Ik weet 100% zeker dat Joep en Teun een heerlijk leven gaan krijgen, wat een geweldige mensen. Soms heb je na enkele minuten al direct een gevoel dat het om pure goede mensen gaat en dit was zo'n moment.

Met een voldaan gevoel sluiten we dit project af, meer dan dit kun je niet wensen voor deze geweldige beesten. Heel erg veel plezier met Joep en Teun!!!!!!!!!!!.

(mijn update werd ff onderbroken door bezoek, dus heb niet alles kunnen melden. Zal morgen ff verder ingaan op hoeveel we jullie betrokkenheid waarderen en zo blij zijn met de mensen die Joep en Teun een geweldig leven gaan geven. )
pi_70800194
Ik ben inmiddels alweer 3 kwartier thuis met Teuntje . Zoals innepin al zei, ze deed het perfect gedurende de reis (ook in de trein en op de fiets! En alle mensen die ik tegenkwam gingen helemaal tegen me aanpraten omdat ik zo'n schattige poes bij me had ). Ze is nu rustig aan het verkennen en aan het spelen! We zullen hier heel goed voor haar gaan zorgen! En Logi, bedankt voor alles word gauw beter, ook!

Ik ga morgen wat foto's posten, dat wordt eind van de middag - eerst theorieexamen doen voor de auto, en daarna nog rijles .

p.s. Noes en Boris en Evie waren ook echt suuuupercute ooooooooooooooo99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999
(dat was Teuntje die typte ) haha. En het hok van Boo en Mees is ook echt

HAHA ze zit nu gebiologeerd naar mijn bierflesje te kijken en eraan te ruiken
Je weet toch zichzellef.
  donderdag 9 juli 2009 @ 00:40:55 #238
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70800264
Joep en Teuntje hebben het getroffen. Een diepe voor alle goede zorgers
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_70803336
heerlijk om te lezen.. wooorden schieten mij te kort .. vind het even best moeilijk..
maar zie uit naar de foto updates!

xx
pi_70805247
Ik wil best foto's maken, maar dan moet ie eerst een keer stil gaan zitten
pi_70805732
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 00:38 schreef Brittie het volgende:
HAHA ze zit nu gebiologeerd naar mijn bierflesje te kijken en eraan te ruiken
Brittie is nu theorie-examen aan het doen, maar Teuntje's andere nieuwe cuddle buddy wil jullie deze foto toch niet onthouden:

Zoals jullie zien is ze erg tevreden met het zojuist door haar veroverde bierflesje! Ze lijkt erg op haar gemak en zoekt ons steeds op - nu ligt ze bij me op schoot op d'r rug te spinnen . Een verdere update volgt ongetwijfeld vanmiddag!
pi_70806602
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:30 schreef innepin het volgende:
Ik wil best foto's maken, maar dan moet ie eerst een keer stil gaan zitten
pi_70806643
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:52 schreef NN0504 het volgende:

[..]

Brittie is nu theorie-examen aan het doen, maar Teuntje's andere nieuwe cuddle buddy wil jullie deze foto toch niet onthouden:

[ afbeelding ]

Zoals jullie zien is ze erg tevreden met het zojuist door haar veroverde bierflesje! Ze lijkt erg op haar gemak en zoekt ons steeds op - nu ligt ze bij me op schoot op d'r rug te spinnen . Een verdere update volgt ongetwijfeld vanmiddag!
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

kijk wel uit dat je dr niet in een alcoholiste veranderd

Super cute foto! En lief knuffelig zijn ze he??? O+

ps: en strondverwend!!!
ps2: Brittie Succes met je theo examen!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2009 11:36:56 ]
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:34:03 #244
8898 Darklight
pi_70806985
Daarom heb ik ook foto's gmaakt terwijl ze lagen te slapen, anders is het niet te doen
pi_70807449
Theorie is binnen
NN0504 is nu foto's aan het maken met de digi SLR . Dus straks meer pics! (innepin sterkte met Joepfoto's )

Even een verdere update: wij hebben een hoogslaper en vannacht om 3 uur ofzo gingen we pas slapen na een hoop Teungeknuffel. Ze ging vervolgens onder het bed zitten miauwen en probeerde naar boven te komen . Ik ben maar op de bank gaan liggen om te knuffelen enzo, maar toen heb ik haar toch maar mee naar boven genomen want dat was wel zo gezellig Toen heeft ze eerst even met onze tenen gespeeld en daarna viel ze echt prinsheerlijk in slaap tussen ons in. Het was echt fantastisch om wakker te worden van het gespin van zo'n kleine furrrrrrball .
Haar miauwtjes zijn ook echt
Je weet toch zichzellef.
pi_70808404
Ze is ook echt zo'n knuffel beestje net als de rest, zoals ik al zei, heb die beesten zo erg verwent
pi_70809410
Hier ook even een ietsje uitgebreidere update. Nog steeds niet echt geslaagde foto's... waar we gisteravond een Joep-in-dromenland meenamen, een Joep die de hele reis héél rustig in z'n mandje heeft gelegen tegen m'n hand aan... is vandaag de energie teruggevonden. Er wordt druk ontdekt, bekeken, besprongen, gespeeld, en vooral gerend. Al m'n foto's zijn dus van een vage oranje vlek die langs de lens rent

Zodra je 'm vastpakt, in welke houding dan ook, gaat ie spinnen als een gek, té cute!
[onderbreking omdat joep op laptop springt]
=-m
+6333333333333333+663*//
[/joep]

Hij's lekker bezig dus, en wij zijn echt zó verliefd. De andere katten delen dat gevoel nog niet zo Tinka (de bitch) is constant onze aandacht aan 't opzoeken, alsof ze wil zeggen "Ja maar ík was toch al lief?" en tegen Joep blaast ze. Niet dat Joep zich daar erg van aantrekt trouwens. Bolle (Excuus) kijkt een beetje rond van "Huh?" en wilde al een beetje spelen, maar hij is natuurlijk wel érg groot en Joep vindt dat toch wel een beetje eng En Mo vindt het reuze interessant en is niet bij Joep weg te slaan, Moet.Snuffelen.Aan.Kont! Dat komt ook wel goed

Danny, dankjewel voor het vertrouwen! ga er bijna van huilen, hormonen hè We gaan ons absolute best doen om goed voor 'm te zorgen

Logi ik wilde je nog bedanken voor de cd, superlief van je. En voor alles wat je voor de ukkies gedaan hebt Je bent echt een tof mens.
pi_70810076
Nog wat foto's

Een kleine selectie, wil jullie ook niet helemaal doodspammen
Logi dat je ze hebt verwend geeft helemaal niets, het zijn echt schatjes en wie weet wat er zonder jouw goede zorgen van ze gekomen was
De cd is ook echt lief, nogmaals heel erg bedankt
Je weet toch zichzellef.
pi_70810240
Toffe updates tijdens een drukke dag op werk
A mind with a heart of it's own
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:14:53 #250
8898 Darklight
pi_70812597
leuke foto's
Ze vermaakt zich wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo