Je kunt maar beter goed voorbereid zijn, vind ik...quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is wel een heel groot stuk grondzeil
WRAAAAAAAAHquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nee, die laat altijd wel merken waar ze is
48 weken is zonnetjequote:Op donderdag 4 juni 2009 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Is er rond de 48 weken ook een sprong... ?? Ik heb letterlijk een blok aan me been. Koen hangt echt aan me broek te sjorren, is niet te genieten en ook eten is een ramp, ik moet hem steeds afleiden met een speeltje anders gaat er niets naar binnen.
Dan issie gewoon drabberig......quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:13 schreef freecell het volgende:
[..]
48 weken is zonnetje
Dus je kan de sprongen niet de schuld geven, helaaaaas
heb je een schoonzus die Laura heet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:28 schreef Roönaän het volgende:
Kan ik hier babyfoto's kwijt?
Evi Noa 2 dagen oud:
[ afbeelding ]
Evi Noa 3 dagen oud:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe Mila haar armbandje alleen om naar speciale gelegenhedenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:16 schreef DJMO het volgende:
en het is niet echt een foto van mijn baby, wél van zijn pols
[ afbeelding ] & [ afbeelding ]
een armbandje met zijn naam![]()
doen de moeders van wie de baby ook zo'n ding heeft hem als uk in bad gaat? of laten jullie hem gewoon omzitten?? het is zilver btw, goud vond ik way te overdreven duur
Elin heeft er 1 maar die bewaar ik in een doosjequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:16 schreef DJMO het volgende:
en het is niet echt een foto van mijn baby, wél van zijn pols
[ afbeelding ] & [ afbeelding ]
een armbandje met zijn naam![]()
doen de moeders van wie de baby ook zo'n ding heeft hem als uk in bad gaat? of laten jullie hem gewoon omzitten?? het is zilver btw, goud vond ik way te overdreven duur
Daar komt het hier eigenlijk ook op neer..quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Elin heeft er 1 maar die bewaar ik in een doosje
wat een schatje roonanquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:28 schreef Roönaän het volgende:
Evi Noa 2 dagen oud:
[ afbeelding ]
Evi Noa 3 dagen oud:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:28 schreef Roönaän het volgende:
Evi Noa 2 dagen oud:
[ afbeelding ]
Evi Noa 3 dagen oud:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
och, ieder zijn smaakquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Elin heeft er 1 maar die bewaar ik in een doosje
en bij jochies vind ik het niet zo mooi, sorry
Maar als het echt zilver is kan hij nog prima om in bad hoor.
Nee, mijn vrouw wel..quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heb je een schoonzus die Laura heet?
Jups, mijn zusje is een trotse tante. Ze is bijna nog vaker langs geweest dan mijn schoonoudersquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
aha.. dan is het iig een trotste tante
*overal evi noa fotospams ziet*
Mooi meiske!
(mijn vriend zit op het muziekforum waar zij ook zitquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Jups, mijn zusje is een trotse tante. Ze is bijna nog vaker langs geweest dan mijn schoonouders
Lotte heeft hier ook "last" van, rond 12 maanden zit er wel een sprong aan te komen zo uit m'n hoofd (boek net uit geleend). Lotte zit er volgens mij midden inquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Is er rond de 48 weken ook een sprong... ?? Ik heb letterlijk een blok aan me been. Koen hangt echt aan me broek te sjorren, is niet te genieten en ook eten is een ramp, ik moet hem steeds afleiden met een speeltje anders gaat er niets naar binnen.
http://www.zwitsal.be/nl/(...)maanden/default.aspxquote:Sprongetje rond 46 weken
• Symptomen
o Je baby huilt vaak meer en langer.
o Slaapt en eet slechter.
o Heeft vaker nachtmerries
o Is vaker eenkennig.
o Heeft een sterk wisselend humeur.
o Hij wil niet dat je lichaamscontact verbreekt.
o Zit soms stilletjes te dromen.
o Gedraagt zich babyachtiger.
• Wat kan je doen?
o Vaak wil je baby op deze leeftijd alles zélf doen, zonder hulp van anderen. Probeer er zoveel mogelijk in mee te gaan: het is een fase die eigen is aan deze leeftijd.
o Let wel op bij deze experimenten. Je baby kent immers nog geen gevaar!
o Is je baby gefrustreerd omdat dingen niet lukken zoals hij dat zou willen, dan kan je hem altijd afleiden met iets wat extra interessant is. Wàt dat is, hangt af van je baby’s smaak...
vijf en een half uur? zo lang?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:45 schreef Kleurdoos het volgende:
Bweuh..zaterdag ben ik voor het eerst 5.5 uur weg van mn kind
Het record is 2 uur..
Dat wordt nog wat, zowel voor mij als voor mevrouwtje klingy.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
vijf en een half uur? zo lang?Komt goed joh. Je moet ze toch eens loslaten hè
Het went trouwens wel.
Komt goed joh... ik denk zelf persoonlijk dat het ook wel goed is, voor zowel jou als voor Elin. Ik kan me er zelf helemaal niets bij voorstellen om altijd dag in dag uit bij Lennon te zijn. Ik vind het ook wel fijn even wat tijd voor mezelf/onszelf te hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:02 schreef Kleurdoos het volgende:
mjah..5.5 uur is wel lang hoor voor de eerste keer
vooral als je bv geeft want ze komt regelmatig voor een slokje...
dus *kolfkolf*
maargoed..we zien wel *brrr*
Je ouders zijn er van op de hoogte, dus ze hoeven niet te schrikken als hij 's nachts wakker wordt, hoort nu eenmaal bij baby'tjes. Lennon is nu 2x logeren geweest en het is wel even vreemd - helemaal als je zoals wij de eerste keer - gewoon thuis bent, maar eigenlijk gaat het gewoon goed en heeft hij het prima naar zn zin.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:19 schreef Estrys het volgende:
11 juli gaat Seb voor het eerst logeren, daar zie ik wel tegenop vooral omdat hij nog niet doorslaapt. Maar goed, ik vertrouw mijn ouders wel, dus komt wel goed. Maar het zal even slikken zijn twee dagen zonder kind. WHAT was i thinking
Ow als ik weg ben, ben ik echt weg en lekker uit. Ik denk dan bijna niet aan de kinderen.... ik kan het dus goed van me af zetten en gewoon lekker genieten zonder de kinderen. Ik vind het ook gewoon lekker met zn tweetjes.... maar wel blij ze de volgende dag weer te zien, maar dan haal ik ze pas rond 11 uur op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:22 schreef freecell het volgende:
Hier is het record één keer een dag en ik was blij dat die dag voorbij was
Noah sliep bij de eerste keer logeren voor het eerst door (en bleef doorslapen) dus wie weetquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:19 schreef Estrys het volgende:
11 juli gaat Seb voor het eerst logeren, daar zie ik wel tegenop vooral omdat hij nog niet doorslaapt. Maar goed, ik vertrouw mijn ouders wel, dus komt wel goed. Maar het zal even slikken zijn twee dagen zonder kind. WHAT was i thinking
Dat vind ik hier nog lastig voor te stellen. Als ik weg ben, moet ik tussendoor toch kolven, dus ben je toch met kinderen bezig, en enigszins beperkt...quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow als ik weg ben, ben ik echt weg en lekker uit. Ik denk dan bijna niet aan de kinderen.... ik kan het dus goed van me af zetten en gewoon lekker genieten zonder de kinderen. Ik vind het ook gewoon lekker met zn tweetjes.... maar wel blij ze de volgende dag weer te zien, maar dan haal ik ze pas rond 11 uur op.
Hier ook doorslapen voor het eerst ergens andersquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:29 schreef texelonia het volgende:
[..]
Noah sliep bij de eerste keer logeren voor het eerst door (en bleef doorslapen) dus wie weet
* Estrys gaat haar moeder bellen of Seb morgen mag komen logeren!quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:29 schreef texelonia het volgende:
[..]
Noah sliep bij de eerste keer logeren voor het eerst door (en bleef doorslapen) dus wie weet
Tot 01.00 uur! Mên, dan lig ik in een koma hahaha. Geniet ervan Ingrid! (zeker van dat uitslapen). Ik ging gisteren heel enthausiast om 21.30 in bed liggen, maar toen werd Joep wakker en hebben we samen nog tot 00.00 rechtop in bed gezetenquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler (en Kim) gaat morgen uit logeren bij opa en oma. Omdat wij een personeelsfeest hebben van Djeez werk. Vraag me af of ik dat wel red tot 01.00! Uitslapen is iig wel lekker en nodig! Trusten!
Ohja, Tyler lag vanavond wel een half uur in een deuk om zichzelf. En maar trappelen als een gek en lachen.
Ochquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dana huilde vanmorgen heel hard toen ik dr bij het KDV afzette![]()
Ze heeft echt een mama en papa fase...
hihi LUIANDER!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:27 schreef freecell het volgende:
Ik heb een rare baby!
Hier is het altijd:
Wakker (rond 7)
Borstvoeding bij mij in bed
Bedje weer in, soms slapen, meestal kletsen en dan er weer uit
Broodje
Vanmorgen na de BV was hij zo blij dat ik hem maar bij TARA in de douche heb gezet. Zo van: ga jij maar bij papa schoon worden
Brúllen, huilen, Brúllen
In bed gelegd en pit nog steeds?
Dus blijkbaar heeft hij dat wel nodig ofzo
En hij gaat langzaam naar alleen een middagslaapje toe, maar dat doet hij een beetje raar vind ik
Het was eerst slapen van ong 10:15 tot 11:00 en van 2:15 tot 3:00
Nu: 19:30 tot 11 en 12:30 tot 3? Dat is gewoon véél meer slaap! En hij is dan ook blijer 's middags. Resultaat: straks slaapt hij de hele ochtend ofzo!
Ben benieuwd wanneer hij echt naar één slaapje gaat, dit is een chaosje zo
ja, op die momenten voel ik me echt bijna schuldig dat ik niet gewoon thuis kan zijn voor dr ...blerghquote:
helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:54 schreef freecell het volgende:
Vooral niet doen
Hij doet het op zijn eigen manier, maar zolang dat niet gevaarlijk is, lekker op eigen manier laten doen
Ook al wéét je wat ze wil of hoe je haar stil krijgt.
Ik probeerde altijd om TARA het op mijn manier te laten doen. Dat werkt dus nietIs iedereen ongelukkig
Mijn man is nogal van wiel op zijn manier uitvindenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:49 schreef DolleMina het volgende:
Mijn man heeft dat dus liever niet. Ik weet wat werkt, dus waarom het wiel opnieuw uitvinden?
Fijn dat hij zo lekker heeft geslapen zeg! Goed bezig die jongenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Julian begint toch steeds vaker door te slapen. Vannacht weer van 11 tot 7 uur doorgeslapen. Er zit ook wel vaker een nacht bij dat ie wel om een flesje vraagt, maar dit is erg fijn voor de nachtrust.
En binnenkort zullen we ook een keer op het kinderdagverblijf mogen langskomen om te wennen. Over twee maanden ben ik alweer aan het werk. De tijd gaat ineens echt snel.
idd een 7 hoeken wiel hierquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn man is nogal van wiel op zijn manier uitvindenEn zijn zoon is net zo eigenwijs.
Mila had daar ook last van.. Even de speen geven om rustig te worden en weglopen ging hier dus ook niet werken. Ze kan sinds kort ongeveer een kwartier/20 minuten zelf de speen in haar mond houden, daarna duwt ze hem eruit en wordt ze de ene keer boos en de andere keer maakt het haar niet uit...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:42 schreef seilram het volgende:
[..]
Fijn dat hij zo lekker heeft geslapen zeg! Goed bezig die jongen
Tex, wat lijkt me dat mega irritant! Zal vast allemaal wel goed komen, daar niet van, maar gewoon dat je net hebt gezegd dat je niet wil dat ze zomaar haar speen krijgt en mee stoppen ze hem er al in.
HIer het probleem dat hij de speen telkens eruit duwt hahaha. Vreselijke zuig behoefte en al veel te veel gegeten, dus honger kan het dan echt niet meer zijn. Als ik de speen vast hou, dan is het prima, maar zodra ik hem loslaat, dan is hij hem kwijt. Is dit iets wat hij nog moet leren?
Heeft Julian ook vaker. Hij kan 'm wel even vasthouden, maar vroeg of laat vliegt ie eruit en dan is het brullen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:42 schreef seilram het volgende:
HIer het probleem dat hij de speen telkens eruit duwt hahaha. Vreselijke zuig behoefte en al veel te veel gegeten, dus honger kan het dan echt niet meer zijn. Als ik de speen vast hou, dan is het prima, maar zodra ik hem loslaat, dan is hij hem kwijt. Is dit iets wat hij nog moet leren?
Een knuffel-je-speen!! Werkt super!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heeft Julian ook vaker. Hij kan 'm wel even vasthouden, maar vroeg of laat vliegt ie eruit en dan is het brullen.
Tijdens het avondeten, als hij zelf dan steeds ging huilen als de speen eruit vloog, hebben we wel eens een knuffelbeertje ertegen opgezet. Kon ie lekker blijven sabbelen en zuigen en wij rustig eten.
Uiteraard hebben we wel regelmatig gecheckt of het allemaal nog goed zat. Dat ie het niet benauwd kreeg ofzo.
Ja die met haai vond ik wel leuk maar die waren allemaal in maatje 74 of groter.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:35 schreef peterfan het volgende:Ik vond juist dat ze heel veel leuke dingen hadden! Die shirtjes met kikkers en 'haai"
fijn dat het zo goed gaat met Joep! En hij krijgt waarschijnlijk veel meer uit je borst dan jij uit je kolf hoor.. ik kolf na 5 mnd pas 50 ml per borst en toch begint mijn dochter op een sharpei te lijken..dus die komt flink aanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:16 schreef seilram het volgende:
Wat fijn dat Hannah het zo goed heeft gedaan Tex! Dat stelt wel gerust.
Vanmiddag bij de kinderarts geweest, 1 september moeten we weer terug en ik moet een foto van zijn heupen laten maken een week van tevoren. Dat doen ze bij alle kindjes die in een stuit hebben gelegen.
Verder hoorde de kinderarts nog een klein ruisje, maar dat is absoluut niet zijn hart, maar een bloedvat wat over zijn long loopt. De arts zei dat dit vat een scherpe bocht maakt en het bloed ruist er dan door heen en dat hoor je. Dit vat moet groeien en dan hoor je het niet meer (dat hoop ik dan maar).
Ook een recept gehad tegen de spruw, ondanks dat Joep geen last heeft en ik ook niet. Maar het duurt nu iets te lang.
En hij weegt nu 2600Een pond aangekomen in die 2 weken dat hij thuis is
Over het eten zei de arts dat hij zoveel mag hebben als hij wil en dat we waarschijnlijk de komende weken misschien zelfs maanden zo nog wel aan het "aanmodderen" zijn met: ineens 2 voedingen achter elkaar, dan weer ineens 30 cc extra.
Ik heb vanmiddag ook een weegschaal gehaald bij de thuiszorg, dus ik ga vanaf nu weer aanleggen en niet kolven (ja nakolven als hij klaar is). Zo heb ik een goed beeld van wat hij bij mij drinkt. Of hij er meer uit krijgt dan het kolfapparaat.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:31 schreef DolleMina het volgende:
Seilram, wat goed dat je het nog een kans geeft! En dat het zo goed gaat met Joep.![]()
Heeft Elin een baaldag?![]()
Annicka was pas laat uit bed, maar ja, ze lag er gisteren pas ook om een uur of elf in ofzo. Mijn ouders hebben eindelijk de ballonvaart kunnen doen die we ze voor hun 40-jarig huwelijk cadeau hebben gedaan. Was ook al bijna een jaar terug...Toen was ik net drie maanden ofzo.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:21 schreef mrien het volgende:
Lief is dat he Bla!
Gisteren heb ik de wheelybug vast opgehaald, we hebben hem ook al beneden neer gezet, ze speelt er zo lief mee
Drie maanden zwanger...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
een jaar en 3 maanden en nu al postenhoogbevaagde baby jij
Elin is alweer bijgetrokken gelukkig..vanavond is dus voor t eerst zonder Elin
SPANNUNG
wij gaan voor de muisquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:42 schreef mrien het volgende:
Dat ga ik niet doen in ieder geval, dit is gewoon haar kadoManlief vind het onzin om te wachten tot haar verjaardag, laat haar er nu maar lekker mee spelen vind hij..dus zodoende
Wij hebben het lieveheersbeestje genomen (vond de koe ook erg leuk, maar was bang dat ik die sneller over het hoofd zou zien met wat lichte meubels in huis)
Kan me voorstellen dat ie meer huilt, hij heeft ook al veel meegemaakt in z'n korte leventje!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler heeft (niet) bij mijn ouders geslapen. Nu willen ze voorlopig niet meer oppassen.![]()
![]()
Nu krijg ik nog bijna ruzie met Djeez ook nog omdat hij zegt dat Tyler een huilbaby is en een moeilijk kind. Bah, voel me niet bepaald vrolijk nu. Vraag me ook af hoe het zal gaan als hij niet meer ingebakerd mag worden.
minder baby-achtig welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:37 schreef Kleurdoos het volgende:
dan komt het spuitluiergeweld nog wel
wel leuk..tandje!
Check! Hier ook!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:53 schreef DolleMina het volgende:
Ik zie hier de tandjes bijna met de dag groter worden.
en hier *de tand* ookquote:
wat freecell al zegt. en je niet zelf rot gaan voelen omdat anderen naar doenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bij Tyler zie je wel iets raar wits, maar volgens mij is dat geen tand. Ook geen dik tandvlees ofzo.
En wij hadden een blik voeding voor 24 uur meegegeven, wat helemaal in 750ml water opgelost moest worden. Duidelijk uitgelegd. Wat doen mijn ouders? De helft erin. Want dat is vast te veel poeder. Dus het arme schaap had gewoon honger.
Dus jij hebt geen moeilijk kind, jij hebt gewoon moeilijke ouders...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:20 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bij Tyler zie je wel iets raar wits, maar volgens mij is dat geen tand. Ook geen dik tandvlees ofzo.
En wij hadden een blik voeding voor 24 uur meegegeven, wat helemaal in 750ml water opgelost moest worden. Duidelijk uitgelegd. Wat doen mijn ouders? De helft erin. Want dat is vast te veel poeder. Dus het arme schaap had gewoon honger.
tip: fotograferen bij sipheidquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:40 schreef DJMO het volgende:
daar zou ik idd wel even over praten ingrid..
over het tandje .. ik ga het in de gaten houden, zodra het te fotograferen valt, maak ik een foto
Ja wel raar, heb het ook gezegd telefonisch. Ik ging de spullen uitpakken en vond het raar dat het blik er nog inzat. Leeg blik gooi je thuis toch gewoon weg? Vond het raar aanvoelen voor een leeg blik. Zat de helft er nog in. Dus ik belde en ze dachten dat is toch veel te veel, we doen de helft erin. Maar ze vonden het wel dun en deden extra nutriton in de flessen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:25 schreef freecell het volgende:
Ingrid, wat stom
Heb je het ook tegen ze gezegd?
Misschien heeft Tyler een calciumophoping? is ook wit
HEEEEJquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:13 schreef Memmel het volgende:
Hallo![]()
Ik kom me ook melden hier met een vers gebakken beebje!
wellesquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:55 schreef freecell het volgende:
Ow de echte toffe pruillip is inderdaad niet te fotograferen
Jammer!
Maar blij was hij hier ook niet
Ik bedoelde dat hij zijn hoofd wegdraaide.quote:Op zondag 7 juni 2009 08:40 schreef freecell het volgende:
!Frummeltje!
Als hij echt goed kan draaien mag het niet meer hè? Helaas....
Mijn hummel slaapt op de meest achterlijke manieren. Meestal iets van: hoofd tegen bovenkant bed aan, kont omhoog en op de buik.
Dat hielp hier voor geen meterquote:Op zondag 7 juni 2009 12:32 schreef Kleurdoos het volgende:
BV moeders.. even een vraagje. Elin slaapt dus no way door en is erg hongerig dus.. ze komt wel tot 3 keer in de nacht en tegen de nacht wil ze vaak een slok.. zou het helpen als ik een flesje afkolf en daar wat rijstebloem in doe..zodat ze misschien wat minder vaak wakker word? niet zozeer voor mijzelf maar ik merk dat ze er zelf wat onrustig van wordt.
Dat komt vast wel goed. Ik maakte me daar bij Noah ook druk om maar het ging beter dan ik had gedacht. Je kunt wel beter echt afbouwen en niet in één keer zonder zoals je ouders hebben gedaan. Je kunt proberen slaapje voor slaapje de bakerzak weglaten. En dan beginnend met het slaapje waar je het zelf het beste ziet zitten. Dat is waarschijnlijk overdag denk ik. Als dat goed gaat laat je het bij nóg een slaapje weg (ik weet niet hoe vaak hij nog slaapt overdag?). Als dat goed gaat overdag kun je het 's nachts ook proberen.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij zijn hoofd wegdraaide.
Maar ik weet idd dat als hij goed draait, het neit meer mag. Aan de ene kant zie ike r naar uit dat hij kan draaien en dus zelf op zn buik kan. Maar aan de andere vrees ik het ook ivm het slapen in de bakerzak, wat dan niet meer mag. Hoe je dat moet afbouwen is mij een raadsel. Soms slaapt hij "gewoon" weleens. Maar dat komt niet vaak voor. Hij mept zichzelf wakker en de speen eruit en zelf erin wil nog niet altijd.
Maar vannacht niet wakker geworden! Wel nog late fles gehad, was wel nodig.
En na de fles weer gaan slapen en wij ook nog. Lief van hem!
Ooh ja.. die zuigt op alles in r slaap, bedspijl, handjes, knuffelsquote:Op zondag 7 juni 2009 13:29 schreef Noli. het volgende:
Oi wel lastig dat je ouders nu niet meer op willen passen Ingrid..
Ik las nu net dat je dus de oorzaak ook al hebt gevonden. Jammer zeg.
(ik wou namelijk nog iets mompelen dat je je niet gek moest laten maken. Ik vond het ook al wat vreemd omdat hij hier laatst wel heeft geslapen. En dat terwijl hij hier dus nog nooit geweest is!)
Ik hoop dat het helpt kleurdoos.
Enne slapend aanleggen? Happen en drinken die van jullie als ze slapen?Tessel écht niet!
Ik zag er bij Mila ook heel erg tegenop om haar uit de puckababy te halen. Eigenlijk is dat heel geleidelijk vanzelf gegaan. Af en toe eens een middagslaapje in de slaapzak gedaan en niet in de puckababy, dan eens 's avonds proberen enzovoort.. Nu slaapt ze al weer best een poos niet in de puckababy, meestal in de slaapzak maar soms ook gewoon helemaal "los". Gaat prima, al gaat het de ene keer beter dan de andere keer!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij zijn hoofd wegdraaide.
Maar ik weet idd dat als hij goed draait, het neit meer mag. Aan de ene kant zie ike r naar uit dat hij kan draaien en dus zelf op zn buik kan. Maar aan de andere vrees ik het ook ivm het slapen in de bakerzak, wat dan niet meer mag. Hoe je dat moet afbouwen is mij een raadsel. Soms slaapt hij "gewoon" weleens. Maar dat komt niet vaak voor. Hij mept zichzelf wakker en de speen eruit en zelf erin wil nog niet altijd.
Maar vannacht niet wakker geworden! Wel nog late fles gehad, was wel nodig.
En na de fles weer gaan slapen en wij ook nog. Lief van hem!
Meestal doet ze dat zelf dus al.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:13 schreef DolleMina het volgende:
Noli, als je merkt dat ze er moeite mee heeft kun je haar ook zelf even afkoppelen en de tsr even laten weglopen en opvangen in een doekje.Straks kan ze het vast beter behappen, Annicka heeft er tegenwoordig ook geen moeite meer mee.
Behalve dan dat ze dat laatste voor een (groot?) deel aan zichzelf te danken hadden.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:57 schreef Ticootje het volgende:
ingrid, jen is vannacht ook blijven logeren bij opa en oma, en ook dat was voorlopig de laatste keer. Opa en oma zijn zo'n kleine niet meer gewent en de kleine moet opeens in een ander bedje de hele nacht. 1x per jaar was prima, maar voorlopig geen weekendje logeren. Ik vind het dus helemaal geen rare reactie van je ouders. Eigenlijk vind ik het wel een beetje logisch. Zeker als je kleine man ze de hele nacht heeft bezig gehouden.
Liefquote:Op zondag 7 juni 2009 21:25 schreef DolleMina het volgende:
Hier ook twee streepjes. Of eigenlijk één hele lange...![]()
[ afbeelding ]
Ik wilde nog vragen of ik de foto niet in het verkeerde topic plaatste...quote:Op zondag 7 juni 2009 21:54 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Liefen je hoeft er niet eens voor te peacen!
Het was 1 nachtje, geen heel weekend. Maar Tyler had dus voornamelijk honger he, niet raar dat hij dan veel wakker is en huilt. En dus geen bakerzak erbij.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:57 schreef Ticootje het volgende:
ingrid, jen is vannacht ook blijven logeren bij opa en oma, en ook dat was voorlopig de laatste keer. Opa en oma zijn zo'n kleine niet meer gewent en de kleine moet opeens in een ander bedje de hele nacht. 1x per jaar was prima, maar voorlopig geen weekendje logeren. Ik vind het dus helemaal geen rare reactie van je ouders. Eigenlijk vind ik het wel een beetje logisch. Zeker als je kleine man ze de hele nacht heeft bezig gehouden.
aah gelukkig maarquote:Op maandag 8 juni 2009 08:57 schreef simmu het volgende:
maar het trek alweer weg en ze heeft zelf nergens last van. al direct erna was het enkel een schrikhuiltje en toen vlot over.
Dus je kunt gelukkig wel gaan? Dat is fijn. Nou, dan zal het vast beter gaan joh. Een hongerig kind wil inderdaad gewoon niet slapen, ja, als ie uitgeput is van het huilen...quote:Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Het was 1 nachtje, geen heel weekend. Maar Tyler had dus voornamelijk honger he, niet raar dat hij dan veel wakker is en huilt. En dus geen bakerzak erbij.
Eind deze maand nieuwe poging. (tt-nacht)
*zoekt*quote:Op maandag 8 juni 2009 10:42 schreef Kleurdoos het volgende:
mja kan t een sprongetje zijn? want ze is nu zo rond de 25 weken na uitgerekende datum
hihi, zoiets heeft selene nu ook, maar die probeert de hele tijd achteruit te lopen ermee en knalt dan dus recht achterover steedsquote:
Wehehehe dies tof.quote:
ja! Dankjewel! en het geintje is ook geluktquote:Op maandag 8 juni 2009 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
Lotte, goed aan het doorslapen
Annicka tandjes![]()
Kleurdoos fijn dat het toch zo goed ging afgelopen zaterdag!! is de envelop nog aangekomen??
Leander, wat kan hij al snel lopen...
Lennon heeft bedacht dat hij gisteren om half 6 en vanmorgen om 10 over 6 wel uit bed kon en de fles... hij had honger: krijsen. Dat zijn we helemaal niet gewend van hem. Hij drinkt nu ook elke fles 210/7zo goed als leeg, misschien tijd om 's avonds rijstebloem in de fles te doen. Overdag slaapt hij wel erg goed, toch steeds zo'n 1,5 tot 2 uur ertussen.
DJMO hoe bevalt de stoel?
Jan is vandaag precies 24 weken na de uitgerekende datum. en jij was toch ná mij uitgerekend?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:42 schreef Kleurdoos het volgende:
mja kan t een sprongetje zijn? want ze is nu zo rond de 25 weken na uitgerekende datum
bevalt me prima, je kan hem goed vastzetten, hij blijft goed zitten erin. het verstellen is heel simpel, al heb je wel allebei je handen nodig. de sluitingen zijn nog wel wat stug, maar dat komt denk ik doordat hij nieuw is. in het fototopic staat een fotoquote:
o ja 24..foutjequote:Op maandag 8 juni 2009 12:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jan is vandaag precies 24 weken na de uitgerekende datum. en jij was toch ná mij uitgerekend?
Okay, bedankt voor je info!! Ik heb de foto gezien, ziet er erg schattig uit zo'n ventje in zo'n grote stoel. Ik denk dat ik de stoel en de buggy over een maand maar eens ga bestellen. Lennon krijgt nu alleen nog maar flesvoeding, dus een stoel is nog niet nodig. Al zou hij het wel leuk vinden, denk ik, om met ons "aan tafel" te zitten.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
bevalt me prima, je kan hem goed vastzetten, hij blijft goed zitten erin. het verstellen is heel simpel, al heb je wel allebei je handen nodig. de sluitingen zijn nog wel wat stug, maar dat komt denk ik doordat hij nieuw is. in het fototopic staat een foto
Kan best een keer een dagjequote:Op maandag 8 juni 2009 13:11 schreef Estrys het volgende:
Hij huilt niet zoveel maar hij draait steeds op zijn buik en niet terug en dan is het brullen en na tien keer omdraaien is mijn geduld beduidend minder... In de kinderwagen is hij heel lief maar ik kan slecht de hele dag met hem gaan wandelen.
Dat hou ik niet eens vol trouwens, lopen is niet zo mijn ding. Last van mijn knie.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan best een keer een dagje
En als je hem een tijdje op zijn buik laat liggen?
euh..mja ik heb elin voor me op de grond liggen op het kleed.. met veel speeltjes, ze vermaakt zichzelf prima met haar voet of ze rolt wat.. maar ze huilt eigenlijk ook nooit ... en als ze dat doet is ze makkelijk af te leiden of ze wil drinken. en nu gaat ze mee in de draagdoek.. bolletjes wol scoren.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:02 schreef Estrys het volgende:
HOE doen de moeders dat die 24 uur per dag bij hun kind zijn want ik word af en toe gewoon gillend gek. Zeker op maandag als ik al twee dagen thuis ben geweest. Seb ligt nu te huilen in zijn bed, hij wil weer eens niks en is volgens mij best moe maar slapen ho maar. Zucht is het al vijf uur?
elke er dag ff naar buiten. al is het maar om onzinboodschappenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:02 schreef Estrys het volgende:
HOE doen de moeders dat die 24 uur per dag bij hun kind zijn want ik word af en toe gewoon gillend gek. Zeker op maandag als ik al twee dagen thuis ben geweest. Seb ligt nu te huilen in zijn bed, hij wil weer eens niks en is volgens mij best moe maar slapen ho maar. Zucht is het al vijf uur?
Ik heb dat met Mikael wel gedaanquote:Op maandag 8 juni 2009 14:43 schreef freecell het volgende:
TV doen we hier echt niet. Ik ga hem niet al voor zijn eerste jaar leren dat je prima je tijd kan verlummelen door naar de tv te kijken
tussen 22 en 1?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:10 schreef DolleMina het volgende:
Ik doe mijn huishouden op het moment dat Annicka slaapt, en tussen 22 en 1 uur ofzo. Dan heb ik het rijk voor mijzelf alleen, en gaat alles een stuk beter.
gefeliciteerdquote:
Jah, 's avonds.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:14 schreef Estrys het volgende:
[..]
tussen 22 en 1?'s avonds?
Hallooo Tess en Vickywat een dropje
ja ik ookquote:Op maandag 8 juni 2009 16:17 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Jah, 's avonds.![]()
Heb vannacht tussen middernacht en 1 de pitten van het gasfornuis zitten boenen.![]()
* DolleMina is een nachtuil
Jammer dat je niet wat dichter bij mij woont...quote:
Daar is ook radio voor uitgevondenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:36 schreef DJMO het volgende:
ik heb de tv wel aanstaan, maar we kijken geen van beiden echt (hoezo geldverspilling) ik heb hem meer voor het geluid aan staan. jantje vermaakt zich ook wel zonder, daar niet van, maar ik kan niet zonder geluid overdag
net op het cb geweest; 6935 gram en 67 centimeter(als hij zijn poepluier een uurtje of wat had uitgesteld, dan was hij over de zeven kilo geweest
)
en ik maar denken dat dat kaboutertjes warenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:59 schreef DolleMina het volgende:
Ik heb een hekel aan poetsen.Maar midden in de nacht ben ik wat dat betreft op mijn best, dus dan doe ik het dan maar.
* DolleMina is lid van de nachtelijke poetsbrigade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |